Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

En av de beste følelsene i verden: å våkne om morningen, stryke over magen og kjenne lille sparke i retur[emoji173]️
[emoji7][emoji7][emoji7][emoji173]
 
En av de beste følelsene i verden: å våkne om morningen, stryke over magen og kjenne lille sparke i retur[emoji173]️

Gratulerer med å være godt ut i andre halvdel nå[emoji1303][emoji16]
Nå begynte jeg faktisk å savne magen litt[emoji7] selv om den plutselig ganske store babyen min (8 mnd alt![emoji15]) akkurat nå ligger på brystet mitt og sover[emoji177] det skjer ikke ofte lenger, men det er så herlig! Gled deg masse til det er din lille som ligger der og sover[emoji4][emoji177]
 
Gratulerer med å være over halvveis[emoji2] Plutselig er november her[emoji7]

Åå, så fantastisk det må være å kjenne lille sparke[emoji7][emoji7]Det gleder jeg meg til [emoji173]️

Lykke til på ul i dag[emoji177]
 
Der var du gitt! Koselig lesning her, kjenner jeg savner litt å være gravid! Det er noe helt eget ved det [emoji169]
 
Gratulerer med å være godt ut i andre halvdel nå[emoji1303][emoji16]
Nå begynte jeg faktisk å savne magen litt[emoji7] selv om den plutselig ganske store babyen min (8 mnd alt![emoji15]) akkurat nå ligger på brystet mitt og sover[emoji177] det skjer ikke ofte lenger, men det er så herlig! Gled deg masse til det er din lille som ligger der og sover[emoji4][emoji177]
Tusen takk, Bolla❤️ Jeg nyter hver eneste bevegelse jeg kjenner, og må noen ganger le fordi det er så surrealistisk! Dette er faktisk i min mage, lille hjertet boltrer seg godt der og gjør seg klar for å møte verden om 4 små måneder. Fantastisk❤️

Hvordan er det med deg og lille bolla da? Koser dere stadig like mye?❤️
 
Gratulerer med å være over halvveis[emoji2] Plutselig er november her[emoji7]

Åå, så fantastisk det må være å kjenne lille sparke[emoji7][emoji7]Det gleder jeg meg til [emoji173]️

Lykke til på ul i dag[emoji177]
Tusen takk, Frk_perle!❤️

Det er bare å glede seg, for dette overgår det meste! Fantastisk å se og kjenne den lille bevege seg rundt❤️

UL gikk også veldig bra! Hjertet er akkurat som det skal være og hadde fin lyd og fin gjennomstrømning. Var veldig fint å kunne se henne igjen også, selv om det bare var 2 uker siden oul ;)
 
Der var du gitt! Koselig lesning her, kjenner jeg savner litt å være gravid! Det er noe helt eget ved det [emoji169]
Her er jeg vet du, Mjau:joyful:

Skjønner at du savner det! Til nå, må jeg bare få si at jeg ikke forstår de som sier det er helt pyton å gå gravid, for jeg synes det er fantastisk og unikt❤️ Men nå har jeg vært veldig heldig med formen min da :)

Hvordan er det med deg og lille?? Koser dere som bare det tenker jeg? Lille og mammaen❤️
 
Tusen takk, Bolla[emoji173]️ Jeg nyter hver eneste bevegelse jeg kjenner, og må noen ganger le fordi det er så surrealistisk! Dette er faktisk i min mage, lille hjertet boltrer seg godt der og gjør seg klar for å møte verden om 4 små måneder. Fantastisk[emoji173]️

Hvordan er det med deg og lille bolla da? Koser dere stadig like mye?[emoji173]️

Det går fint med oss! Hun har blitt en bestemt liten sak som sier i fra hva hun vil og vil stort sett utforske alt[emoji6] men stort sett med meg eller pappaen på slep da, for så selvstendig er hun ikke[emoji849]
Og nå er det bare en liten måned igjen til jeg skal begynne på jobb igjen[emoji15] Tiden har gått så fort! Så krg prøver å nyte hver dag mest mulig nå[emoji177] men egentlig så gleder jeg meg mest, for selv om det er fantastisk med baby så kjenner jeg at jeg savner å være meg selv, og ikke bare mammaen hennes[emoji849]
Du har så mye herlig foran deg, Mator[emoji7]
 
En av de beste følelsene i verden: å våkne om morningen, stryke over magen og kjenne lille sparke i retur[emoji173]️
Helt enig med deg, det der er helt fantastisk [emoji173] og gratulerer så mye med over halvveis! Er formen bra?
 
