Mister hår

Sunn90

Flørter med forumet
Januarlykke 2019
Hei jenter
Jeg har de siste månedene mistet ekstremt mye hår. Altså hver gang jeg dusjer, eller børster håret sitter jeg igjen med unormalt mye hår i hånda, eller børsten.
Har i utgangspunktet veldig tjukt og mye hår, men begynner å bli litt bekymret her.

Flere som har opplevd dette? Noen som har tips? :)
 
Nei, mister ikke mer enn vanlig.. Kan det være du mangler noen vitaminer? Har du nylig hatt blodprøve?
 
Mister alltid mye hår når jeg børster det [emoji28] men har allikevel like mye hår på hodet enda [emoji23]

Men mitt hår blir ikke lite fort fett som før [emoji2][emoji1374]
 
Jeg mister også endel hår når jeg er i dysjen ellet koster meg. Slik har det vært siden jeg fikk sønnen min som et 2 år.
 
Jepp, mister myyye hår. Gjorde det i begynnelsen av forrige graviditet også, men det gikk over heldigvis :)
 
Jeg mister utrolig mye hår[emoji19]
 
Kommer som regel tilbake masse nytt irriterende bebihår etter fødselen, Hehe :p veldig vanlig!
 
Egentlig er det slik at man mister mindre hår i svangerskapet, at håret gjerne blir tykkere og mer glansfullt.
Men ca 3 mnd etter fødsel begynner man å miste mengder med hår igjen, og når de kommer tilbake, får man disse lekre babyhårene, spesielt rundt hele hårfestet, skikkelig irriterende:p
 
Back
Topp