Min vei til et mirakel <3

Så fin, nå går det mot en veldig voksende periode!:Heartred
Takk skal du ha :) ja det tror jeg på! Skjedd mye bare på noen dager. Sparkene til den lille har plutselig blitt veldig tydelige og jeg kvepper nesten til av og til:)
 
Takk skal du ha :) ja det tror jeg på! Skjedd mye bare på noen dager. Sparkene til den lille har plutselig blitt veldig tydelige og jeg kvepper nesten til av og til:)
Ja, og enda hardere blir det etterhvert!:D Kvepper iblant jeg også, men tror jeg har vent meg mer til det nå:p
 
Ja, og enda hardere blir det etterhvert!:D Kvepper iblant jeg også, men tror jeg har vent meg mer til det nå:p

Hehe ja, blir spennende fremover! Er rart men samtidig så fint å kjenne på bevegelsene. Du har jo to inni der du...blir vel dobbel så mange spark på deg da..;)
 
Hehe ja, blir spennende fremover! Er rart men samtidig så fint å kjenne på bevegelsene. Du har jo to inni der du...blir vel dobbel så mange spark på deg da..;)
Hehe, ja det vil jeg tro;)

Hvordan går det med deg sånn ellers? :)
 
Hehe, ja det vil jeg tro;)

Hvordan går det med deg sånn ellers? :)

Det går veldig fint! Gleder meg veldig over tilværelsen om dagen..med den lille i magen...sol og sommer...og at vi er på husjakt. Det funker og foreløpig veldig fint å jobbe 40% i bhg noe jeg var redd for at ikke ville gå da kroppen hanglet veldig en dag... men så ble jg flinkere til å si fra til de andre og be om hjelp... og da går det. det er jeg veldig glad for. Liker ikke at det blir mer på andre men sånn får det bare bli.... Hjelper og veldig å gå til manuellterapeut å få løst opp alle spenningene.
Hvordan går det med deg?? :) du sliter jo litt med bekkenet du og? Jobber du fortsatt? :)
 
Det går veldig fint! Gleder meg veldig over tilværelsen om dagen..med den lille i magen...sol og sommer...og at vi er på husjakt. Det funker og foreløpig veldig fint å jobbe 40% i bhg noe jeg var redd for at ikke ville gå da kroppen hanglet veldig en dag... men så ble jg flinkere til å si fra til de andre og be om hjelp... og da går det. det er jeg veldig glad for. Liker ikke at det blir mer på andre men sånn får det bare bli.... Hjelper og veldig å gå til manuellterapeut å få løst opp alle spenningene.
Hvordan går det med deg?? :) du sliter jo litt med bekkenet du og? Jobber du fortsatt? :)
Bra du klarer å si ifra når du trenger hjelp, det er viktig! Folk flest har heldigvis forståelse for at en gravid kvinne trenger det :) Og så spennende med husjakt! Det er litt av en adrenalinprosess:D
Her sliter jeg mer og mer med bekkenet ja, og kan gjøre mindre og mindre før det blir helt gale. Går til fysio for ryggen, bare for å løsne opp av og til, men tåler ingenting den heller. Så nå er det blitt til at jeg er helt ute av jobb, og jeg kjenner det er greit siden det er begynt å bli veldig tungt :)
 
Hvordan går det? :)
Hei! Takk som spør!
Det går fint med meg altså. Jeg er veldig hormonell, det har jeg vært hele svangerskapet...men det skal ingenting til før jeg gråter eller blir sint og da faller verden sammen. Det er på en måte komisk, men det er så altoppslukende følelser og skikkelig intenst når det står på. Det er rart hvor mange likhetstrekk graviditetssymptomene mine har med depresjonssymptomene fra i høst og jeg har faktisk trodd at jeg var på vei inn i en depresjon, så har begynt å gå til psykologen igjen. Det har virkelig vært fint å bare få snakket med noen og få bekreftet fra en profesjonell at det IKKE er depresjon men bare heftige hormoner i sving. :) ellers nyter jeg virkelig å være gravid altså. Skikkelig. Er så takknemlig, og gleder meg veldig til å treffe den lille gutten vår. Er nå 24+3 og koser meg veldig med alle bevegelsene fra den lille. :)
Hvordan har du det om dagen??

9CF6D9BF-517B-4B69-81BA-DCB99B0B5E2C.jpeg
 
Så slitsomt! Det var sikkert lurt å gå til psykolog igjen, i tilfelle det skulle ha vært noe mer. Det er veldig lurt å forebygge eventuelle fødselsdepresjoner. Godt å høre at det ”bare” er hormoner i sving :) Så bra at du nyter graviditeten! Så fin mage du har fått :) Babymager er jo så fint! ❤️ Har dere begynt med innkjøp? Hva med navn? :)

Det har vært mange tøffe tak og det har gått veldig opp og ned, men nå føler jeg at det omsider går stabilt litt bedre :) Jeg kjenner N veldig godt nå og vet hvordan hun reagerer på hva, sånn at jeg kan være litt i forkant. Hun sover endelig litt på dagtid og selv om det ikke er så lenge av gangen er det i hvert fall noe! Hun har også blitt mye lettere å legge og sover mye lengre av gangen etter at vi begynte med sovepose og flyttet henne inn på rommet sitt og dét er deilig :) Hun har styret mye om natten og vært ofte våken i 3 mnd. nå. Jeg føler meg også tryggere og mer selvsikker. Jeg vet når hun er ordentlig lei seg og når hun bare kjeder seg og jeg får ikke panikk om hun gråter, gråter når vi kjører bil e.l. Hun har også endelig begynt å venne seg litt til mye folk og lyder og "tåler” litt mer så vi har begynt å gå på Babysang :) Vi har vært mye hjemme (uten når vi har trillet tur) og mye alene så det er deilig å ha noe fast, sosialt. Det skjer veldig mye om dagen. Hun klarer å flytte på seg, vi har byttet til sittedelen i vogna, hun spiser mer fast føde enn melk og hun skravler fælt :) Det er gøy at det skjer ting selv om tiden går aaltfor fort!

Så herlig å høre at det går så fint nå! Kan jo selv tenke meg hvordan det kan bli i starten når man prøver å bli kjent babyen, komme inn i rutiner og finne ut hvem man er som mor. :)

Vi har landet på navnet Iver <3
Vi kjøpte jo hus forrige uke som vi tar over om
14 dager, så har nettopp begynt å kjøpe inn litt div til det fremtidige rommet hans.
Har også kjøpt vogn og vognpose. Klær har jeg arvet masse av, men har null oversikt foreløpig...akkurat nå står alt i et kaos på roterommet vårt;) blir godt å få kommet inn i huset og endelig kunne handle inn resten/få en oversikt:)
 
Uke 25 <3
F189820C-8D3D-4866-BEFF-B0D9243DC1D1.jpeg
 
Så fin du er [emoji7] Og for et nydelig navn! Vi også ville ha det, men har en venninne med en gutt med det navnet, så da følte ikke jeg vi kunne, men vi valgte et ganske likt et da [emoji4]
 
Back
Topp