Mirakelkur mot munnsår (herpes)

miss mom

Forelsket i forumet
vet dere om en mirakelkur mot herpes-munnsår? Har akkurat fått utbrudd og det passa ganske dårlig nå som jeg har brukt opp tuben med den reseptbelagte salven.. og Antix funker ikke[:@]
 
For meg fungerer KUN Zovirax, men det er sikkert den samme tuben du er gått tom for, den er reseptbelagt.....
 
Munnsårplaster er  faktisk ikke så verst det heller...
 
ORIGINAL: LilleLalle

det ENESTE som funker er de "plasterlappene" man får kjøpt på apoteket,resten er bare tull å prøve. TRO  MEG!!![;)]


Er det de gjennomsiktige runde plasterlappene du mener?
 
ORIGINAL: Godzilla

For meg fungerer KUN Zovirax, men det er sikkert den samme tuben du er gått tom for, den er reseptbelagt.....

Munnsårplaster er  faktisk ikke så verst det heller...


ja zovirax heter den! funker kanskje annahver gang, men da må jeg springe på badet å smøre med den med en gang jeg kjenner antydning til utbrudd! utrolig hvor fort det utvikler seg.. jeg har prøvd en type munnsårplaster, men det væsker så mye at de detter av etter kort tid[8|]
 
pleier å smøre med en salve, husker ikke hva den heter.... rød og hvit lite tube. Prolips el noe sånt. den virker på meg[;)].
 
ORIGINAL: miss mom

ORIGINAL: Godzilla

For meg fungerer KUN Zovirax, men det er sikkert den samme tuben du er gått tom for, den er reseptbelagt.....

Munnsårplaster er  faktisk ikke så verst det heller...


ja zovirax heter den! funker kanskje annahver gang, men da må jeg springe på badet å smøre med den med en gang jeg kjenner antydning til utbrudd! utrolig hvor fort det utvikler seg.. jeg har prøvd en type munnsårplaster, men det væsker så mye at de detter av etter kort tid[8|]

 
ja, den hjelper kun hvis du tar på med en gang du kjenner prikkinger....er en for sent ut kan det bare stå til....[;)]
 
ORIGINAL: Godzilla

For meg fungerer KUN Zovirax, men det er sikkert den samme tuben du er gått tom for, den er reseptbelagt.....

Munnsårplaster er  faktisk ikke så verst det heller...

 
her også, prøvd det meste.
 
ORIGINAL: LilleLalle

ORIGINAL: miss mom

ORIGINAL: LilleLalle

det ENESTE som funker er de "plasterlappene" man får kjøpt på apoteket,resten er bare tull å prøve. TRO  MEG!!![;)]


Er det de gjennomsiktige runde plasterlappene du mener?


Jepp.


okei, de har jeg prøvd, men de detter bare av.. når jeg har fått utbrudd pleier jeg bare å la det tørke ut, det går mye fortere bort da enn hvis jeg smører på med lypsyl og greier.
 
ORIGINAL: Godzilla

For meg fungerer KUN Zovirax, men det er sikkert den samme tuben du er gått tom for, den er reseptbelagt.....



samme her
 
ORIGINAL: Godzilla

ORIGINAL: miss mom

ORIGINAL: Godzilla

For meg fungerer KUN Zovirax, men det er sikkert den samme tuben du er gått tom for, den er reseptbelagt.....

Munnsårplaster er  faktisk ikke så verst det heller...


ja zovirax heter den! funker kanskje annahver gang, men da må jeg springe på badet å smøre med den med en gang jeg kjenner antydning til utbrudd! utrolig hvor fort det utvikler seg.. jeg har prøvd en type munnsårplaster, men det væsker så mye at de detter av etter kort tid[8|]


ja, den hjelper kun hvis du tar på med en gang du kjenner prikkinger....er en for sent ut kan det bare stå til....[;)]

ja, desverrre[:'(] skal nå egentlig ikke klage, kunne hatt det verre[:)]
 
ORIGINAL: lille*frø

pleier å smøre med en salve, husker ikke hva den heter.... rød og hvit lite tube. Prolips el noe sånt. den virker på meg[;)].

Er det en som de selger på apoteket uten resept?
 
ORIGINAL: LilleLalle

Det er det som er greia , de detter jo fort av på meg også , men bytt hele tiden så går det vekk fortere enn antix og noen annen krem. .men det er jo smak og behag selvfølgelig. 

hmm.. kanskje jeg skal gi de en ny sjanse da, ja jeg tror det[:D]
 
ORIGINAL: SindreSinMamma

zovirax er ikke reseptbelagt lenger[;)]
prøv noen tabeltter fra helsekosten, de forebygger:) de heter longo vital

ååå!! Løp å kjøp[:D][:D]
 
ORIGINAL: LilleLalle

ORIGINAL: miss mom

ORIGINAL: LilleLalle

Det er det som er greia , de detter jo fort av på meg også , men bytt hele tiden så går det vekk fortere enn antix og noen annen krem. .men det er jo smak og behag selvfølgelig. 

hmm.. kanskje jeg skal gi de en ny sjanse da, ja jeg tror det[:D]


Lykke til , finnes ikkeno mer irriterende enn munnsår. [:)]

Takk[:)] skal selvfølgelig oppdatere deg hvordan det går[8D]
 
For meg funker KUN Anitx (kan heldigvis kjøpe den i Sverige til halve prisen. Den koster jo 7500kr pr kg i Norge!!!!!)
 
Men samboeren min sliter med kronisk såre lepper, de vet ikke hva det er men han bruker en reseptbelagt salve som heter elidel og den virker! [:)] (Han har prøvd ALT annet, stakkar)
 
Back
Topp