Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

Håper for deg [emoji173]️ Hva blir veien videre om det ikke blir klaff denne måneden?
Tusen takk [emoji173] Da blir det en runde til med Letrozol og eventuelt frys eller så blir det frys I september [emoji4] men håper vi kan slippe å vente så lenge [emoji4]
 
CD 18, 2 dpo

Murringer...
I dag har jeg opplevd litt mens murringer på venstre side. Det er jo for tidlig til å kunne bety det ene eller det andre, men likevel greit å notere seg [emoji4]

Ellers må jeg liksom vente ei uke til før jeg kan synse noe på kroppen. Håper tiden går fort. Har heldigvis 4 dager med jobb og andre gjøre mål så da kan tiden fly litt av sted [emoji4]
 
CD 20, 4 dpo

Det stikker litt her og det stikket masse litt der så livmor jobber vel med å kunne ta I mot et eventuelt befruktet egg nå håper jeg [emoji16]

Ellers tenker jeg ikke så mye over det enda, men det blir vel til det etterhvert som jeg nærmer meg mer og mer ikm [emoji4]
 
CD 24, 8 dpo

Litt stille her [emoji28] jeg er på fjellet og koser meg med lange gåturer og veldig lite symptomer annet enn oppblåst aktiv gass mage og noe mer hard mage. Men ikke noe mer spennende enn det enda.

8 dpo og jeg har ingen ekstra tester liggende annet enn en cd+ hjemme, men denne sparer jeg til neste søndag om ikke tr har dukket opp da [emoji4]
 
CD 25, 9 dpo

Akutt løs mage I dag når jeg våknet. I mitt tilfelle sånn rett før TR er dette et tegn på at det ikke sitter noen spire. Men siden jeg kun er 9 dpo tar jeg det heller som at magen fikk sjokk av alt nomminomminom som jeg spiste I går [emoji28]

Jeg har noen små murringer og tar meg selv I å gjespe oftere enn tidligere. Men ellers er det veldig lite å melde om. Test blir nok søndag kommende uke tenker jeg [emoji4] om ikke tr dukker opp da [emoji13]
 
CD 26, 10 dpo

10 dpo allerede. En del symptomer meldte seg I går kveld:

Oppblåst og luftig mage
Hard mage (kjente jeg måtte på do sånn skikkelig, men ikke skjedde noe)
Svimmel og ør
Vondt I hodet
Kvise på haka

I dag våknet jeg og følte jeg hadde fått en skikkelig hangover [emoji31] tok litt tid før jeg fikk samlet meg.

Ellers er jeg helt fin. Jeg legger fremdeles veldig lite forhåpninger eller tvil I hva som kan bli utfallet denne pp'en. Jeg antar at etter over 5 år som prøver og en haug med dårlige erfaringer så blir man rett å slett litt "kald" når det kommer til resultater. Men jeg gir ikke opp håpet på at vi en dag skal få det til. Jeg bare orker ikke sende meg selv opp I skyene noe mer hver dpo periode for så å styrte med et brak når TR dukker opp.
Krysse fingrene gjør jeg uannsett og håper tanta holder seg laaaaangt vekk [emoji4]
 
CD 27, 11 dpo

Den oppblåste magen glimrer fremdeles med sin tilstedeværelse, selv om det kun syns om kvelden. Uannsett så kjennes det fremdeles som om jeg enten skal lette eller sprenge når som helst gjennom hele dagen.

Mage følelsen min sier liksom "baby", men fornuften eller la oss si den pessimistiske siden min sier "glem det"..

Jeg har også I dag begynt å kjenne på en enorm teste trang og har så lyst til å ta en test I morgen 12 dpo, men samtidig så har jeg kjent på trangen så utrolig mange ganger før og bare timer etter testen er tatt så kommer TR som et h**** gjennom døra, uvelkommen til de grader bare for å gni inn at jeg må igjennom en ny runde med venting, føling, telling og håp.

Nei Søren heller!! La meg nå holde ut til lørdag da. Da er jeg 15 dpo og hvis ikke ting er mer klart om TR skulle dukke opp så skal jeg tillate meg en test om symptomene har blitt flere.

