Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Jada, tiden går så fort, snart 9 mnd. og ikke lenge siden han ble født føler jeg :happy: Han er veldig aktiv, men har også vært forkjøla en stund nå da, så håper det går over snart :)
Ja, tenk.. De siste 9 mnd har flydd forbi, selv for meg! Rart å tenke på at jeg hadde hatt en liten en nå om ikke jeg hadde mistet i september. Men godt å vite at det er en liten en i magen som kommer i november da :)

Håper lillegutt blir kvitt forkjølelsen snart! Aldri noe godt for en liten en å slite med noe sånt. Er jo slitsomt nok når vi får det! God bedring ❤️
 
Ja, tenk.. De siste 9 mnd har flydd forbi, selv for meg! Rart å tenke på at jeg hadde hatt en liten en nå om ikke jeg hadde mistet i september. Men godt å vite at det er en liten en i magen som kommer i november da :)

Håper lillegutt blir kvitt forkjølelsen snart! Aldri noe godt for en liten en å slite med noe sånt. Er jo slitsomt nok når vi får det! God bedring ❤️

Ja husker jeg tenkte det samme i juni i fjor da jeg egentlig skulle hatt en baby, men så var jeg gravid med et septemberbarn i stedet. Men hadde jeg ikke mistet hadde jeg ikke hatt han jeg har nå, så vi får tenke sånn :Heartred Og du har jo hatt en lang reise mot å bli mor, når du har den lille i armene er det garantert verdt det alt sammen :Heartred

Jo takk, vi får satse på det :) :Heartred
 
IMG_0282.PNG
Så tar vi steget inn i uke 20! Om en liten uke er vi halvveis, det er ganske rart å tenke på:)

Oul er overstått og vi kunne se en liten, velskapt skapning❤️ Jordmor fant ingen uregelmessigheter og det var godt! Likevel fikk jeg spørsmål om jeg ønsker å være med på en studie hun gjør i forbindelse med videreutdanning til hjertespesialist, som innebærer en ny ul om noen uker med fullt fokus på hjertet, og litt flere finurligheter på skjermen i form av farger osv. Takket selvfølgelig ja, da Jeg tar de garantiene jeg kan få, selv om jeg føler meg trygg på at det skal gå fint nå :)

Lurer også på å flytte dagboken min. Føler litt på å oppdatere her inne, selv om det er mange som sitter med fine streker og små spirer i magene sine nå, så er det også dessverre de som ikke gjør det :( Jeg vet at det kan gjøre vondt å se slike oppdateringer, så tenker kanskje det kan være greit å skåne de som trenger det og så kan de som evt vil følge meg videre, oppdatere seg i novembergruppa :)

Håper å se mange flere positive tester fremover❤️
 
Last edited:
Gratulerer så masse med en vel gjennomført OUL og ikke minst, med å snart være halvveis! :D Det er så utrolig hyggelig og varmende å lese :love7
Jeg kommer å titte innom, enten om du har dagbok her eller i November, gleder meg til fortsettelsen! :love2
 
Gratulerer så masse med en vel gjennomført OUL og ikke minst, med å snart være halvveis! :D Det er så utrolig hyggelig og varmende å lese :love7
Jeg kommer å titte innom, enten om du har dagbok her eller i November, gleder meg til fortsettelsen! :love2
Så hyggelig Avocado, og tusen takk!❤️ Helt fjernt at det nå er overstått og at snart halve svangerskapet er gjennomført! Det har liksom gått litt fort, samtidig som jeg synes det går veldig seint :p

Nå håper jeg på gode nyheter fra din tul i morgen og at du også får oppleve dette over sommeren❤️ Har blødningen avtatt??
 
Så hyggelig Avocado, og tusen takk!❤️ Helt fjernt at det nå er overstått og at snart halve svangerskapet er gjennomført! Det har liksom gått litt fort, samtidig som jeg synes det går veldig seint :p

Nå håper jeg på gode nyheter fra din tul i morgen og at du også får oppleve dette over sommeren❤️ Har blødningen avtatt??

Rart hvor fort tiden går selv om dagene kanskje føles lange mens det står på ;)
November er virkelig ikke langt unna når man tenker på det ❤️

Blødningen har stangnert litt heldigvis. De gangene jeg har mistet har det bare økt, så er ikke fullt så krisestemning her nå som det var i går ;) Blir spennende i morgen ja. Make or break ;)
 
Rart hvor fort tiden går selv om dagene kanskje føles lange mens det står på ;)
November er virkelig ikke langt unna når man tenker på det ❤️

Blødningen har stangnert litt heldigvis. De gangene jeg har mistet har det bare økt, så er ikke fullt så krisestemning her nå som det var i går ;) Blir spennende i morgen ja. Make or break ;)
Det er helt sant! Heldigvis er det forhåpentligvis en god og varm sommer i mellom:love2 Jeg går til ferie i morgen også, og starter ikke opp igjen før i august, og da trer jeg inn i tredje trimester, så det går nok unna ja ;)

