morellen prøver på et lite nurk!

CD 30 / PP 2 / ?? DPO (15/18/ingen EL?)

Tempen er fortsatt høy og nå finner plutselig ikke FF EL allikevel. Hva skjer?! :confused: Hvis EL var CD 12 som den sa først passet det veldig bra med ryggsmertene samme dag og ømheten/murringene i livmora de påfølgende dagene, men det kan jo bare være tilfeldig ? Legger jeg til "egg whites" blir det i hvertfall helt kryss den dagen (ikke stiplete som tydeligere).
Begynte å tenke på at siden den ene egglederen min er tett også: kan det ha noe å si?
Våknet og lå i senga en stund i stad og kjente forsåvidt litt murringer som jeg troor kanskje kan være tegn på tanta, men det gjenstår å se - fortsatt blank/hvit utflod..
:confused005
IMG_1151.jpg
 
Hormonell og sliten i dag - bjeffer til samboeren for ingenting stakkars :hilarious: Ikke pleid å være sånn før TR tidligere, men det må jo være derfor.. :confused:Siste krampetrekning denne pp-en ble en CB digital jeg hadde liggende (jepp, pengetre hadde vært no!!) som konstanterte det jeg allerede trodde; "ikke gravid". Innbiller meg at dette plutselig skal bli en veldig lang syklus og nå er jeg usikker på om EL har vært eller ikke pga grafen - selv om jeg troor det har vært.. Skulle ønske kroppen ville spille på lag!
På mandag skal jeg til gyn igjen på oppfølging for å se om "miljøet" har blitt noe bedre der etter kuren jeg ble satt på forrige gang. Skulle ønske TR var ferdig til det da, men typisk om det kommer den dagen.... :meh:

I dag jobbet jeg til fem og skulle rett hjem og begynne på en eksamensoppgave på 3000 ord som skal inn fredag kl 14 - men jeg har skrevet overskriften.... Huet er ikke med! Krysser fingrene for at motivasjonen dukker opp i løpet av natten og at jeg får skrevet i hele morgen! Fredag kl 14 er i hvertfall dette skoleåret over og jeg gleeeeeeder meg til tre måneder uten skole!! :woot:
 
CD 31 / ?? DPO

I frustrasjon over at jeg ikke fikk skrevet noe i går, dro jeg på meg treningstøyet og gikk for trappene i hoppbakken - godt å komme seg ut, men deprimerende og innse at jeg aldri har vært i dårligere form når jeg kom på toppen :hilarious: Gleder meg til å fokusere på treningen igjen nå som skoleåret tar slutt! :)

Ellers, så økte tempen enda mer i dag, til 36.80. Får meg liksom ikke helt til å forstå at EL ikke har vært - tempen er jo ikke så høy til vanlig og feberhøy etter EL?! Nei.. antar at jeg i dag er 16 DPO (kanskje), hvis vi tar utgangspunkt i EL CD 15, selv om FF først antok CD 12.

Fortsatt null, niks, nada tegn til tanta, så virker som om hu har hoppa over meg på runden sin.... :confused:
IMG_1158.jpg
 
CD 31 og i dag gikk tempen litt ned, håper det betyr at tr er på vei!
IMG_1164.jpg
Akkurat levert inn min siste eksamen for i år og jeg er såååå klar for å ha skolefri noen måneder :D Vinen er satt til kjøling og i kveld skal det feires med grilling hos gode venner! :D
IMG_1163.JPG
 
Last edited:
CD 31 og i dag gikk tempen litt ned, håper det betyr at tr er på vei!

Akkurat levert inn min siste eksamen for i år og jeg er såååå klar for å ha skolefri noen måneder :D Vinen er satt til kjøling og i kveld skal det feires med grilling hos gode venner! :D
Vis vedlegget 226202
Gratulerer med sommerferie! Ha en strålende feiring :)
 
Hurra for sommerferie! Nå kan du slappe av:joyful: satser på at syklusen snart er over så dere kan starte på ny pp:Heartred
 
Flinka [emoji173]️[emoji173]️ Nyt ferien, det har du virkelig fortjent[emoji1][emoji173]️
 
Gratulerer med sommerferie! Ha en strålende feiring :)
Hurra for sommerferie! Nå kan du slappe av:joyful: satser på at syklusen snart er over så dere kan starte på ny pp:Heartred
Så deilig med sommerferie <3 Kos deg masse i kveld!!
Flinka [emoji173]️[emoji173]️ Nyt ferien, det har du virkelig fortjent[emoji1][emoji173]️

Tusen takk, så søte dere er! :D :Heartred
Ble en veldig hyggelig sommerkveld på fredag og toppet det med å dra på konsert i går med venninner :) Litt redusert i dag kan man si, men jeg nyyter å kunne gjøre ingenting uten å føle at jeg må gjøre skolearbeid! :p Nå skal det leses bøker som ikke er pensum! :D
 
CD 2 / PP 3

I går dukket endelig tanta opp og PP 3 er i gang :) Nå er det bare å håpe hu ikke blir så lenge, så vi kan komme igang med den morsomme delen :p
Tenkte jeg skulle teste grapefruktjuice, så det må kjøpes inn i morgen - spent på om det har noen effekt! :happy119
 
Så fint at tanta endelig bestemte seg for å dukke opp!!! Krysser fingrene for at det klaffer denne pp!:)
 
Så bra at tanta endelig dukka opp, nå er du nærmere ny EL :)
Lykke til med Grapefruktjuice! Om du synes smaken er spess, anbefaler jeg å ha i kalde isbiter. Evt. Bare bånski på hele glasset ;)
 
