Mister jeg ?

Fru M

Betatt av forumet
Ser ut så jeg kanskje forlater dere :( tidligere i dag var det bittelitt rødt blod når jeg tørket meg. Senere utover dagen har det vært litt brunaktig utflod. Har hatt positive tester siden søndag også i dag, 1-2 uker sto det på. I dag er det akkuratt 2 uker siden innsett icsi. Har også mensensmerter som jeg har hatt en stund nå. Går også på lutinus. Er alt håp ute ? Ser ikke lyst på dette nå :(
 
Jeg har også blødd. Man kan blø av lutinus. Har også hatt menssmerter, men alt var fint på ul igår [emoji4] når jeg hadde sa så blødde jeg rødt og ferskt og en del mere enn jeg har gjort nå[emoji4] trenger virkelig ikke bety at du mister [emoji4]
 
Stakkars deg! Man blir virkelig skremt når man ser blod.. det er jo det siste du vil se!
Jeg har også blødd litt og det gjorde meg skikkelig stresset. Fikk måle hcg hos legen og den stiger som den skal. Er bare 5+0 i dag så er jo fullt klar over at blodet kan komme tilbake og at det er lenge til uke 12 og at man er "trygg", men jeg prøver å glede meg og tenker at da har jeg iallefall hatt den gleden :) Man angrer jo ikke på å ha gledet seg, om det går galt vil det gjøre vondt uansett..

Lutinus kan gjøre slimhinnene ekstra skjøre. Du kan kanskje prøve å bruke en finger i stedet for plastrøret til å føre den inn, kanskje røret irriterer slimhinnene dine ekstra.
Det er bare en hcg måling hos legen som kan gi sikkert svar.
Håper for deg at det bare er en uskyldig blødning :)
 
Sender deg en stor klem og håper dette ikke var noe skummelt. [emoji173]️
 
Da var det over, det jeg fryktet. Masse blod i dag sammen med sterke menssmerter. Litt kjip 17 mai år. Masse lykke til i svangerskapet til dere andre <3 her blir det trolig nytt fryseforsøk ivf til høsten. Nå skal jeg nyte sommeren med rlylr, øl og vin :p
 
Stor klem til dere [emoji173]️
 
Er i uke 5+2. Hadde en del friskt blod i morges, nå er det litt brunt. Ser dårlig ut det her...:(
 
Får helt vondt av dere! Men hold motet oppe, sender dere gode klemmer:Heartpink
 
[emoji174][emoji174]
 
Da var det over, det jeg fryktet. Masse blod i dag sammen med sterke menssmerter. Litt kjip 17 mai år. Masse lykke til i svangerskapet til dere andre <3 her blir det trolig nytt fryseforsøk ivf til høsten. Nå skal jeg nyte sommeren med rlylr, øl og vin :p
Så utrolig trist [emoji17] håper den sitter fort igjen! Klem
 
Back
Topp