Mitt høyeste ønske <3

Oi! Så moro :D Gratulerer så mye!
 
Oi, så gøy! Mirakler skjer [emoji7] gratulerer så mye!! [emoji173]
 
Guu så fantastisk!! [emoji7] Gratulerer så mye [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer <3
 
4+6

Idag fikk jeg overtalt legekontoret til å ta hcg blodprøver av meg, inn å ta ny mandag og får vel svar på alt tirsdag når jeg har legetime [emoji5] tenker jeg flyttet dagboka når jeg er mer sikker på at dette går veien.

Mange tanker og følelser, men samtidig føler jeg meg veldig rolig. Glemmer litt av at jeg er gravid, og det trodde jeg ikke var mulig [emoji87][emoji15]

Mye strekk og stikk i eggstokker og livmor idag, til tider ganske vondt. Blitt overmannet av "morgenkvalme" flere ganger i løpet av dagen, og etter kl 14 er alt senga alt jeg tenker på [emoji42][emoji85] visste jo at man kunne få symptomer tidlig, men er faktisk sjokkert over at kroppen visste det så lenge før meg [emoji28] jeg har også mye hetetokter.


note to self:
Menstermin 08.04.18

4+0 - 4+5 : kvalme, trøtt, nyser mye, sulten
4+5 : kvalme, trøtt, hetetokter, svimmel i perioder, tungpustet, vondt i korsrygg (spesielt etter å sittet stille lenge)
 
5 + 4

Hcg nivå 4+6 var 426, mens 5+3 var 2400 så det er supert har også fått time til ul torsdag neste uke, da er jeg 6+6


note to self:
Menstermin 08.04.18

4+0 - 4+5 : kvalme, trøtt, nyser mye, sulten
4+5 - 5+2 : kvalme, trøtt, hetetokter, svimmel i perioder, tungpustet, vondt i korsrygg (spesielt etter å sittet stille lenge)
5+2 : kvalme, trøtt, hetetokter, svimmel i perioder, tungpustet, vondt i korsrygg, litt ømme pupper
 
Last edited:
5+4

Hcg nivå 4+6 var 426, mens 5+3 var 2400 [emoji3] så det er supert [emoji16] har også fått time til ul torsdag neste uke, da er jeg 6+6 [emoji28]


note to self:
Menstermin 08.04.18

4+0 - 4+5 : kvalme, trøtt, nyser mye, sulten
4+5 - 5+2 : kvalme, trøtt, hetetokter, svimmel i perioder, tungpustet, vondt i korsrygg (spesielt etter å sittet stille lenge)
5+2 : kvalme, trøtt, hetetokter, svimmel i perioder, tungpustet, vondt i korsrygg, litt ømme pupper

Herlig med stigning[emoji3] veldig betryggende å vite[emoji5] lykke til på UL[emoji5]
 
Så fine hcg nivåer! Ååh, tul [emoji7][emoji7]
Masse lykke til!! [emoji173]️[emoji173]️
 
Supre verdier!! :D
Lykke til på UL ✌
 
Ja, vært lettere om at man visste at det ble å gå bra [emoji85][emoji28]
Jepp, det hadde det..
Skulle gjerne vært slik at, om man fikk positiv test, så kom det levende frisk baby til slutt -uansett-. Ville vært så betryggende. Første graviditeten så tenkte jeg ikke på MULIGHETEN om at det skulle gå galt engang. Det svangerskapet gikk mye lettere enn dette.. [emoji85]
 
Jepp, det hadde det..
Skulle gjerne vært slik at, om man fikk positiv test, så kom det levende frisk baby til slutt -uansett-. Ville vært så betryggende. Første graviditeten så tenkte jeg ikke på MULIGHETEN om at det skulle gå galt engang. Det svangerskapet gikk mye lettere enn dette.. [emoji85]

Jepp :p men håper jeg klarer slappe mer av etter tul :)
 
Her var det skjedd ting [emoji4] Gratulerer så mye [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Back
Topp