Min vei til et mirakel <3

20+1

5DD7F4F5-71F4-4AF0-B077-E93CA8980A4D.jpeg

Da har jeg endelig vært på oul! Alt sto bra til med den lille gutten vår :) han var veldig aktiv og lå helt andre veier enn jordmor/sykepleier(?) ønsket men hun fikk til slutt sett alt hun skulle. Ble satt frem en dag så ny termin er 28 september <3 hun var av den typen som er stille når hun konsentrerer seg så det var til tider ganske nervepirrende under ultralyden! :) Jeg fikk det for meg på forhånd at jeg måtte innta noe søtt slik at han ville være aktiv under undersøkelsen og når hu så at jeg satt med en eplejuice anbefalte hun meg å droppe juicen fremover. Det var altfor mye sukker og jeg hadde hatt en ganske stor vektøkning. (10-11 kg) Jeg har jo alltid vært ganske tynn og nå har plutselig vekten skutt fart,noe kroppen ikke er vant med..når jeg i tillegg sliter med bekken/rygg og ikke får vært så aktiv som jeg ønsker så er derfor greit å kanskje være litt mer bevisst på inntaket. Føler absolutt ikke at jeg spiser mye søtt/dritt men...lite godteri osv...men den juicen har jeg drukket mye av.

Ellers dro vi til barnas hus for å kikke på vogn og endte opp med et impulskjøp.
Den lysegrå Stokke trailz vognen skal ut av sortiment så den var satt ned 20% til 9758 kr! Var akkurat den vi hadde sett på tidligere så da var det ikke så mye å tenke på for vår del;)

0C4AD504-6C62-42D9-898B-86C700AAA5A3.jpeg


En skikkelig fin dag dette <3
 
Så herlig at alt sto bra til, og gratulerer med vognkjøp[emoji7][emoji7]
 
Lekker vogn.
Gratulerer med vognkjøp og vel overstått OUL.

Prøv å bland opp juicen med vann eller farris eller noe, se om det kan smake deg nok til at du får smaken, men ikke så mye sukker (mye fruktsukker i frukt...)
Jeg prøver komme meg over på sukkerfri saft. Spar heller "full mengde" sukker til når du trenger at han beveger på seg eller du er bekymret eller sånn..
Jeg fikk jo beskjed om å drikke koffein eller søtt før jeg skulle på UL for å se på hjertet for å "være sikker" på aktivitet og respons fra babyen..
 
Gratulerer med å ha komt over 20 uker, og med vel overstått OUL:Heartred
Så gøy at dere fikk kjøpt vogn! Det blir så mye mer virkelig når man setter igang med innkjøpene :)
 
Tenk at du er 20 uker allerede! Som tiden flyr :) Godt alt står bra til med lillegutt ❤️
Ja, tiden går veldig fort! :) takk, veldig glad for at alt står bra til med den lille:)
 
Så herlig at alt sto bra til, og gratulerer med vognkjøp[emoji7][emoji7]
Tusen takk skal du ha:) lettet og glad :) er vel ikke lenge til du heller skal på oul nå:)
 
Lekker vogn.
Gratulerer med vognkjøp og vel overstått OUL.

Prøv å bland opp juicen med vann eller farris eller noe, se om det kan smake deg nok til at du får smaken, men ikke så mye sukker (mye fruktsukker i frukt...)
Jeg prøver komme meg over på sukkerfri saft. Spar heller "full mengde" sukker til når du trenger at han beveger på seg eller du er bekymret eller sånn..
Jeg fikk jo beskjed om å drikke koffein eller søtt før jeg skulle på UL for å se på hjertet for å "være sikker" på aktivitet og respons fra babyen..

Takk skal du ha :) og takk for tips:) jeg drikker faktisk helst vann, så dette skal gå bra:)
 
Gratulerer med å ha komt over 20 uker, og med vel overstått OUL:Heartred
Så gøy at dere fikk kjøpt vogn! Det blir så mye mer virkelig når man setter igang med innkjøpene :)
Takk skal du ha! Tiden etter uke 12 har gått veldig fort synes jeg. Ja det er stas å endelig kunne handle inn :)!
 
Gratulerer så mye med vel overstått oul [emoji173]️ Helt vilt hvor fort tiden går synes jeg!
 
Gratulerer så mye med vel overstått oul [emoji173]️ Helt vilt hvor fort tiden går synes jeg!
Tusen takk! Ja det er jeg veldig enig i....og nå er vi jo i den fine varme lyse tiden og..så da går vel tiden enda fortere kan jeg tenke meg;)
 
C2FBA36B-17DA-4260-AEA5-841FADF0F738.jpeg

Uke 21 :)
Nå begynner magen å bli stor og fin! Dette bildet er tatt før frokost. Etter litt mat blir den mye større;)
 
vakker
 
Så fin[emoji173]️
 
Back
Topp