Min vei til et mirakel <3

11. oktober kommer med stormfart, og da er du et skritt nærmere! :D Håper du får ei fin helg, Bukett. :Heartred
 
Jeg er 100% sykemeldt for tiden og det føles godt. Dagene går opp og ned, men jeg prøver å fylle dagene med ting som gir meg noe positivt. Jeg maler, tar bilder, går turer og på cafe med venner. Prøvingen har minimalt med fokus for tiden, så derfor ikke så veldig mye som skjer i denne dagboken om dagen! Men når laparoskopi og Ivf er nært forestående blir det mer action her inne :)
 
Så godt å høre at du fyller dagene dine med positive ting![emoji5] 100% sykemeldt jeg også, og prøver på det samme som deg! Er ikke like lett alle dager men! Lykke til med laparoskopi og forsøk, går fort nå[emoji1319][emoji1319]
 
Jeg er 100% sykemeldt for tiden og det føles godt. Dagene går opp og ned, men jeg prøver å fylle dagene med ting som gir meg noe positivt. Jeg maler, tar bilder, går turer og på cafe med venner. Prøvingen har minimalt med fokus for tiden, så derfor ikke så veldig mye som skjer i denne dagboken om dagen! Men når laparoskopi og Ivf er nært forestående blir det mer action her inne :)

Åh, nå ble jeg så glad for å lese posten her. :D Så godt å høre du tar godt vare på deg selv og fyller dagene med ro, kos og positivitet! Fortsett med det - nyt livet som best i RL. Vi er nå her, når du trenger oss. :Heartred
 
Så godt å høre at du fyller dagene dine med positive ting![emoji5] 100% sykemeldt jeg også, og prøver på det samme som deg! Er ikke like lett alle dager men! Lykke til med laparoskopi og forsøk, går fort nå[emoji1319][emoji1319]

Ja, små steg.. har funnet ut at jeg ikke må planlegge for mye, heller ta dag for dag. Skal som deg starte opp med litt trening etterhvert. Akkurat nå går det mest i turer og det er veldig godt for kropp og sinn. Hva fyller du dagene dine med? Takk skal du ha, nå nærmer det seg sakte men sikkert og det er fint :)
 
Åh, nå ble jeg så glad for å lese posten her. :D Så godt å høre du tar godt vare på deg selv og fyller dagene med ro, kos og positivitet! Fortsett med det - nyt livet som best i RL. Vi er nå her, når du trenger oss. :Heartred

Tusen takk!! Det samme til deg, håper formen din snart bedrer seg!!<3
 
Ja, små steg.. har funnet ut at jeg ikke må planlegge for mye, heller ta dag for dag. Skal som deg starte opp med litt trening etterhvert. Akkurat nå går det mest i turer og det er veldig godt for kropp og sinn. Hva fyller du dagene dine med? Takk skal du ha, nå nærmer det seg sakte men sikkert og det er fint :)

Planlegger ikke så mye jeg heller! Faktisk blitt litt folksky, det har jeg aldri vært før[emoji20] jeg går mest turer jeg også, nyte å være ute før snøen kommer! Men er litt på treningssenter også[emoji5] jeg leser bøker om dagen, da slapper jeg skikkelig av! Og så prøver jeg å få gjort litt småting i huset hver dag![emoji5]
 
Jeg er 100% sykemeldt for tiden og det føles godt. Dagene går opp og ned, men jeg prøver å fylle dagene med ting som gir meg noe positivt. Jeg maler, tar bilder, går turer og på cafe med venner. Prøvingen har minimalt med fokus for tiden, så derfor ikke så veldig mye som skjer i denne dagboken om dagen! Men når laparoskopi og Ivf er nært forestående blir det mer action her inne :)

Det er selvfølgelig ikke bra at du ikke har det bra og at du er sykmeldt men det er bra at du har fått sykmelding og kan ta vare på deg selv ❤️ Det høres veldig lurt ut å ta det med ro og gjøre ting som er positivt for deg. Så fint at du klarer å ikke ha så mye fokus på prøvingen.

