Mme

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Bruker Nan sin fra apoteket. Var veldig fornøyd med den på storebror, men lillebror gulper noe helt vanvittig synes jeg. Tenkte å bytte merke i morgen, men hva burde jeg gå for? Han kaver en del og virker til å ha vondt i magen på kvelden også. Skal kjøpe semperdråper i tillegg.
 
Bruker Nan sin fra apoteket. Var veldig fornøyd med den på storebror, men lillebror gulper noe helt vanvittig synes jeg. Tenkte å bytte merke i morgen, men hva burde jeg gå for? Han kaver en del og virker til å ha vondt i magen på kvelden også. Skal kjøpe semperdråper i tillegg.

Jenta mi dier, å hu gulper opp i mot en halvtime til en time etter, hu er 5 mnd.. det er helt normalt med gulping hos babyer, kalles for overskudds gulp
 
Bruker Nan sin fra apoteket. Var veldig fornøyd med den på storebror, men lillebror gulper noe helt vanvittig synes jeg. Tenkte å bytte merke i morgen, men hva burde jeg gå for? Han kaver en del og virker til å ha vondt i magen på kvelden også. Skal kjøpe semperdråper i tillegg.
Har du prøvd hipp? Var veldig fornøyd med det til storesøster.
 
Det er også en variant som heter completa eller noe slikt som har fungert veldig godt før nevø/niese min, men virker som den ikke er i handelen lengre.
 
Her var det hipp sin som funka best på storebror. Vi testa ut både nan og semper, men de ble det mer mageknip og urolig mage av.
Må vel bare prøve deg fram for å se hva som passer best til ditt barn.
 
Vi brukte også hipp da vi brukte mme, godt fornøyd med det og ikke plaget med magen :)
 
Vi har også gulpebaby, eller to egentlig ettersom storesøster på 1 år fortsatt gulper og hipp har fungert best for oss iallfall [emoji4][emoji1305]
 
Back
Topp