Mine tanker på veien til en liten ICSI-spire...

Så spennende med OUL ❤️ Kjente litt på det nå at vi nok hadde visst hva vi skulle ha hatt nå. Men IKM trolig om 2 ukers tid så da håper jeg på et fint plaster på såret med 2 streker :)
 
Så spennende med OUL ❤️ Kjente litt på det nå at vi nok hadde visst hva vi skulle ha hatt nå. Men IKM trolig om 2 ukers tid så da håper jeg på et fint plaster på såret med 2 streker :)
Jeg unner deg en spire så utrolig sårt, Victoria! Synes det er vanvittig trist at du ikke fikk være med Andunge og meg på reisen videre, men jeg vet at din tid kommer ganske snart!❤️ Er ikke for uten grunn du har blitt gravid flere ganger, du er nemlig skapt for å bli det, men har bare vært utrolig uheldig! Jeg krysser virkelig alt jeg kan for at du sitter med et klart og tydelig positivt resultat innen veldig kort tid! Nå får du endelig roet ned med ferie fra skole og ganske snart jobb også, kanskje det er oppskriften som skal til? Gleder meg til å heie deg i mål i hvert fall ❤️
 
Herregud Mator, takk for kjempekoselig og varmende kommentar :love7 Hormonella her begynte selvsagt å grine øyeblikkelig! Godt jeg sitter på enekontor :p
Skal si deg jeg har nytt godt av ditt bekjentskap også gjennom denne prosessen, du virker som et vakkert menneske Mator :Heartblue

Og til det med klærne, den som leter finner vet du, og du skal sikkert få mange koselige stunder fremover på leting etter sparkedresser og bodyer :D Jeg har alltid funnet mye fint i rødt, gult og grønt på Polarn O Pyret til tantungene mine btw, bare et tips ;)
Gråt en tåre når jeg skrev det selv. Har vært litt fraværende og føler jeg aldri egentlig har fått sagt hvor mye jeg har satt pris på deg! Men vil du skal vite det og jeg vet det er flere andre som sitter igjen med de samme gode ordene om deg, som meg :) Og takk selv, for en koselig kommentar tilbake :love7

Nå skal vi nyte en alkoholfri sommer begge to! Jaggu skal det bli ålreit også ;)
 
Gråt en tåre når jeg skrev det selv. Har vært litt fraværende og føler jeg aldri egentlig har fått sagt hvor mye jeg har satt pris på deg! Men vil du skal vite det og jeg vet det er flere andre som sitter igjen med de samme gode ordene om deg, som meg :) Og takk selv, for en koselig kommentar tilbake :love7

Nå skal vi nyte en alkoholfri sommer begge to! Jaggu skal det bli ålreit også ;)

❤️❤️❤️
 
Så herlig å lese Mator [emoji173] unner deg dette så mye! Veldig hyggelig med updates fra deg :)
 
Denne har jeg ventet på i noen dager. Lot vente på seg og kan du si, men endelig :)

Tirsdag fikk jeg høre hjertelyd igjen og magen har kommet fram, så nå begynner jeg så smått å forstå hva det er som skjer! Endelig slapper jeg litt mer av i hvert fall og det er godt for både meg og den lille❤️ Kun 2,5 uke til oul også, det blir spennende!

Synes også det er utrolig moro med alle som er blitt gravide her inne nå! Og så mange med hjemmelaget i tillegg, det er stor stas og jeg unner dere det så vanvittig mye! ❤️ Nå håper jeg resten av dere følger etter og at assistert kan få seg en pause :p
Så godt å kunne slappe mer av :Heartred Da kan du nyte tiden mer fremover også, med voksende mage og liv i leiren :) Ser frem til å høre fra OUL!
 
Note to self:

16+3 i går og da kjente jeg mine første spark❤️
 
Så godt å kunne slappe mer av :Heartred Da kan du nyte tiden mer fremover også, med voksende mage og liv i leiren :) Ser frem til å høre fra OUL!
Veldig godt :) Er det bra med dere??
 
Veldig godt :) Er det bra med dere??
Jada, tiden går så fort, snart 9 mnd. og ikke lenge siden han ble født føler jeg :happy: Han er veldig aktiv, men har også vært forkjøla en stund nå da, så håper det går over snart :)
 
Back
Topp