Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Vis vedlegget 227959
Så tar vi steget inn i uke 20! Om en liten uke er vi halvveis, det er ganske rart å tenke på:)

Oul er overstått og vi kunne se en liten, velskapt skapning❤️ Jordmor fant ingen uregelmessigheter og det var godt! Likevel fikk jeg spørsmål om jeg ønsker å være med på en studie hun gjør i forbindelse med videreutdanning til hjertespesialist, som innebærer en ny ul om noen uker med fullt fokus på hjertet, og litt flere finurligheter på skjermen i form av farger osv. Takket selvfølgelig ja, da jeg har 3 bekjente rundt meg, hvorav en ganske nær, fødte barn med alvorlig hjertefeil som ikke var blitt oppdaget før de kom til verden. Jeg tar de garantiene jeg kan få, selv om jeg føler meg trygg på at det skal gå fint nå :)

Lurer også på å flytte dagboken min. Føler litt på å oppdatere her inne, selv om det er mange som sitter med fine streker og små spirer i magene sine nå, så er det også dessverre de som ikke gjør det :( Jeg vet at det kan gjøre vondt å se slike oppdateringer, så tenker kanskje det kan være greit å skåne de som trenger det og så kan de som evt vil følge meg videre, oppdatere seg i novembergruppa :)

Håper å se mange flere positive tester fremover❤️
Lurer på, hvor er du med på denne studien ang hjertet? Er selv født med hjertefeil, som jeg har enda, og har selv vært med på et slikt studie siden jeg ble født. De kunne ikke se noe galt på oul så satser på det ikke er noe arvelig, men ville gjerne vært med på en slik studie hvis det hadde gått an
 
Lurer på, hvor er du med på denne studien ang hjertet? Er selv født med hjertefeil, som jeg har enda, og har selv vært med på et slikt studie siden jeg ble født. De kunne ikke se noe galt på oul så satser på det ikke er noe arvelig, men ville gjerne vært med på en slik studie hvis det hadde gått an
Dette er på Sykehuset østfoldvar hun som hadde rutineultralyden på meg som spurte. Er fordi hun utdanner seg til spesialist, så vet ikke om man kan kalle det studie, men hun skriver en oppgave og sånn på det, om ikke jeg misforstod helt. Man er jo veldig overveldet etter oul, så godt mulig jeg misforstod noe, men jeg skal i hvert fall tilbake for ny og mer utvidet undersøkelse. Forstår veldig godt at du vil være med på det når du selv har hjertefeil. Har du ikke fått noe informasjon om det kan være arvelig??
 
Last edited:
Hurra for halvveis[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Hurra! [emoji847] Nå er du halvveis [emoji8]
Ja, tenk! Utrolig deilig :D kan snart begynne å telle ned istedenfor nå! Hihi:joyful: Men du kommer snikende etter du og, så ikke lenge til du er her heller ;)
 
Jaaa, hurra!![emoji173]️ Nå håper jeg det går fort framover :D
Hehe før du vet ordet av det ligger du der med rier[emoji6][emoji23][emoji8]
 
Hehe før du vet ordet av det ligger du der med rier[emoji6][emoji23][emoji8]
Huff! Kjente jeg ikke var så klar for det enda ja :p Må nok ta de neste 20 ukene på å forberede meg på det:hilarious: Hvordan er det med deg??
 
Huff! Kjente jeg ikke var så klar for det enda ja [emoji14] Må nok ta de neste 20 ukene på å forberede meg på det:hilarious: Hvordan er det med deg??
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] like greit at vi er gravide i 9 mnd[emoji6]

Joda, man overlever.. skulle gjerne sett at denne kvalmen ga seg snart da.. men men, den er ihvertfall stabil[emoji4] Og det er for en god grunn[emoji169]
 
Dette er på Kalnes sykehus, var hun som hadde rutineultralyden på meg som spurte. Er fordi hun utdanner seg til spesialist, så vet ikke om man kan kalle det studie, men hun skriver en oppgave og sånn på det, om ikke jeg misforstod helt. Man er jo veldig overveldet etter oul, så godt mulig jeg misforstod noe, men jeg skal i hvert fall tilbake for ny og mer utvidet undersøkelse. Forstår veldig godt at du vil være med på det når du selv har hjertefeil. Har du ikke fått noe informasjon om det kan være arvelig??
Nei, jeg er jo med selv, så kanskje det viser seg at det er arvelig etter hvert som damene i studien får barn?? Aner ikke, men glad de har fokus på slike ting :) Syns det er bra at du sa ja, så bidrar du til å hjelpe andre muligens, og er jo bare greit å sjekke ekstra opp uansett :)
 
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] like greit at vi er gravide i 9 mnd[emoji6]

Joda, man overlever.. skulle gjerne sett at denne kvalmen ga seg snart da.. men men, den er ihvertfall stabil[emoji4] Og det er for en god grunn[emoji169]
Det er en grunn for at vi går i 9mnd ja, mye man skal ta inn over seg :)

Du sliter fortsatt med kvalmen ja? Huff.. Får virkelig håpe at 2 trimester byr på en bedre form for deg, selv om kvalmen selvfølgelig bare er er godt tegn og verdt det når lille nurk kommer❤️
 
Nei, jeg er jo med selv, så kanskje det viser seg at det er arvelig etter hvert som damene i studien får barn?? Aner ikke, men glad de har fokus på slike ting :) Syns det er bra at du sa ja, så bidrar du til å hjelpe andre muligens, og er jo bare greit å sjekke ekstra opp uansett :)
Det er godt mulig! Håper ikke det er arvelig for deres og lille sin del, for jeg har sett hvor hardt det tar på når man får barn med hjertefeil. Og du kjenner jo til det selv også! Jeg bidrar mer enn gjerne til forskning på ulike ting, kan ikke bidra med blod osv pga medisinering som gjør det umulig, men prøver i hvert fall å bidra der jeg kan :) Også er dette en enorm trygghet for meg da!
 
Gratulerer med 50%!! Er litt misunnelig for at du er en hel dag foran meg [emoji16]
Hehe! Du kommer etter i morgen, det blir bra ;) Og vi er jo å anse som halvveis begge to selv om appen sier noe annet nå :p
 
Det er en grunn for at vi går i 9mnd ja, mye man skal ta inn over seg :)

Du sliter fortsatt med kvalmen ja? Huff.. Får virkelig håpe at 2 trimester byr på en bedre form for deg, selv om kvalmen selvfølgelig bare er er godt tegn og verdt det når lille nurk kommer[emoji173]️
Det er heldigvis verd det ja[emoji173][emoji173] krysser fingrene for litt mindre kvalme etterhvert[emoji4]
 
Gratulerer med halvveis snuppa ❤️
 
En av de beste følelsene i verden: å våkne om morningen, stryke over magen og kjenne lille sparke i retur❤️
 
En av de beste følelsene i verden: å våkne om morningen, stryke over magen og kjenne lille sparke i retur[emoji173]️

[emoji3][emoji176]
 
Back
Topp