Mister motet

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
følelsene har fått veldig i bølger og nå er jeg på dag 15 med blødninger. Har trodd mange dager at det skulle gi seg, jeg er så lei nå. Jeg leste at det kunne ta hele 4 uker før det for seg. Når jeg har mensen blør jeg vanligvis kun i 3 dager så jeg er vel blitt litt «bortskjemt» der.
Jeg vil bare bli ferdig og jeg kjenner det tærer sånn på hverdagen min nå, jeg blir bare mer deppa jo lengre tid det her tar. Nå kan jeg ikke tenke på babyting før jeg blir lei meg, for kun noen dager siden gikk det helt fint. Snakket med en kollega av meg som skal ha baby i januar om vogn og sånn. Nå bare orker jeg ikke tanken på baby..

Hvor lenge blødde du? Er du fortsatt trist? Hvordan går det med dere andre? Jeg trenger å dele med andre som har vært gjennom det samme føler jeg på.
 
Last edited:
følelsene har fått veldig i bølger og nå er jeg på dag 15 med blødninger. Har trodd mange dager at det skulle gi seg, jeg er så lei nå. Jeg leste at det kunne ta hele 4 uker før det for seg. Når jeg har mensen blør jeg vanligvis kun i 3 dager så jeg er vel blitt litt «bortskjemt» der.
Jeg vil bare bli ferdig og jeg kjenner det tærer sånn på hverdagen min nå, jeg blir bare mer deppa jo lengre tid det her tar. Nå kan jeg ikke tenke på babyting før jeg blir lei meg, for kun noen dager siden gikk det helt fint. Snakket med en kollega av meg som skal ha baby i januar om vogn og sånn. Nå bare orker jeg ikke tanken på baby..

Hvor lenge blødde du? Er du fortsatt trist? Hvordan går det med dere andre? Jeg trenger å dele med andre som har vært gjennom det samme føler jeg på.
Jeg er på dag 9, blør ikke like mye, men spotter. Jeg også gleder meg veldig til at blødningen stopper helt opp, føler at det da vil bli enklere å se fremover.. Føler at det går i bølgedaler, men at jeg er over det første sjokket som ul var.. Vi er alle forskjellige men for meg fungerer det å «akseptere at det er kjipt», ikke prøve å stoppe det eller stresse med at jeg måå føle meg bedre - sånn er det nå, og det er dritt, men det føles lettere nå enn det gjorde de første dagene, og da stoler jeg på at det om noen uker vil føles enda litt lettere..
Å oppleve MA/SA er jo fra topp til bunn på et øyeblikk.. Sånt tar litt tid å ta innover seg og fordøye.. Høsten blir jo virkelig ikke slik en hadde sett for seg..
Håper blødningene gir seg for deg snart, og at det også letter litt - sender deg en styrkeklem :Heartred For det trengs virkelig styrke til å stå oppi dette :Heartred
 
Back
Topp