Mitt høyeste ønske <3

Så herlig å se at du har en april spire. Gratulerer så mye :) [emoji173]️
 
6+5

Dagene snegler seg avgårde. Veldig spent på tul i morgen [emoji15] håper så vi får se ett bankende hjerte [emoji173]️

Ellers er formen noe dårligere. Veldig kvalm på formiddagen, og må sove noen timer etter jeg har stått opp [emoji85] spent på hvor lenge jeg klarer å jobbe fullt dersom det forsetter slik [emoji42][emoji40]


note to self:
Menstermin 08.04.18

4+0 - 4+5 : kvalme, trøtt, nyser mye, sulten
4+5 - 5+2 : kvalme, trøtt, hetetokter, svimmel i perioder, tungpustet, vondt i korsrygg (spesielt etter å sittet stille lenge)
5+2 - 6+0 : kvalme, trøtt, hetetokter og frysetokter, svimmel i perioder, tungpustet, vondt i korsrygg, litt ømme pupper
6+0 - 6+5 : mye kvalm, trøtt, hete - og frysetokter, svimmel i perioder, tungpustet, ømme pupper/nipler(!)
 
Lykke til! :D
 
Lykke til[emoji173]️
 
Da har jeg vært på ul. Skal være 6+6 idag, men ul viste bare ett lite anlegg, tilsvarende 5+6 ca. Det var blodgjennomstrømning, så han sa vi skulle være positiv.

Jeg er derimot livredd for at dette går galt [emoji20] hvis jeg er ei uke kortere, så fikk jeg 2-3 på cbd allerede 3+5. Så får det ikke til å stemme [emoji17]
 
Lett å måle liiitt feil så tidlig, spesielt med et par dager. Er snakk om mm her.. Og uansett, betyr bare høy stigning. Du hadde jo over 400 i hcg rundt da du tok testen? Viser jo 2-3 ved 200 eller mer. :)
 
Føler det ikke er lenge siden jeg leste i en dabok her inne om noen mål som tilsa at det ikke utviklet seg normalt. Men på neste kontroll var spiren komt lenger enn "normalt"! Det er snakk om millimeter og veldig lett å bomme! Så ikke mist håpet enda [emoji173]️
 
Hei! Har lest gjennom dagboken din nå og krysser fingre og tær for at det går veien denne gangen❤ Ville bare si at jeg fikk 2-3 på cbd når jeg var 3+5 så det går absolutt an! Lykke til!❤
 
Lett å måle liiitt feil så tidlig, spesielt med et par dager. Er snakk om mm her.. Og uansett, betyr bare høy stigning. Du hadde jo over 400 i hcg rundt da du tok testen? Viser jo 2-3 ved 200 eller mer. :)

Føler det ikke er lenge siden jeg leste i en dabok her inne om noen mål som tilsa at det ikke utviklet seg normalt. Men på neste kontroll var spiren komt lenger enn "normalt"! Det er snakk om millimeter og veldig lett å bomme! Så ikke mist håpet enda [emoji173]️

Hei! Har lest gjennom dagboken din nå og krysser fingre og tær for at det går veien denne gangen[emoji173] Ville bare si at jeg fikk 2-3 på cbd når jeg var 3+5 så det går absolutt an! Lykke til![emoji173]

Tusen takk for oppmuntrende svar <3 dere er herlige! Føler meg roligere, og lar meg håpe og tro at dette skal gå bra [emoji7]
 
Tusen takk for oppmuntrende svar <3 dere er herlige! Føler meg roligere, og lar meg håpe og tro at dette skal gå bra [emoji7]

Vi håper jo på det..[emoji173]️
Må bare gå bra [emoji173]️[emoji173]️ Skal du ha ny tul?
 
Back
Topp