Missed Abortion

lori

Andre møte med forumet
Eg var 17+5 uke på vei. På tirsdag blødde eg litt, men d var så lite at eg tenkte ikkje mer på d, men på torsdag skjedde d samma, og veldig lite d kom at eg tenke ikkje mer på d, før eg kommer inn t storesøstra mi for å hente någe og da fortelle henne d, men akkurat som d ikkje var någe å bekymre seg for, men eg fikk beskjed av henne å komma meg på legevakten og at di kunne bestemma d, så eg hadde ikkje någe valg enn å bare komma meg bort, og d ble lenge vente tid før eg kom inn t legen, og når eg endelig kommer inn t an og fortelle koffor eg var der, la eg meg ned, og så sko han sjekke om han hørte hjertelyden, någe som eg tenkte "ja selvfølgelig gjør du d" d var jo ikkje lenge siden me var på ultralyd og hørte hjertelyden og at alt så veldig bra ut.. men.. så klarte han ikkje høre någe og dermed måtte han videresende meg t en an avdeling på sykehuset for å ta ultralyd, og der ble d mer ventetid, og når jordmora kom og tok vaginal ultralyd, sa hun bare eg må hente en an jormor for å bekrefte at d eg ser e riktig... uff da forsto meg og samboeren ka hun mente, men samtidig håpet me på at hun tok feil, men d tok ikkje bare 5-10min som hun sa, d tok 5t før di kom begge to.. me viste ikkje ka me sko gjør og tenke, eg ville ikkje ta sorgen på forskudd sant vel.... men så fikk me den endelig bekreftelsen at babyen var død... og hadde vært dødd någen uka.. uff d var grussom å få den beskjeden... så måtte me tilbake på sykehuset dagen etterpå får å føde babyen.. Babyen kom ut kl.01:45 på natta.. d var grusom å oppleve min første fødselen der d var ikkje någe å glede seg t... d var en tunge helg, men heldigvis så har me mange gode venner og ikkje minst familie.. Og me skal prøva på nytt så fort me får svar på ka som gikk gale.. men dette skjer ikkje før om 6uka [&o]
 
Men eg lurte på kor eg går inn å ta vekk termindagen på forsiden av min side?? Klem
 
å herregud så grusomt..tenk å måtte gå igjennom noe slik...[:(][:(]
 
Så utrolig vondt å oppleve. Sender deg en klem
 
Så grusomt[:(] Det er så vondt å miste - mange av oss vet hvor forferdelig det er. Føler med deg! Sender en god klem
 
Huff så trist! Bra du har gode venner å familie i en stund som dette.
 
Sender deg mange trøsteklemmer
 
ORIGINAL: siric

å herregud så grusomt..tenk å måtte gå igjennom noe slik...[:(][:(]

 
signerer[:(][:(][:(]
 
Uff ,så grusomt, sender deg mange trøsteklemmer Og ønsker dere lykke til med prøvingen videre[;)]
 
ORIGINAL: majea

Uff ,så grusomt, sender deg mange trøsteklemmer Og ønsker dere lykke til med prøvingen videre[;)]

 
 
 
Signerer[:(]
 
ORIGINAL: majea

Uff ,så grusomt, sender deg mange trøsteklemmer Og ønsker dere lykke til med prøvingen videre[;)]
 
Det er trist å høre din historie, jeg var selv gjennom noe lignende i uke 18 i november i fjor.
 
Sorgen er individuell, for meg gikk det opp og ned.
Jeg hadde god støtte i min samboer og det hjalp meg også litt å snakke ut med fastlegen min ett par uker etter at det skjedde.
 
Vi valgte å vente med nye forsøk til etter 2 menstruasjoner og til vi hadde fått svar på alle prøvene.
Og nå er jeg gravid igjen.
 
Ønsker deg alt godt videre.
 
ORIGINAL: sander&sabinemamma79

ORIGINAL: majea

Uff ,så grusomt, sender deg mange trøsteklemmer Og ønsker dere lykke til med prøvingen videre[;)]

 
Uff, så trist historie. Er bare så trist at sånt skjer. Men, dere får ha masse lykke til med prøvinga.

Masse trøsteklemmer fra meg
 
Back
Topp