Så fint at tanta endelig bestemte seg for å dukke opp!!! Krysser fingrene for at det klaffer denne pp!:)
Takk for det - klaffer det denne runden blir det termin i mars, og det kunne jo ikke passet bedre mtp skolen og alt, så nå måå det bli spire! :D

Så bra at tanta endelig dukka opp, nå er du nærmere ny EL :)
Lykke til med Grapefruktjuice! Om du synes smaken er spess, anbefaler jeg å ha i kalde isbiter. Evt. Bare bånski på hele glasset ;)
Jo, takk! :) Fint med tips - har skjønt at ikke alle liker den så godt :p selv drikker jeg et helt glass aloe Vera hver dag og, så burde takle det tror jeg :hilarious:
Lest litt nå og flere som tar solvipect sammen med juicen, så vurderer det selv også - må jo prøve alt som kan prøves :rolleyes:
 
Masse lykke til med ny PP :D Denne gangen blir det baby! Det er jeg sikker på ;)
 
Så bra at tanta endelig kom så dere kan starte ny pp :) måtte dette bli pp spira sitter!:Heartred
 
Lykke til i ny pp :happy:
Har du fått tak i juicen? Jeg finner den ingen steder her jeg bor.. Har vært innom sånn 4-5 butikker, og ingen selger det:confused: Gi meg en lyd om du får tak i;)
 
Masse lykke til med ny PP :D Denne gangen blir det baby! Det er jeg sikker på ;)
Så bra at tanta endelig kom så dere kan starte ny pp :) måtte dette bli pp spira sitter!:Heartred
Håper dere har rett :D :Heartred

Lykke til i ny pp :happy:
Har du fått tak i juicen? Jeg finner den ingen steder her jeg bor.. Har vært innom sånn 4-5 butikker, og ingen selger det:confused: Gi meg en lyd om du får tak i;)
Takk for det! :) Ja, jeg kjøpte på Rema 1000 i dag, fra Bama. Den som er på plastflaske, ikke kartong. Ikke pleid å se etter den andre steder (ikke akkurat den beste smaken :p ), så hadde bare flaks på første forsøk ;p
Håper du klarer å finne! :)
 
CD 3 / PP 2

CD 3 og dagene snegler seg avgårde - men heldigvis ikke like sakte som i DPO-land :p Tempen var overraskende høy i dag og i går, men når jeg våknet i dag var jeg sykt varm (må nok bytte dyner ja!) og natt til i går var jeg på byen og drakk, så det har nok noe å si.

I dag har jeg kjøpt grapefruktjuice og tatt mitt første glass - ikke akkurat favoritt fra første slurk, men det går! :p Glemte å dra innom apoteket, så solvipect ble det ikke da, men da får det evt bli neste PP - som vi forhåpentligvis slipper.. ;) Har ikke bestilt noen tester enda og vurderer faktisk å vente så lenge som mulig med det, men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :hilarious:
Virker også som om tanta har tenkt å takke for seg allerede, noe som er helt i orden! Vært veldig lite i dag og nå er det over i kun spotting, så er lov å håpe hu er borte i morgen :)

Merker at jeg er i godt humør om dagen - trodde ikke jeg var SÅ stressa mtp eksamen osv de siste ukene, men nå som det er over og skolebøkene lagt bort, merker jeg at jeg er myye roligere og det er utrolig deilig! Godt å ta dagene som de kommer og ikke ha fullt opp med ting jeg må gjøre etter jobb, annet enn å trene og gjøre det jeg selv føler for :happy: Håper det varer! :D
IMG_1166.jpg
 
CD 5 / PP 3

Litt stille fra med de siste dagene mens tanta har vært på besøk, men i dag har det ikke vært noe, så da håper jeg det er det for denne i gang! Er på dag 3 med grapefruktjuicen og har også drukket te med peppermynte og lakrisrot disse dagene. Kun 40% lakrisrot i teen da, så vet ikke om det har noen effekt, men det er en jeg liker godt og har drukket mye av før, så var mer tilfeldig at jeg så på innholdet :p
Ser at FF og Ovia har litt forskjellige meninger om når EL er, FF sier CD 10 (med fruktbare dager ti dager før) og Ovia CD 11 (med fruktbare dager etter). Litt usikker på hva som kan stemme best, så kjenner jeg er fristet til å bestille EL tester allikevel - selg om jeg egentlig ikke skulle :p Vet forsåvidt ikke når jeg burde begynne å teste da? :)
Syns også tempen sank mye i dag til tross for temping på samme tid så blir spennende å følge med de neste dagene!:happy119
IMG_1177.jpg
 
CD 9 / PP 2

Her har helgen bare rast forbi! :eek: Torsdag var vi på middag hos et vennepar, og i går hadde jeg bursdag- som vi feiret med venner på fredag, bare meg og kjæresten i går og i morgen skal jeg feire med familien :p Glad jeg har dagen i dag hjemme egentlig - her har det ikke blitt gjort mye husarbeid de siste dagene, så nå må badet vaskes og støvsugeren fram, før det skal bakes kake!

Mtp prøvingen, så er jeg på CD 9 og merker litt murringer rundt eggstokkene innimellom, men det er det. Hadde tenkt å begynne å teste etter EL i går, men testene kommer nok ikke i posten før mandag, så får håpe det holder - appene mine er jo ikke helt enig, så blir spennende å se :)
IMG_1188.jpg
 
Back
Topp