Mister hår :(

snerkulf

Forelsket i forumet
ImageUploadedByBV Forum1484293545.472425.jpg

Denne dukker opp i appen min i dag, rett etter at jeg har stått på badet og konstantert at jeg mister utrolig mye hår for tiden :(
Ingen krise i seg selv da jeg har ekstremt tykt hår, men jeg blir jo sååå bekymret for at det er noe galt :( Er det flere enn meg som mister hår? Eller bør jeg bekymre meg?
 
Det er helt normalt å miste mye hår under svangerskapet. Jeg røyter helt sinnsykt om dagen.
 
Jeg mister mye jeg også! Irriterende med de tekstene der, "huden begynner å bli glatt og fri for kviser" my ass [emoji23][emoji23] Samme med håret..jaja, folk er forskjellige [emoji6]
 
Mista mye i begynnelsen sist, siste ukene var det plutselig som limt fast, så det kan enda forandre seg :)

Tenker også at det som du får ekstra når du er gravid, vil du også miste de første månedene etter fødselen, men om det er noe i det vet jeg ikke! Jeg var hvertfall heldig og slapp unna med lite "ammehår". :)
 
Jeg mistet noe helt ekstremt med hår i forrige svangerskap. Så alle som sier du får så flott hår av å gå gravid kan bare ta seg en bolle!! Helt på slutten sluttet jeg å røyte så mye.

Og forøvrig er hårtapet etter fødsel hormonelt, og de som ikke ammer vil miste like mye hår som en som ikke ammer ;)
 
Jeg mister mye jeg også! Irriterende med de tekstene der, "huden begynner å bli glatt og fri for kviser" my ass [emoji23][emoji23] Samme med håret..jaja, folk er forskjellige [emoji6]

Kjenner jeg overhodet ikke kan relatere meg til det du sier *les med ironi* . ;-)

Jeg har ALDRI hatt uren hud og kviser! Har herved fått min første hudorm- PÅ MAGEN :-o
Hud og hår er blæææ- men neglene vokser utrolig fort! Noe som er veldig upraktisk når du driver gård :p
Ikke er d så galt at det ikke er godt for noe........ :p
 
Det trenger ikke være graviditeten som gjør at du mister mye hår heller. Kan være stress,kosthold,hvis du mangler noe vitaminer[emoji106].. Og noen ganger i livet er det vist en slags utskifting av hårmanken[emoji106]
 
Kjenner jeg overhodet ikke kan relatere meg til det du sier *les med ironi* . ;-)

Jeg har ALDRI hatt uren hud og kviser! Har herved fått min første hudorm- PÅ MAGEN :-o
Hud og hår er blæææ- men neglene vokser utrolig fort! Noe som er veldig upraktisk når du driver gård :p
Ikke er d så galt at det ikke er godt for noe........ :p

Jeg merker også at neglene vokser fortere, og at de ikke brekker/fliser seg opp like fort. Har lange negler for første gang i mitt liv :-o Kan også ha noe å gjøre med en mye mer inaktiv levestil den siste tiden...
 
Det med å få tykkere hår stemmer for meg. Det gjorde det også sist. En stund etter fødsel derimot...da begynte jeg å miste.
 
Back
Topp