Mista helt futten, når æ fikk positiv test

hmm..håpe2018

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
Sååå rart.. Har prøvd intensivt siden vi mistet i desember.. gikk jo i nesten 10 uker før det ble konstatert at det ikke var noe liv der inne.. Hadde jo masse symptomer og alt.. Har vært skikkelig skravlesyk og gleda meg til å prøve og bli gravid igjen.. men nå når testen viste gravid 1-2uker.. Så mista æ helt futten.. ikke noe som kunne bry meg mindre, drikker kaffe og er som før.. tenker på å begynne å jobbe til jobb 8km hver vei.. hva skjedde.. hvorfor er jeg ikke helt super glad.. ? :( er bare likegyldig.. sukk..
 
Sååå rart.. Har prøvd intensivt siden vi mistet i desember.. gikk jo i nesten 10 uker før det ble konstatert at det ikke var noe liv der inne.. Hadde jo masse symptomer og alt.. Har vært skikkelig skravlesyk og gleda meg til å prøve og bli gravid igjen.. men nå når testen viste gravid 1-2uker.. Så mista æ helt futten.. ikke noe som kunne bry meg mindre, drikker kaffe og er som før.. tenker på å begynne å jobbe til jobb 8km hver vei.. hva skjedde.. hvorfor er jeg ikke helt super glad.. ? :( er bare likegyldig.. sukk..

Hm... tror du det kan ligge noe annet bak, at du f.eks. er litt redd for å ta det innover deg? Og så er det jo fremdeles tidlig, du har masse av tid til å glede deg :)
 
Jeg tenker at du kanskje fornekter det litt, med tanke på at det gikk dårlig sist?
 
Ja det er nok forrige gang som gjør dette.. tør ikke håpe på noe passivt. Har fått time til tidlig ultralyd 16.mars. Har nedtelling til da. Dersom alt er i orden og noe vokser inni der., så skal jeg være 7+3 når ul tas :)
Takk for svar dere :)
 
Kanskje litt urealistisk ja? Ikke vær så streng med deg selv på akkurat det der... det kommer nok skal du se[emoji4][emoji173]️
 
Back
Topp