Morgen fugl..

Sandy.

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Nå er lille inne i en periode der han er sluknet klokken 18 om kveldene. Eneste dumme med det er at han er klar for å begynne dagen kvart over 5....håper bare dette er en fase. Gir han melk og tar han i sengen vår.. men neidu han skal ikke sove videre etter det. Så jeg er begynt å ligge med veldog tidlig jeg og. Flere i samme båt?
 
Når det er sagt er han bare våken i 3 kvarter så har han seg en hvil i vognen i stua. Da sluker jeg og litt søvn.
 
Da tror jeg at jeg hadde prøvd å legge han litt seinere. Enten 15 min hvil og litt senere leggetid, eller prøve p drøye det til 19. Her kan vi drøye litt om vi underholder lille på fanget, bader, diller med storesøsken. Da klarer vi holde han våken om han er trøtt for tidlig. Kunne også lagt lille i 18-19 tiden, men vi drøyer til kl 20. Kun av den enkle grunn at han sover til 7.30 da, og det passer veldig fint :)
 
Lille sovner 18.30-19 og våkner gjerne mellom 05.30 og 06 her. Ikke snakk om å ville kose i vår seng, da er det full herjing, så bedre og bare stå opp ;) sover en 30min lur i 8-tiden, da sover jeg på sofaen.
 
Vesla vår sovner i 18.30-19.00 tiden og våkner i 05.00-05.30 tiden.. av og til ligger hun og maser en god stund,så da kan den bli 06.00.. så er hun våken 2 timers tid før hun dupper litt igjen.. så sover hun fra 12.00 ca til 14.00/14.30.. så er hun våken til det er natta ..
Av og til blir det små dupper her og der... men aldri mer enn 30 min..
 
Og jeg syns det er tidlig når frøkna våkner 7[emoji23] da er jeg grisetrøtt! Legges mellom 19-20. Men i det siste så har jeg sniket til meg 1 hel time med halvveis søvn etter hun våkner, da skifter jeg på hu og ammer, så setter jeg på little baby bum på TVen, og hun koser seg[emoji106]
 
Da tror jeg at jeg hadde prøvd å legge han litt seinere. Enten 15 min hvil og litt senere leggetid, eller prøve p drøye det til 19. Her kan vi drøye litt om vi underholder lille på fanget, bader, diller med storesøsken. Da klarer vi holde han våken om han er trøtt for tidlig. Kunne også lagt lille i 18-19 tiden, men vi drøyer til kl 20. Kun av den enkle grunn at han sover til 7.30 da, og det passer veldig fint :)

Han la seg senere tidligere.og da våknet han 07.30. Men nå er han helt skutt klokken 5.. så jeg må nok bare igjennom en fase. Han har 2 tenner på gang og. Han våkner fra duppene av seg selv.
 
Huff, første barnet mitt starter dagen så tidlig fra samme alder og sto opp 05.15 helt til han var to år:sorry:.

Jeg ble vant til tidlige kvelder, for å si det sånn..
 
Nå er lille inne i en periode der han er sluknet klokken 18 om kveldene. Eneste dumme med det er at han er klar for å begynne dagen kvart over 5....håper bare dette er en fase. Gir han melk og tar han i sengen vår.. men neidu han skal ikke sove videre etter det. Så jeg er begynt å ligge med veldog tidlig jeg og. Flere i samme båt?

Føler med deg, mellomste var slik og er slik fremdeles. Uansett hvor sent han legger seg er han oppe 05.30☺️
 
Min lillemann har også snudd om på når han våkner. Før kunne han sove til i 7-8 tida,men nå vil han våkne 5-6.
Det som er litt morsomt er at han skravler ikke så høyt før han skjønner at noen andre er våken. Har nesten aldri hjerte til å sove så alt for lenge etter jeg har våknet av han så står opp med han da. Han er blir fort trøtt igjen da etter 1-2 timer etterpå, da sniker vi oss en 30 min lur.
 
Frøkna våkner mellom 6-9, men jeg klarer som regel å få hun i gang med en bamse i senga så jeg kan ta en liten dupp :hilarious:
 
Nå er vi inni en god fase igjen. Nå våkner han 7 og vi har bare lagt til en ekstra hvil rundt i 5 tiden
 
Back
Topp