Mister og mister men gir ikke opp!

Jeg vet ikke.
Synes jeg hører om de som får progesteron etter MA og.
Kan ha noe med at man må ha et visst nivå for at utviklingen kan gå normalt? Vet ikke, bare kaster ut teori egentlig.
håper virkelig dere kan få noen svar og noe som fungerer for dere.

Jeg går som sagt på metformin, albyl-e, prednisolon (fra 4 uker og skal slutte etter 10 uker) og progesteron (400-600 mg om dagen). Har ingen påviste mangler....

Jeg glemte å nevne dette for gyn nå[emoji86] Alt er verdt å prøve hvis ventetiden til Porsgrunn er lang. Prøver å finne link til Porsgrunn. Vil gjerne spørre om ventetiden.
 
Vært hos gyn/spesialist nå. Han sier skilleveggen er så liten at den ikke har noe med abortene/MA å gjøre... Så vi er henvist til Porsgrunn. Men vi vil undersøke flere alternativer nå hvis ventetiden er lang.
 
Vært hos gyn/spesialist nå. Han sier skilleveggen er så liten at den ikke har noe med abortene/MA å gjøre... Så vi er henvist til Porsgrunn. Men vi vil undersøke flere alternativer nå hvis ventetiden er lang.
Skjønner det.
Det er jo tross alt bra at skilleveggen er så liten at den ikke skal ha noe å si, men skjønner og det hadde vært ok å ha en årsak.
Lykke til!
 
Skaffet meg konto på Crypho for å sende melding til Porsgrunn om hvor lang ventetid var og hvor lang tid det tar å få brev i posten med time. Fikk svar i dag. Om ca 1 uke får vi brev med dato, og de som har fått sendt henvisning nå får time i august.
Det er lenge å vente, men samtidig ikke så lenge[emoji848] Hva ville dere andre gjort? Ventet eller sett på andre alternativer i mellomtiden?
 
Usikker egentlig.
 
Krysser fingerne for at dere finner noe som fungerer altså.
 
Har EL fredag neste uke og vil ha medisiner før det[emoji85] så er veldig klar for å prøve! Er på dag 4 i syklusen, 9 dager til EL!

Har ringt sykehuset mandag, tirsdag, onsdag (hver dag denne uka) for å få tak i gyn. Fikk beskjed om å ringe fredag hvis gyn ikke har ringt. Ellers skal fastlege ringe meg i morgen, skal da mase litt til.
 
Frustrerende ikke å få svar med en gang
 
Vi fikk ikke klarsignal fra sykehuset om å prøve selv med mer medisiner. Jeg er egentlig enig og synes det er greit.
Gyn sendte endelig henvisningen til Porsgrunn 3 uker etter timen!
 
Wow du må virkelig være en sterk person, historien din viser i så fall det. Veit det kan være tøft men tror du er en sterk person og på en eller annen måte så skal du få til dette. Bare ikke mist håpe for det er nok aller viktigste tror jeg☺️ Masse lykke til
 
Wow du må virkelig være en sterk person, historien din viser i så fall det. Veit det kan være tøft men tror du er en sterk person og på en eller annen måte så skal du få til dette. Bare ikke mist håpe for det er nok aller viktigste tror jeg[emoji5] Masse lykke til

Takk[emoji4] Holder på å gå på veggen nå da[emoji28] Så styrken går opp og ned. Det er rett det du sier at det aller viktigste nå er håpet! Vi jobber mot et mål og dit skal vi!
 
Håper det kan gå fort og greit utover. Kanskje greit med litt hjelp. Gyn anbefalte strengt tatt IVF til også...
 
Nå har vi fått time i Porsgrunn 14 juni! Mye tidligere enn forventet[emoji2] Blir litt stressa ang blodprøvene som måtte tas snarest. Må pushe typen til å ta sine fort!. Jeg kjørte rett til sykehuset med en gang jeg åpnet konvolutten i sta. Bare én blodprøve igjen som skal tas 2-5 syklusdag, det er 2 uker til. Er då spent!
 
Så bra! Håper det går fort både til timen og etterpå
 
Er i gang med alt som kan forberedes før i ivf!
Får hjelp av biopat, har startet med urter/vitaminer og regulert kostholdet. I tillegg går jeg til akupunktør i Oslo som jeg virkelig følte forsto meg og ga nåler for mye biopaten sa selvom hun ikke hadde sendt han epikrise. Han satt nåler andre steder enn tidligere akupunktører. Håper dette forbereder kroppen godt før ivf. Mannen og meg bruker naturpreparater som skal bedre egg/sperm og øke energiomsetningen i kroppen.

Er spent på hva Porsgrunn sier om spermkvaliteten fordi da han testet for noen år tilbake var de litt trege. Da får vi kanskje se om kosttilskuddene har hjulpet på Porsgrunn, kanskje de har fått opp farta.
 
Følger spent med og håper dere snart kommer i mål
 
Fy faen så tungt alt er. Er så ustabil mentalt og følelsesmessig og har vært det lenge. Det er som abortene begynner å innhente meg og at det nå kommer en reaksjon på de. Følelsene har vært innpakket i lang tid og nå vil alt bare ut.

Ser lite til kjæresten fordi jeg vil ikke ha han i nærheten. Blir så sint på han for ingenting. Vil ikke at han tar på meg. Hodet kverner rundt abortene som har vært og de som kommer til å komme. Er så sliten at jeg ligger rett ut på sofaen hele dagen å stirrer i taket. Har de dagene hver dag jeg ikke er på jobb. Hodet er helt kjørt.
 
Uff, så mye kjipt dere har vært gjennom! Er jo ikke noe rart å gå på en psykisk knekk med så mange aborter bak seg. Hvis de tunge følelsene vedvarer lenge så kanskje det hadde vært lurt å ordne seg en liten psykologtime der du får lufta litt tanker og redsler, og får litt hjelp til å jobbe med dem? Hadde sjøl en veldig tung periode etter noen sykehusinnleggelser for lillegutt, som også gikk utover parforholdet, og da hjalp det å bare få snakka skikkelig gjennom alt hos noen som virkelig lytter. Håper i alle fall at du får det bedre snart, og at dere endelig får bli foreldre til slutt :Heartred
 
Kanskje greit å prøve få noen å snakke med? Det er jo en ekstremsituasjon å miste så mange ganger og ikke vite om man kommer i mål noen gang... Og det er så vondt å ha det sånn.
 
Back
Topp