Minnetatovering

En tråd i 'Vi som har mistet etter uke 12' startet av jente 92, 16 Mar 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. jente 92 Flørter med forumet

Noen her som har tatt tatovering for dem små dere har mistet?

Har veldig lyst til å ta, men trenger litt inspirasjon, så om noen har noen å vise, så tusen takk

2. Igloo Elsker forumet Himmelbarn

Jeg har aldri hatt lyst på tatovering, men i det siste har jeg lurt på om jeg skal ha fotavtrykkene hans på føttene mine... Evt. et håndavtrykk på brystet. Det må nesten være et sted der jeg også kan skjule det

3. snippsnappsnuppa Gift med forumet Himmelbarn Mailykke 2018 *Aprilbaby 2018*

Har ikke tatt, men planlegger å ha navn og dato til alle tre ungene på håndleddet, med en nøytral font. Vil ha dem samlet

4. jente 92 Flørter med forumet

Høres ut som noen fine ideer

5. Troillmor Gift med forumet Oktobermirakler 2013 Himmelbarn Junibarna 2015

Har en liiiten en... men minstemor, frøken regnbue er ikke kommet på enda. Tok den før jeg ble gravid m ho. Blomstene representerer de to solstrålene jeg fikk før lilleskatten. Foten er for ørlille Munin også skal jeg få på en blomst for lillesøster regnbue m tider og stunder. Har lyst på en større også som snor seg over en hel eller halv arm... men ikke råa til den enda... [IMG]

• Hjertelig Hjertelig x 1
  6. Junigull18 Glad i forumet Junilykke2018

Har håndavtrykket hans. Under har jeg; tro håp og kjærlighet, som betydning for de andre barna mine

7. Lilth Glad i forumet Desemberlykke 2018

Dekker store deler av underarmen min. Jeg er veldig glad i symbolske tatoveringer, så for vår lille juni rose som kom i januar, så var dette det perfekte motivet for meg :Heartred[IMG]

8. Bkno1261582 Første møte med forumet

Min ❤ veldig glad i den

Vedlagte filer:

• Liker Liker x 2

Del denne siden