Dpo dagene var mye mer spennende når jeg hadde tester I fleng [emoji28] kan bare takke meg selv og min egne "geniale" ide om å ta det kult med testingen [emoji28][emoji13]
 
Kjenner til det der med å veksle mellom "baby" og "glem det". Jeg har en merkelig god magefølelse denne gangen, men fornuften prøver å rope og skrike til meg at det er bare å glemme det også denne gangen.

Kjedelig uten tester da. Blir noen lange DPO dager om du har så lang lutealfase, og ingen tester! :p
 
Håper på fine streker til helgen ❤️
 
Altsåå, du må slutte med det tullet å ikke teste tidlig :hilarious: Er jo så spennende! Håper for deg ❤️
 
Kjenner til det der med å veksle mellom "baby" og "glem det". Jeg har en merkelig god magefølelse denne gangen, men fornuften prøver å rope og skrike til meg at det er bare å glemme det også denne gangen.

Kjedelig uten tester da. Blir noen lange DPO dager om du har så lang lutealfase, og ingen tester! :p
Helt utrolig at hjernen kan tillatte å tulle sånn med egen psyke [emoji58][emoji28] fryktelig kjedelig er det værtfall [emoji13] men håper mage følelsen har rett og at det skal være en liten spire der [emoji173] 14 dager lutealfase syns jeg er akkurat passe og det er bare snart 2 dager igjen [emoji4] må bare fylle tiden med noe annet I mellom tiden [emoji1]
 
CD 28, 12 dpo

Jeg er kvalm og kvalmen slo til I ettermiddag. Men jeg vet ikke om det er pga spire eller om det er spm følge av at jeg reagerer på et for stort kaffe inntak sammen med allergi medisinene som jeg måtte innta I dag da den til tider ekstreme støvallergien slo til [emoji27][emoji21][emoji28]

Ja både kvalm og svimmel. Vil I grunn bare legge meg og våkne igjen på lørdag [emoji28]

I dag føler jeg meg mer tvilende til om det er noen spire på plass til tross for de "lovende" symptomene. Dette fordi det ser ut til at mengden med utflod har roet seg. Det er nesten tørt og slik bruker det ofte å bli 1 til 2 dager før TR dukker opp. Det er liksom noe jeg har lagt merke til I alle disse årene som prøver. Så jeg føler meg mer skeptisk I dag. Men ingen håp er ute før TR dukker opp.

Nei nå skal jeg ha I meg middag også legge meg på senga [emoji28][emoji25][emoji25][emoji25]
 
CD 29, 13 dpo

Hallo svimmelhet du slo til imens jeg stod og jobbet I hagen. Ikke er det overdrevet varmt eller masse sol I dag, jeg har både spist og drukket godt og fornuftig så ikke er det disse grunnene som gjør meg svimmel.

Jeg følte meg litt slik sist før TR dukket opp også. Er dette et nytt pms symptom eller er det spire?

Jeg trudde også utfloden hadde avtatt, men I dag føler jeg det ikke så veldig slik igjen. Jeg har fått en del slike små kviser som jeg normalt setter ikke bruker å få uavhengig av pms eller andre hormonelle forandringer. Får det kun av laktose produkter. Men dette er noe jeg har kuttet helt ut fra kosten min.

Enda et lite tegn på spire eller et nytt pms tegn dette også?[emoji20] Jeg syns det er vanskelig å si.. kroppen min har opp gjennom prøve årene endret seg på symptomer for både det ene og det andre så her kan man aldri si noe med sikkerhet [emoji28]

Men jeg er samtidig litt spent for TR kan dukker opp alt fra I dag og I løpet av morgen dagen. Mest sannsynlig I løpet av morgendagen. Er den ikke kommet ila jeg står opp på lørdag blir det test.

Det startet lett med å ikke teste, men nå kjenner jeg det er mye mye værre. Herregud hva jeg skulle gjort for å hatt en haug med BT tester liggende nå for å teste som en gal [emoji28] men jeg har liksom bestemt meg for at når jeg først bruker disse dyre apotek testene skal det være en reell grunn til [emoji4] og lørdag morgen da er det en grunn til det. Jeg er spent på de neste 48 timene [emoji27]
 
Back
Topp