morellen prøver på et lite nurk!

Hvordan går det i dag? :)
Litt sen oppdatering i dag, jobbet med stuiegruppa og muntlig eksamen frem til nå :) men Joda, i dag er jeg på CD 27 og 15 DPO - tempen har sunket mer, som forventet. Allikevel et det ingen tegn til tanta, annet enn at jeg har kjent liitt murringer - ikke i nærheten av hvordan det pleier å være.. Syns egentlig tr kan komme så jeg kan komme igang med PP 3 nå! ;)
IMG_1128.jpg
 
Litt sen oppdatering i dag, jobbet med stuiegruppa og muntlig eksamen frem til nå :) men Joda, i dag er jeg på CD 27 og 15 DPO - tempen har sunket mer, som forventet. Allikevel et det ingen tegn til tanta, annet enn at jeg har kjent liitt murringer - ikke i nærheten av hvordan det pleier å være.. Syns egentlig tr kan komme så jeg kan komme igang med PP 3 nå! ;)
Vis vedlegget 225934
Skjønner hva du mener ;) Lykke til med eksamen :)
 
CD 28 / PP 2 / 16 DPO
Seriøst - hva skjer med tempen?!? :eek:
Skal ikke lutealfasen være nogenlunde konstant da dere? Eller kan stress ha noe å si? Skal ikke legge under en stol at jeg har vært litt stressa med eksamener de siste par ukene - men ikke veldig heller.. :wideyed: Ser liksom ikke at EL kan ha vært senere heller?
Plutselig mer "vannete" utflod i dag og - aldri opplevd før..
Var så forberedt på TR nå, og tenkte å ikke tempe i morgen tidlig da jeg skal sove borte i natt, men nå vet jeg ikke om jeg kan la termometeret ligge hjemme... :wacky:
IMG_1130.jpg
 
Last edited:
Hmm, så merkelig! Er det noen mulighet for at EL var på CD 15? :pompus::)
 
Merkelig ja! :p
Kan ikke helt skjønne det selv i så fall..
er vel ikke normalt med en SÅ høy stigning før EL, eller? Jeg vil fortsatt ha mone korte sykluser jeg!! :p

Nei, det er kanskje ikke det. Slett ikke lett å bli klok på kroppens planer alltid o_O:rolleyes:
 
I ren frustrasjon trampet jeg opp på badet og tok den siste babyplan tidligtesten :wacky:
Hvis det viser seg at EL har vært på CD 15, noe jeg ikke helt skjønner, så er jeg på 13 DPO i stedenfor 16...? :confused005

Lyste godt på testen først uten å se noen antydning til strek og det kom fort opp en svaaaak strek - som jeg ikke ser farge på og mest sannsynlig også er skygge?! Fjerde testen jeg får det på i så fall (selv om forrige lørdag kveld var blenda), selv om denne ser bredere ut. Skal kjøpe andre neste gang ja..! vanskelig å ta bilde av og syns bittelitt bedre i virkeligheten da:rolleyes:
IMG_1141.jpg IMG_1142.jpg
 
Kan jo se ut som EL var på CD 15 da, men det blir jo bare ren gjetting. Ser noe på testene, men vanskelig å si hvilken farge det er.. Hvordan så tempen ut i dag? og har du testet noe mer? :)
 
Jeg hadde en syklus en gang jeg bare hoppa over, uten noen grunn eller forklaring. Aldri skjedd før eller senere. Så noen ganger er syklusene kjemperare.
Men skjønner at dette må være utrolig frustrerende for deg, syns det er litt for spennende selv å lese gjennom de siste par sidene her.. (hadde jo vært veldig gøy om det hadde klaffa da ;) )
 
Kan jo se ut som EL var på CD 15 da, men det blir jo bare ren gjetting. Ser noe på testene, men vanskelig å si hvilken farge det er.. Hvordan så tempen ut i dag? og har du testet noe mer? :)
Kan se sånn ut ja, i så fall er jeg 14 DPO i dag i stedenfor 17, men da burde vel testen i går hatt en antydning om det var noe (kanskje) :confused:
I natt sov jeg på hotell med studiegruppa og lot termometeret ligge hjemme, så jeg er veldig spent på i morgen :p Ser an litt før jeg tester mer - nå har jeg bare digital liggende uansett ;p
Fortsatt ingen tegn til TR!!

