Modnings akupunktur

Sorriso91

Betatt av forumet
Desemberlykke2017
Heisann,

jeg skal inn for min andre omgang med modningsakupunktur i dag (første fredag) og lurte på hva slags erfaring/effekt dere har fra dette og eventuelt hvor mange runder det tok ?

Er 38 +6 idag.
 
Har hatt 2x modningsakupunktur før alle mine 3 fødsler. Har hatt korte fødsler med gode effektive rier med alle 3. Om akupunkturen har hatt effekt vet jeg jo ikke, men ifølge jordmor sa forskning at de som hadde hatt slik akupunktur hadde gjennomsnittlig (?) 1-2 t kortere fødsel.

Har født alle mine i uken før/etter termindato.
 
Heisann,

jeg skal inn for min andre omgang med modningsakupunktur i dag (første fredag) og lurte på hva slags erfaring/effekt dere har fra dette og eventuelt hvor mange runder det tok ?

Er 38 +6 idag.

Jeg har også vært på andre runde med modningsakupunktur i dag [emoji5]

Jeg er førstegangsfødende og jeg er 38+5 i dag. Så har ikke noen personlig erfaring med dette. Men min svigerinne anbefalte det veldig! Det gjorde at hun sov bedre og fikk samlet krefter før fødselen. Og selve fødselsforløpet gikk raskere.
 
Titter innom fra oktober gruppa. Har to barn. Første hadde jeg en langdryg fødsel med rier av og på i 1 1/2 døgn. Var totalt utslitt da jeg nesten ikke sov 2 netter før mini kom. Denne gang fikk jeg modningsakupunktur. Var til 3 behandlinger - 37+4, 38+4 og 39+4. Denne gang var fødselen unnagjort på 3 timer og 7 min fra jeg fikk første følelse av at noe kanskje kunne være på gang til mini var ute (ble kvalm og generelt litt uggen, samt fikk kynnere). Kun de siste 1 1/2 t at jeg skjønte at fødselen var i gang, for jeg følt bare jeg hadde litt sterkere kynnere i starten. Vi rakk ikke føden da ting eskalerte fort... så jeg har kjempe tro på akupunktur!! Heftig og intens når det sto på, men jeg ville heller hatt denne fødselen på nytt og ikke første.
 
Har det skjedd noe mer her? Rakk du å prøve noe eller rakk den lille å komme ut? Eller vurderer du det enda?
 
Back
Topp