Modningstegn, endelig!

Noen av kynnerne mine har begynt bli vonde, håper det modnes bra her nede! Er bare 37 uker i dag, så håper det betyr fødsel før termin! :)
 
Gikk en tur med samboer iste, da jeg hadde litt nedpress og stikninger.
Har en times tid nå hatt sykt vondt nederst i magen, mye nedpress og jeg har nå også begynt å kjenne det bakover i ryggen.. Noen av takene er så vonde at jeg puster meg gjennom de [emoji28]
Kan jeg håpe på noe nå?
 
Gikk en tur med samboer iste, da jeg hadde litt nedpress og stikninger.
Har en times tid nå hatt sykt vondt nederst i magen, mye nedpress og jeg har nå også begynt å kjenne det bakover i ryggen.. Noen av takene er så vonde at jeg puster meg gjennom de [emoji28]
Kan jeg håpe på noe nå?
Det høres jo rett lovende ut. ☺️☺️ Krysser fingrene for at du er i gang :smiley-angelic001
 
Gikk en tur med samboer iste, da jeg hadde litt nedpress og stikninger.
Har en times tid nå hatt sykt vondt nederst i magen, mye nedpress og jeg har nå også begynt å kjenne det bakover i ryggen.. Noen av takene er så vonde at jeg puster meg gjennom de [emoji28]
Kan jeg håpe på noe nå?
En eller annen gang skjer det noe. Jeg gikk 3 uker med lignende sist før han kom
 
Det høres jo rett lovende ut. [emoji5][emoji5] Krysser fingrene for at du er i gang :smiley-angelic001

En eller annen gang skjer det noe. Jeg gikk 3 uker med lignende sist før han kom

Men ett døgn igjen til termin er det iallefall lov å håpe [emoji28] Tenkte jeg skulle prøve å få i meg litt mat, og bare legge meg.. så håper jeg at jeg får sove, og våkner før i morgen tidlig [emoji13]
 
Har begynt å få en mageknip-lignende følelse sammen med menssmertene når jeg får kynnere. Noen som vet om dette er et godt tegn?

Føler meg ganske så grønn nå som det nærmer seg!
 
Her har jeg menssmerter i ryggen så fort jeg legger meg i sengen.. Som kommer og går.. Men det har jeg hatt hver natt i en uke ca..var i svømmehallen i varmtvannsbasseng for siste gang før baby kommer idag... Er litt redd for at vannet skal gå[emoji28]
 
Der gikk siste rest av slimproppen, med blod i [emoji4] Satser på det er resultatet etter at jordmor tøya meg litt i går da jeg hadde 3 cm på sjekk [emoji4] hååååper det snart setter igang noe [emoji1373]
 
I dag da jeg var på butikken så kjente jeg bare hodet stakk ned i underlivet, det var så deg glapp ut "au!". Følte hun skulle dette ut! Det var ordentlig ubehagelig!
 
Har hatt mye kynnere i det siste, men for 20 min siden så fikk jeg en så sterk at jeg følte jeg brukte samme musklene som når du tar sit ups uten at jeg gjorde det av meg selv. Skikkelig vond å jeg ble helt varm i ansiktet. Men ingen flerne etter den kraftige
 
Her har alle tegn på vond rygg sluppet taket i dag! Har hatt vondt i ryggen siden jul, men plutselig i dag våknet jeg helt uten smerter. Akkurat det samme skjedde med ei kollega 2 dager før fødsel, så lov å håpe? 38+4 i dag
 
Har hatt mye kynnere i det siste, men for 20 min siden så fikk jeg en så sterk at jeg følte jeg brukte samme musklene som når du tar sit ups uten at jeg gjorde det av meg selv. Skikkelig vond å jeg ble helt varm i ansiktet. Men ingen flerne etter den kraftige

Åååh, for en deilig smerte [emoji23] krysser fingrene for at det er modning på vei [emoji6] Hvor lenge er det til termin?
 
Her har alle tegn på vond rygg sluppet taket i dag! Har hatt vondt i ryggen siden jul, men plutselig i dag våknet jeg helt uten smerter. Akkurat det samme skjedde med ei kollega 2 dager før fødsel, så lov å håpe? 38+4 i dag

Åååh så spennende [emoji7] håper på at det er ett tegn [emoji1362]
 
Åååh, for en deilig smerte [emoji23] krysser fingrene for at det er modning på vei [emoji6] Hvor lenge er det til termin?
Kjempe herlig smerte [emoji28] har hatt 2 til av de nå i kveld og vanlige kynnere i mellom der. Termin er ikke før 22.mars så håper jeg slipper å gå så lenge med dette
 
Kjempe herlig smerte [emoji28] har hatt 2 til av de nå i kveld og vanlige kynnere i mellom der. Termin er ikke før 22.mars så håper jeg slipper å gå så lenge med dette

Har hatt noen vonde tak som går bak i ryggen her nå i kveld.. håper de blir en stund og ikke forsvinner som tidligere [emoji30]
 
Har hatt noen vonde tak som går bak i ryggen her nå i kveld.. håper de blir en stund og ikke forsvinner som tidligere [emoji30]
Mine stoppet opp i natt [emoji21] men så sterke som de var må de hatt en virkning for noe tror jeg. Hvordan går det med dine tak? Når har du termin?
 
Vært ganske uggen de siste timene, kan det være er tegn på at noe nærmer seg? Har vært veldig lite kvalm ellers i svangerskapet, kun et par uker i starten.
 
Back
Topp