Jeg hadde en syklus en gang jeg bare hoppa over, uten noen grunn eller forklaring. Aldri skjedd før eller senere. Så noen ganger er syklusene kjemperare.
Men skjønner at dette må være utrolig frustrerende for deg, syns det er litt for spennende selv å lese gjennom de siste par sidene her.. (hadde jo vært veldig gøy om det hadde klaffa da ;) )
Hoppet over EL eller TR? Så rar denne kroppen er altså, skulle bare vært en fasit på alt dette..!! :wacky:
Litt frustrasjon kan man si ja og i overkant spennende til tider :hilarious: #prøverlivet
 
Syns også det kan se ut som at EL var på dag 15 :) Blir spennende å se på tempen i morgen tidlig :)
 
CD 29 / PP 2 / 17 DPO (eller 14?)

I natt har jeg sovet på hotell med studiegruppa i forkant av muntlig gruppeeksamen i dag (som vi forøvrig fikk en A på - og jeg er så stolt! :D), så termometeret lå hjemme. Blir veldig spennende å se videre i morgen hvor tempen er da..
Blir ikke helt klok på grafen og tenker at FF KAN ha tatt feil og EL var på CD 15 i steden, da ville jeg i så fall vært 14 DPO i dag.. Testen i går var vel bare skygge, og nå er det kun en cb digital igjen i skuffen, så da venter jeg noen dager og ser.
Tanta har i hvertfall enda ikke vist seg eller gitt noen hint om at hun er på vei... fortsatt litt mer vannete utflod i dag, men mer kremet/hvit enn i går.
Forvirra sa du? :confused013
 
Hoppet over EL eller TR? Så rar denne kroppen er altså, skulle bare vært en fasit på alt dette..!! :wacky:
Litt frustrasjon kan man si ja og i overkant spennende til tider :hilarious: #prøverlivet
Jeg vet ikke da jeg ikke testa/fulgte med EL. Vet bare at jeg tok en liten samling graviditetstester, og var ikke gravid. Hadde bare en syklus som var dobbelt så lang som alle andre. Utenom den gangen har jeg vært veldig regelmessig alltid.
Så kroppen er rar...
 
Gratulerer så mye med A på muntilig :D Sykt bra!!

Blir veldig spennende den tempen din i morgen, mulig du har skrevet det før, men hvor lang pleier syklusen din å være?
 
Gratulerer med A! [emoji2][emoji322]

Blir spennende å se tempen i morgen! Krysser fingrene for en liten spire [emoji4]
 
Jeg vet ikke da jeg ikke testa/fulgte med EL. Vet bare at jeg tok en liten samling graviditetstester, og var ikke gravid. Hadde bare en syklus som var dobbelt så lang som alle andre. Utenom den gangen har jeg vært veldig regelmessig alltid.
Så kroppen er rar...
Rar ja, det er sikkert og visst! :p Bare å vente og håpe den peiler seg inn på "normalen" igjen nå...

Gratulerer så mye med A på muntilig :D Sykt bra!!

Blir veldig spennende den tempen din i morgen, mulig du har skrevet det før, men hvor lang pleier syklusen din å være?
Tusen takk- føles veldig bra! :D

Mellom 25-27 dager stort sett, men alltid mye murringer og tegn på TR 2-3 dager før, så er mye som ikke stemmer denne syklusen :p

Gratulerer med A! [emoji2][emoji322]

Blir spennende å se tempen i morgen! Krysser fingrene for en liten spire [emoji4]
Tuusen takk! :D
 
Gratulerer så mye med A!:woot: Godt jobba! :joyful:
Skjønner godt at det er forvirrende når kroppen er sånn! Veldig spent på tempen i morgen. Heier litt på at spira har satt seg jeg da ;):angelic:
 
Gratulerer så mye med en A! :D Flinka! ;)
Må bare si at jeg er super spent på den tempen din altså :D
 
Gratulerer så mye med A!:woot: Godt jobba! :joyful:
Skjønner godt at det er forvirrende når kroppen er sånn! Veldig spent på tempen i morgen. Heier litt på at spira har satt seg jeg da ;):angelic:
Tusen takk! :D var stor jubel i gruppa :p Hehe.
Får dessverre mindre og mindre tro på spire, men skulle bare ønske kroppen kunne være litt ålreit og gi med nogenlunde stabile sykluser - er det for mye å be om liksom? :p :hilarious:

Gratulerer så mye med en A! :D Flinka! ;)
Må bare si at jeg er super spent på den tempen din altså :D
Tusen takk - veldig fornøyd altså! :D
Tempet når jeg våknet og ble om mulig ENDA mer forvirret! Grafen kommer i innlegget under ;)
 
Back
Topp