Det går fint med oss! Hun har blitt en bestemt liten sak som sier i fra hva hun vil og vil stort sett utforske alt[emoji6] men stort sett med meg eller pappaen på slep da, for så selvstendig er hun ikke[emoji849]
Og nå er det bare en liten måned igjen til jeg skal begynne på jobb igjen[emoji15] Tiden har gått så fort! Så krg prøver å nyte hver dag mest mulig nå[emoji177] men egentlig så gleder jeg meg mest, for selv om det er fantastisk med baby så kjenner jeg at jeg savner å være meg selv, og ikke bare mammaen hennes[emoji849]
Du har så mye herlig foran deg, Mator[emoji7]
Hehe. Godt hun ikke er for selvstendig enda da! Den dagen det skjer, er hun jo ikke mye baby lenger :p
Det er bare en måned igjen av permisjonen din ja? Hu hei hvor tiden flyr! Har hun fått barnehageplass?
Skjønner at det skal bli godt med litt egentid, selv om det innebærer jobb. Ser for meg at jeg kommer til å være likedan :) Har hatt ferie i to uker i dag og kjeder meg allerede verre, så nå sitter jeg på bussen mot Oslo for å møte ei venninne. Orket rett og slett ikke kjøre :p
 
Helt enig med deg, det der er helt fantastisk [emoji173] og gratulerer så mye med over halvveis! Er formen bra?
Tusen takk, Poppi❤️ Det er noe egent ved de sparkene altså, selv om det noen ganger også er litt ubehagelig. Men jeg tar det i mot, for da vet jeg at alt står bra til der inne:joyful: Formen er fin her! Begynt å få litt vondt i ryggen bare, det liker jeg ikke.. Hva med deg? Drar seg til nå! 8 uker igjen?? Snart bare 7 og, kanskje??
 
Tusen takk, Poppi[emoji173]️ Det er noe egent ved de sparkene altså, selv om det noen ganger også er litt ubehagelig. Men jeg tar det i mot, for da vet jeg at alt står bra til der inne:joyful: Formen er fin her! Begynt å få litt vondt i ryggen bare, det liker jeg ikke.. Hva med deg? Drar seg til nå! 8 uker igjen?? Snart bare 7 og, kanskje??
Hatt litt vondt i ryggen jeg og,men har hjulpet å slappe av [emoji14]

Ellers er det straks syv uker til termin ja,det kommer nok til å gå fort[emoji33]
 
Her er jeg vet du, Mjau:joyful:

Skjønner at du savner det! Til nå, må jeg bare få si at jeg ikke forstår de som sier det er helt pyton å gå gravid, for jeg synes det er fantastisk og unikt[emoji173]️ Men nå har jeg vært veldig heldig med formen min da :)

Hvordan er det med deg og lille?? Koser dere som bare det tenker jeg? Lille og mammaen[emoji173]️

Var heldig med formen jeg og, så det er vel en viss sammenheng kanskje [emoji3] Vi koser oss så innmari [emoji173]️ Lille er rolig og blid og hjertet mitt sprenges av lykke hver dag, så er ikke så verst det her heller da! [emoji3][emoji7] Kos deg videre med graviditeten du, Mator, bare å nyte den, og håper ryggen ikke blir for ille. Kan dog være greit å få noen småplager på slutten så man blir litt motivert for fødsel og [emoji3]
 
