Mindre ømme pupper om morgenen?

lillemaur

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2019
Er det bare jeg som får mindre ømme pupper om morgenen? Det tar seg opp i løpet av dagen, men er nesten helt borte når jeg våkner. Blir gal av dette...
 
Er slik her å, fordelen er at det ikke er så vondt å ta på bhen :p
Mente det var slik med de andre to og så har ikke tenkt over det.
 
Har ikke så vondt i puppene lenger, er en liten stund siden de ble bedre sånn sett. Kjenner det mest når jeg går/småløper ned trapper feks :p
 
Jeg har også mindre vondt om morgenen, og på kvelden når jeg skal legge meg er det kjempevondt! [emoji15]
 
Takk for svar <3 Jeg er så redd for å miste at jeg tolker hver minste lille ting som den største katastrofe. Det er uendelig lenge til vi skal på ultralyd neste fredag.
 
Takk for svar <3 Jeg er så redd for å miste at jeg tolker hver minste lille ting som den største katastrofe. Det er uendelig lenge til vi skal på ultralyd neste fredag.
Jeg har det også på den måten etter SA sist men nå har kvalmen kommet her, så så lenge den holder seg er jeg ikke like bekymret for de andre symptomene. Det hjalp også veldig mye å snakke med jordmor. Fikk time med en gang for å snakke litt og få informasjon. Skal på første kontroll neste uke. Godt å ha små mål og se frem til når det fortsatt er litt tid igjen til uke 12.
Håper du får en flott opplevelse neste fredag[emoji173]️
 
Jeg har det også på den måten etter SA sist men nå har kvalmen kommet her, så så lenge den holder seg er jeg ikke like bekymret for de andre symptomene. Det hjalp også veldig mye å snakke med jordmor. Fikk time med en gang for å snakke litt og få informasjon. Skal på første kontroll neste uke. Godt å ha små mål og se frem til når det fortsatt er litt tid igjen til uke 12.
Håper du får en flott opplevelse neste fredag[emoji173]️
Takk<3 Ja, det er godt å bli fulgt opp litt ekstra, selvom jeg ønsker at den UL var litt tidligere denne gangen. Men krysser alt som krysses kan.
 
Back
Topp