Modningstråden:)

Prøvde det i forrige uke,men ble utrolig uvel

Under behandlingen eller etterpå? Det var ett par nåler som var ubehagelige å sette og ta ut, mens andre kjente jeg ikke. Jeg sovnet under de 10 minuttene nålene skulle stå i, og etter behandlingen har jeg vært øm på noen punkter og veldig trøtt. Nå skal det sies at jeg ikke har noen forbi/ubehag med nåler og sprøyter generelt!
 
Under behandlingen eller etterpå? Det var ett par nåler som var ubehagelige å sette og ta ut, mens andre kjente jeg ikke. Jeg sovnet under de 10 minuttene nålene skulle stå i, og etter behandlingen har jeg vært øm på noen punkter og veldig trøtt. Nå skal det sies at jeg ikke har noen forbi/ubehag med nåler og sprøyter generelt!

Hører mange sier at man blir utrolig satt ut av akupunktur første gangen og at man bør ta det flere ganger? At man blir veldig sliten og trøtt? Men at det har bedre effekt om man tar det to-tre ganger?
 
Hører mange sier at man blir utrolig satt ut av akupunktur første gangen og at man bør ta det flere ganger? At man blir veldig sliten og trøtt? Men at det har bedre effekt om man tar det to-tre ganger?

Ja jordmor sa at jeg kunne bli trøtt og sliten i kveld, men at i morgen ville jeg føle meg mer uthvilt. Hun sa det var vanlig å sette opp 3 timer de siste tre ukene, men at det var få som kom til den siste timen [emoji5] spennende!
 
Under behandlingen eller etterpå? Det var ett par nåler som var ubehagelige å sette og ta ut, mens andre kjente jeg ikke. Jeg sovnet under de 10 minuttene nålene skulle stå i, og etter behandlingen har jeg vært øm på noen punkter og veldig trøtt. Nå skal det sies at jeg ikke har noen forbi/ubehag med nåler og sprøyter generelt!

Under behandlingen. Når hun satte i nålene. Har ikke fobi for verken sprøyter eller nåler.
 
I dag murrer det i lår,over rumpen og ryggen. Syntes det var nesten bedre da jeg var første gangs, hadde ryggsmerter i en uke så var ungen ute :)
 
Har hatt en del maserier i hele kveld, skikkelig vonde,men det øker ikke på,men kjenner magen strammes og jeg får vondt i nederste del av magen,og litt i korsryggen
 
Sukk. Har hatt litt murring i det siste. I dag kjentes det tydelig ut som mensmurring. Det varte vel et minutt eller så før det ga seg. Jaja, blir ikke fødsel med det første da! :p
 
Ikke her heller ikke riktig enda,men kjenner på kroppen at prinsen kommer før termin, har hatt som sagt maserier i hele kveld som ikke tar seg opp,men er utrolig smertefulle og varer i 5 min hver gang hver time.
 
Spennende. Her er det niks nada. Murring er jo et godt tegn [emoji4]
 
Jeg er bare 36 uker på vei nå og som nevnt tidligere førstegangsfødende.

Men iforhold til modning så vet jeg svært lite. Men har lest noe om at en gjerne får løs avf/diarè, kvalme/oppkast, mensenmurringer og en del kynnere når fødselen nærmer seg. Jeg har hatt alt dette i dag. Også har jeg hatt et stort behov for å hvile mye i dag.

Er så spent. Har en følelse av at ho kommer før. Men kanskje ikke sååå mye før da.
 
Her har alle tegn på modning forsvunnet føler jeg :wtf: ikke en eneste murring siste uka jooo! Nå har vesla vært syk og krevd mye energi jeg ikke har da, så er kanskje derfor..

Kommer til å gå gravid for alltid jo :hilarious:



Neida, jeg er ikke mer enn 38+1, noen som sa utålmodig? :rolleyes:
 
Er det å være hormonell og kjeftete et tegn? :rolleyes: isåfall råder det for fullt her, stakkars barna har blitt kjefta hit og dit i hele dag:oops: og nå jaget jeg dem ut i hagen så jeg kan sitte i fred på kjøkkenet og smugspise is og synes synd på meg selv :hilarious:
 
Er det å være hormonell og kjeftete et tegn? :rolleyes: isåfall råder det for fullt her, stakkars barna har blitt kjefta hit og dit i hele dag:oops: og nå jaget jeg dem ut i hagen så jeg kan sitte i fred på kjøkkenet og smugspise is og synes synd på meg selv :hilarious:

Isåfall har jeg vært fødeklar i flere måneder nå :laughing025
 
Tror jeg skal spørre om JM kan strippe meg på neste kontroll på Onsdag. Se om det setter i gang noe, er lei nå
 
Har begynt å få litt løs mage jeg nå, springer på do ganske ofte

Jeg har og vært løs i magen i det siste. Tok det som tegn på at laktulosen fungerer, men i dag har det vært enda løsere. Meeeeen det skjer ingenting :(
Krysser fingrene for deg da :D
 
Eg hadde kraftige kynnere (maserier?) hinn natten. Måtte løpe på do i et sett. Men i 5 tiden gå det seg :( I går kveld og i formiddag var eg med på å jage oksene inn igjen på beite, i håp om at det ska sette igang noe. Litt løsere i magen e eg i kveld og selvf ondt etter all løpingen. Er så lei nå :oops: Litt angst for her er all tlf dekning forsvunnet og lang reisevei til føden. Og to fødsler som har gått fort. Har fått beskjed fra jordmor om å reise ganske fort hjemfra når riene begynner. Selv har eg en tendens å vente i det lengste:p
 
Back
Topp