Så godt å høre at blødningene har stagnert og at du er roligere igjen. Nå er det jo under ett døgn til du får bekreftelse på at lille har det bare bra også❤️
 
Gratulerer med vel overstått UL og snart halvveis!! Såå fantastisk❤️ Og så flott at du får delta i studien. Hjelper alltid på med ekstra ul/oppfølging, selv om alt ser bra ut:)

Gleder meg til å følge deg i siste halvdel av svangerskapet og tiden etterpå, enten du velger å poste her eller i November:):)
 
Gratulerer med vel overstått UL og snart halvveis!! Såå fantastisk❤️ Og så flott at du får delta i studien. Hjelper alltid på med ekstra ul/oppfølging, selv om alt ser bra ut:)

Gleder meg til å følge deg i siste halvdel av svangerskapet og tiden etterpå, enten du velger å poste her eller i November:):)
Tusen takk, Frk_perle!❤️ Dette er helt magisk! Hadde ikke sett for meg flere ul nå, men tar mer enn gjerne i mot fler når jeg blir tilbudt :)

Og så hyggelig at du vil følge meg videre! Oppdaterer meg på deg også, må jo ha med meg hva som skjer med dere andre også, det er jo minst like spennende❤️
 
Gratulerer så mye med ny uke og veloverstått oul! [emoji173] tenk at du har en frisk liten krabat i magen [emoji7] klarer du å senke skuldrene litt nå?
 
Gratulerer så mye med ny uke og veloverstått oul! [emoji173] tenk at du har en frisk liten krabat i magen [emoji7] klarer du å senke skuldrene litt nå?
Tusen takk, Poppi❤️ Dette er veldig stas altså! Og skuldrene er sunket ned til normalen, endelig. Nå skal jeg bare nyte resten av svangerskapet :) Tenk at vi har fått være så heldige da❤️
 
Jeg er ikke gravid enda men synes det er like hyggelig og koselig å følge med på de som er det som de som ikke er det! Dersom noen ikke ønsker å lese sånne oppdateringer kan de jo la være å gå innom de dagbøkene det gjelder. For min del gir det bare meg håp å lese om andre i lignende situasjoner som lykkes <3 :)
 
Gratulerer så mye med ny uke og overstått OUL med frisk liten baby! [emoji847] Tenk at du snart er halvveis a!
 
Jeg er ikke gravid enda men synes det er like hyggelig og koselig å følge med på de som er det som de som ikke er det! Dersom noen ikke ønsker å lese sånne oppdateringer kan de jo la være å gå innom de dagbøkene det gjelder. For min del gir det bare meg håp å lese om andre i lignende situasjoner som lykkes <3 :)
Det er godt å høre! Jeg er veldig redd for å tråkke på noen sine tær, for jeg vet jo hvor sårt det er! Samtidig er det jo som du sier, litt motiverende for andre og se at man faktisk kan lykkes :) Håper virkelig at din sitter på forsøket i august ❤️
 
Gratulerer så mye med ny uke og overstått OUL med frisk liten baby! [emoji847] Tenk at du snart er halvveis a!
Takk, Bubbly! Dette var veldig godt, så det er bare å glede seg ❤️
 
19+6 ❤️

Første møte med jordmor på helsestasjon i dag! Hun virket veldig hyggelig og svarte og forklarte på det jeg hadde av spørsmål på en god måte :) Neste møte med henne blir i august, da jeg skal til legen neste gang for glukosebelastningstesten. Gleder meg ikke like mye til det :p

Ellers begynner lille hjertet og bli sterk! Både i går og i kveld har det kommet et par skikkelig spark/bevegelser så jeg har blitt helt satt ut. De har vært så sterke i kveld at jeg faktisk har kunnet se de utenpå magen også! For en fantastisk opplevelse:Heartpink Gleder meg til dette blir en del av hverdagen, flere ganger om dagen! Man kan jo umulig bli lei av å kjenne det lille mennesket turne rundt:joyful:
 
For en herlig lesning hos deg nå ❤️
Ren skjær lykke ✨❤️
 
Så koselig med sterke spark[emoji7][emoji8] Herlig oppdatering[emoji169]
 
Så herlig! Nyt ❤️
 
For en herlig lesning hos deg nå ❤️
Ren skjær lykke ✨❤️
Ja, dette er ren skjær lykke! Klarer ikke helt å tro på at det faktisk skjer meg. Blir en litt "ut av deg selv opplevelse". Men Gud som jeg unner alle som ønsker seg barn, å oppleve dette!❤️ Gleder meg til å lese sånne oppdateringer fra deg også!

Så koselig med sterke spark[emoji7][emoji8] Herlig oppdatering[emoji169]
Ja! Dette må du bare glede deg til, My! Helt fantastisk❤️ Overgår alle ultralyder for min del faktisk, selv om det også er helt fantastisk selvfølgelig :D

Så herlig! Nyt ❤️
Takk, Victoria❤️ Nå håper jeg så inderlig at du snart belønnes med en liten spire også! Det fortjener du noe så inderlig❤️
 
Back
Topp