Var heldig med formen jeg og, så det er vel en viss sammenheng kanskje [emoji3] Vi koser oss så innmari [emoji173]️ Lille er rolig og blid og hjertet mitt sprenges av lykke hver dag, så er ikke så verst det her heller da! [emoji3][emoji7] Kos deg videre med graviditeten du, Mator, bare å nyte den, og håper ryggen ikke blir for ille. Kan dog være greit å få noen småplager på slutten så man blir litt motivert for fødsel og [emoji3]
Så utrolig herlig å høre, Mjau! Lille er heldig som har fått deg som mamma❤️ Og vise versa da ;)

Jeg skal nyte som best kan vet du, og satser på at vi får skikk på plagene. Eller så er det jo som du sier greit med litt småplager mot slutten så man blir ordentlig motivert for fødselen ;)
 
21+6

I dag har jeg vært til osteopat med det jeg trodde var ryggvondt! Det skal vise seg å være bekkenet, og jeg er sjeleglad for at jeg tok turen og fikk hjelp. Vondten er så kompleks, at osteopaten har nok å jobbe med. Hadde vi ikke oppdaget dette nå, så hadde det mest sannsynlig gått mot hastekeisersnitt om det ikke ble oppdaget før fødsel i det hele tatt! Så takk Gud for at jeg har fått vondt såpass tidlig!

En time senere går jeg ut derfra, fornøyd med oppdagelsen og gjennomsvett av smertene ved behandlingen hun startet. Blir deilig å få denne behandlingen fremover :confused: Men alt for en bedre fødsel og et godt svangerskap videre! Fødselen blir jo sikkert mye verre, så her er det bare å bite tenna sammen og øve pusteteknikk :p
 
Last edited:
21+6

I dag har jeg vært til osteopat med det jeg trodde var ryggvondt! Det skal vise seg å være bekkenet, og jeg er sjeleglad for at jeg tok turen og fikk hjelp. Vondten er så kompleks, at osteopaten har nok å jobbe med. Hadde vi ikke oppdaget dette nå, så hadde det mest sannsynlig gått mot hastekeisersnitt om det ikke ble oppdaget før fødsel i det hele tatt! Så takk Gud for at jeg har fått vondt såpass tidlig.

Vondten skyldes i hvert fall alt for stram muskulatur rundt bekkenet generelt. Ved test av bekkenet, viste det seg at det ikke beveger seg overhodet når jeg går ned i en fødesquat, det åpner seg rett og slett ikke, så her må det mye mobilitet og uttøying til!

En time senere går jeg ut derfra, fornøyd med oppdagelsen og gjennomsvett av smertene ved behandlingen hun startet. Blir deilig å få denne behandlingen fremover :confused: Men alt for en bedre fødsel og et godt svangerskap videre! Fødselen blir jo sikkert mye verre, så her er det bare å bite tenna sammen og øve pusteteknikk :p
Så bra det ble oppdaga nå sånn at du får gjort mest mulig før fødsel[emoji8][emoji8] Ikke godt med ryggvondter nei, heldigvis for at det finnes hjelp å få[emoji4]
 
Kjære vene, godt at dere fant ut av dette nå! :wideyed:
Er det håp for å få løsnet det innen november?
 
Så bra det ble oppdaga nå sånn at du får gjort mest mulig før fødsel[emoji8][emoji8] Ikke godt med ryggvondter nei, heldigvis for at det finnes hjelp å få[emoji4]
Ja, heldigvis at det ble oppdaget og at man kan få hjelp! Kjenner jeg er lite klar for ks, så det skal unngås om mulig altså :p
 
Kjære vene, godt at dere fant ut av dette nå! :wideyed:
Er det håp for å få løsnet det innen november?
Ja, takk Gud for at jeg har hatt litt småvondt siden uke 13 og at de tok meg seriøst sier jeg bare. Osteopaten ble rimelig overrasket over hvor stram jeg var. Men hun var veldig glad for at vi oppdaget dette nå og at vi har nesten halve svangerskapet på å få bedret dette. Så nå skal det tøyes, bøyes og mobiliseres til de grader framover :p
 
Back
Topp