Klem ❤️
 
Det viktigste er at man tar godt vare på seg selv, det er absolutt ingen som takker en for at en står på med både jobb og annet, så kom deg til hektene igjen med god samvittiget ❤️ Spennende tider fremover, nå må det bare gå veien :)
 
Det viktigste er at man tar godt vare på seg selv, det er absolutt ingen som takker en for at en står på med både jobb og annet, så kom deg til hektene igjen med god samvittiget ❤️ Spennende tider fremover, nå må det bare gå veien :)

Takk! Ja det blir veldig spennende fremover :) spent på om de finner noe under laparoskopien! En eller annen grunn til at el uteblir.
Hadde egentlig vært fint... så lenge de kan gjøre noe med det da:) hadde vært fint å klart det på egen hånd før ivf :) hvordan går det med deg i dag?
 
Pp12-cd28

Jeg har lyst å oppdatere her, men det er liksom ikke så mye å skrive? Jeg er i ingenmannsland da, som vanlig. "The land with no el" - og da er det jo ikke så mye man får gjort på prøverfronten:p jeg kunne skrevet mye om hvor frustrert jeg er,hvor urettferdig jeg syns det er at ting tar tid og at kroppen streiker osv... men jeg har gjort det så mange ganger før. Etter flere mnd uten noen form for håp med å lykkes har jeg nok klart å distansere meg såpass at jeg ikke føler like mye rundt det lenger. Jeg husker heller ikke like godt hvordan det er å være gravid lenger. Det var jo et helvete de første mnd etter MA'ene. Alt var så nært på. Nå holder jeg en knapp på at laparoskopi gir meg noen svar på veien.. :)
 
Last edited:
Tusen takk skal du ha:) åssen har du det om
dagen??
Hei, går bedre psykisk, men de kroppslige plagene har nok kommet for å bli, så må nok bare lære meg å leve med de :/
Husk at det er bare å sende pm om du trenger å blåse ut;) ❤️ Tenker på deg skal du vite ❤️❤️ Goklemmer
 
God søndag <3 Nå har jeg tatt på meg det nye devold ullundertøysettet mitt og sitter krøllet sammen i sofaen med en kopp kaffe. Drikker seff fra Mummi-kopp. Hva ellers?:)
Nå skal jeg snart ut å gå en tur i regnet... så blir det deilig søndagsmiddag i heimen. På menyen står det fårikål, og det er vel noe av det beste jeg vet tror jeg:) jeg er enormt glad i mat og liker omtrent det meste da:)
 
Hei, går bedre psykisk, men de kroppslige plagene har nok kommet for å bli, så må nok bare lære meg å leve med de :/
Husk at det er bare å sende pm om du trenger å blåse ut;) ❤️ Tenker på deg skal du vite ❤️❤️ Goklemmer

Fint det går bedre med deg på noen områder da ihverfall!! Tusen takk for det, og det samme til deg:) mulig jeg sender en meld en dag vettu. Du er virkelig en god jente <3
 
God søndag <3 Nå har jeg tatt på meg det nye devold ullundertøysettet mitt og sitter krøllet sammen i sofaen med en kopp kaffe. Drikker seff fra Mummi-kopp. Hva ellers?:)
Nå skal jeg snart ut å gå en tur i regnet... så blir det deilig søndagsmiddag i heimen. På menyen står det fårikål, og det er vel noe av det beste jeg vet tror jeg:) jeg er enormt glad i mat og liker omtrent det meste da:)

Ha en fin søndag ❤️
 
God søndag <3 Nå har jeg tatt på meg det nye devold ullundertøysettet mitt og sitter krøllet sammen i sofaen med en kopp kaffe. Drikker seff fra Mummi-kopp. Hva ellers?:)
Nå skal jeg snart ut å gå en tur i regnet... så blir det deilig søndagsmiddag i heimen. På menyen står det fårikål, og det er vel noe av det beste jeg vet tror jeg:) jeg er enormt glad i mat og liker omtrent det meste da:)

Herlig[emoji173]️[emoji173]️

Jeg tok gåturen på formiddagen, har dusjet og kommet meg i kosebuksa! Nå skal jeg få hauger med rene klær inn i klesskapet og så blir det sofa resten av dagen og kvelden[emoji173]️ og fårikål såklart[emoji5][emoji5]
 
Back
Topp