Minismurfmirakelet ❤

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Starter en liten dagbok eg og til å få ner tanker og sånt :)
Graviditeten kom litt som et sjokk på meg sjøl om vi hadde begynt å prøve, fordi d tok 3 år med prøving på lille frøkna vår :)
Vi gleder oss selvfølgelig kjempemasse, men eg har litt tanker om kordan i alle dager eg ska klare det til tider :p men d hadde eg under sist svangerskap og :) Min største bekymring akkurat no e hvilken søskenvogn eg ska kjøpe :p hehehe... :) Blir kjekt til jul med et nytt familiemedlem ❤

babyjente 27 Juli ♡
 
Då har eg fått bestilt tid til første svangerskapskontroll, byttet lege fra 1. Mai derfor har eg ikkje fått gjort det før no :)

Så skal på første kontroll neste fredag :D og så tenkte eg å spørre om vi kan ta en titt på huleboeren siden de har ul apparat der :)

babyjente 27 Juli ♡
 
I går var eg å fortalte sjefen at eg e gravid igjen og at eg derfor ikkje komme tilbake på jobb. Blir sjukemeldt då eg har en veldig tung jobb.. :) Han tok det mye bedre enn forventet :)

Og i dag lekte eg meg med dopleren min og fant babyen sin hjertelyd! :) <3

babyjente 27 Juli ♡
 
Første svangerskapskontroll overstått, skjedde ikkje så mye spennende der, men ska tilbake om to uker, håper han vil høre etter hjertet på babyen då :) ellers har eg bestilt time hos jordmor og der ska eg ikkje før 4 august! :O d e lenge til det... :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Eg, mannen og frøkna var å såg på søskenvogn i går :) må ærlig innrømme at eg har totalt falt for emmaljunga double viking! Og mannen likte den og :) så då e d bare å begynne å spare :D

babyjente 27 Juli ♡
 
I sted kjente eg et lite dult fra babyen i magen! :D og i forgårs fant eg endelig hjertelyden til babyen med dopler :D sååå glad! <3

babyjente 27 Juli ♡
 
Då har frøkna vår fått ny grindseng så då står grindsengen t babyen klar allerede! En ting mindre å kjøpe før frøet kommer t verden :) e veldig rart å tenke på at frøkna ska bli storesøster i grunnen.. Men blir spennende og då :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Tror navnet mitt sku vært vinglepetter.. No har eg funnet ut at eg ikkje vil ha emmaljunga double viking, men bugaboo donkey heller.. :p funnet ut at vi har ikkje plass til å ha tre barnevogner stående.. Så då selger vi de to vi har og kjøper bugabooen siden den kan bli omgjort til singelvogn :)

babyjente 27 Juli ♡
 
Men så! Fant eg ut at eg ikkje likte bugabooen heller og at eg ikkje vil ha rein søskenvogn, så no blir d mest sansynligt en tfk med buddyseat :p
Og så en emmaljunga city cross :D
Ellers så kan eg jo fortelle at d e en lillebror i magehulen min :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jaja.. Så e eg tilbake igjen til at d kan være lurt å ha søskenvogn.. Hehe :)
No ser eg på en mountain buggy duet :) vi får se ka eg ender opp med :)
Ellers syns eg i grunnen at tiden går altfor fort! Har begynt å handle julegaver så eg slippe å gjøre det høygravid eller med baby og storesøster på slep :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp