Mirakel nr 2 ønskes - Med IVF hjelp<3

4+2

I går var jeg veldig optimistisk og I dag er jeg redd for at kroppen bare tuller og at testene bare tuller.

Har ikke testet siden søndag og har planer om å teste igjen I morgen.

Livredd for at TR skal dukke opp, men kjenner jo på kroppen at den jobber med noe.

Så jeg må få fornuften til å overtale usikkerheten og redselen.

Nei jeg håper på sterkere test I morgen og at jeg ikke har gått på en falsk smell denne gangen. Det hadde vært veldig leit. Man blir jo litt skeptisk når man har opplevd det før.
 
Ååh, gratulerer så mye❤️ krysser fingrene for dere❤️
 
Skjønner godt at du er engstelig etter alt du har vært igjennom de siste årene. Krysser fingrene for i morgen!
 
Krysser alt jeg har for sterkere test i morgen! Er det noen som fortjener å få drømmen oppfylt nå så er det deg ❤️
 
Huff, skjønner bekymringa, og den har du nok enda ganske lenge fremover. Det er jo ikke sånn at man slutter å uroe seg selv etter at man har testet positivt ❤ Men for hver dag som går blir er du et steg lengre på veien. Du får ta dag for dag. Og glede deg til dagen du går inn i uke 9, hvor det i de fleste graviditeter går bra når man først har kommet dit. Jeg leste inne hos Lillafrosk at kun 2% av graviditetene ikke går frem til termin når man har passert den grensa om man er under 30 år. 3 % går veien over 30 år og 90 % av graviditetene om man er over 35. God klem til deg, nå fortjener du glede og ro med graviditeten ❤
 
Uke 4+3? // Kjemisk (?)

Jeg tror nok dette er en Kjenisk.

Jeg er 4+3 I dag og streken er akkurat den samme som på lørdag kveld.

d2aa0c3c6607fd47eecdde2e0e9e94e4


Nå får jeg bare puste ut og prøve å tenke på andre ting. Skjer det ingenting ila neste uke med TR så får jeg vurdere å rett og slett be om BP hos lege. For jeg orker ikke denne tydingen jeg altså :/
 
Krysser fortsatt fingrene for at det er noe der❤️
 
Uke 4+3? // Kjemisk (?)

Jeg tror nok dette er en Kjenisk.

Jeg er 4+3 I dag og streken er akkurat den samme som på lørdag kveld.

d2aa0c3c6607fd47eecdde2e0e9e94e4


Nå får jeg bare puste ut og prøve å tenke på andre ting. Skjer det ingenting ila neste uke med TR så får jeg vurdere å rett og slett be om BP hos lege. For jeg orker ikke denne tydingen jeg altså :/

Uff kan det kanskje ha noe med operasjonen å gjøre - indirekte altså? At kroppen jobber med tilhelingen ennå?

Jeg har fortsatt håp om at det er noe mer enn en kjemisk, men dersom streken var like svak for to dager siden så er jo det litt mistenkelig.

Men: den kasta du jo, så det er jo mulig at du husker den som mer tydelig enn den var. Og den der hcg stigningen er ikke helt til å stole på i begynnelsen... det er fortsatt grunn til å håpe!

Krysser fingra for verdens beste julegave i magen :)
 
Uff kan det kanskje ha noe med operasjonen å gjøre - indirekte altså? At kroppen jobber med tilhelingen ennå?

Jeg har fortsatt håp om at det er noe mer enn en kjemisk, men dersom streken var like svak for to dager siden så er jo det litt mistenkelig.

Men: den kasta du jo, så det er jo mulig at du husker den som mer tydelig enn den var. Og den der hcg stigningen er ikke helt til å stole på i begynnelsen... det er fortsatt grunn til å håpe!

Krysser fingra for verdens beste julegave i magen :)
Aner ikke.. Tror nok ikke det. Det ble jo ingen stor operasjon. Kun kikhulsoperasjon. Mange kommer seg raskt etter det.

Jeg får se. Jeg håper jo så klart. Men tenker at streken burde vært sterkere nå. Jeg får bare ta en sag av gangen og om det fortsatt ikke har skjedd noe til uka så får jeg ringe legen :)

Uansett hva så blir jeg verken mer eller mindre gravid av å plage meg selv med tanken
 
Krysser fingrene for deg❤️
 
Ja da skulle det bare være en kjemisk :( faen...

Jeg har en eggleder som de ikke er fullt sikre på om er optimal. Så sjansene for naturlig er veldig små uansett.

IVF er nok veien, men jeg er ikke klar for noe nytt prosjekt der riktig enda. Bare disse siste dagene har vært drenerende så å ta en pause fra alt en stund var det rette valget. Men samtidig når symptomene vae så sterke og testene samtidig Ga uttrykk for spire er det ikke rart man håper.
 
Ja da skulle det bare være en kjemisk :( faen...

Jeg har en eggleder som de ikke er fullt sikre på om er optimal. Så sjansene for naturlig er veldig små uansett.

IVF er nok veien, men jeg er ikke klar for noe nytt prosjekt der riktig enda. Bare disse siste dagene har vært drenerende så å ta en pause fra alt en stund var det rette valget. Men samtidig når symptomene vae så sterke og testene samtidig Ga uttrykk for spire er det ikke rart man håper.

Nei, så dumt :(
Sender deg en klem❤️
Skjønner godt valget ditt. Må være fryktelig slitsomt for kropp og sinn❤️
 
God klem til deg :( ❤️
 
Så kjipt :( :( men tenk, dere kan jo kanskje klare det selv i mellomtiden? Sender deg en stor klem og krysser for deg i neste PP ❤
 
Men vakre deg!! Du fikk uansett en strek!! :D Det vil jeg tolke som at noe har gått rett vei? Er trist at det ikke ble denne spira, men jeg har stoooor tro på at NÅ blir det temmelig snart :D
 
Back
Topp