Min vei til et mirakel <3

Det er godt å høre at du lytter til kropp og sinn, tar tak i problemet og gjør det som er best for deg. Du har nok rett i at en ukes sykmelding ikke løser det når det har gått så langt. Det hjelper dessverre ikke så mye å slappe av når det sitter i hodet. Håper du kommer raskt inn hos psykolog! Lykke til med hastetimen i dag ❤️

Det er vondt å høre hvordan du har det :( Jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for deg. Sender deg en stor klem ❤️ Tenker på deg ❤️

Ja jeg var ikke klar over at det hadde gått så langt, så nå er det bare å lytte til kropp og sinn. 2 dager på jobb og helt kaputt... godt med et avbrekk igjen da altså. Du er god Jolanda :) takk for klem og gode ord! Du kan sende over litt babystøv så blir jeg glad! Hehe:)
 
Ja jeg var ikke klar over at det hadde gått så langt, så nå er det bare å lytte til kropp og sinn. 2 dager på jobb og helt kaputt... godt med et avbrekk igjen da altså. Du er god Jolanda :) takk for klem og gode ord! Du kan sende over litt babystøv så blir jeg glad! Hehe:)

Sender over masse babystøv ❤️ Du fortjener så inderlig å få drømmen oppfylt nå!
 
Pp12 - CD 14
El slim på plass nå i et par dager,
men fortsatt negativ el test. Mannen kommer hjem i morgen så da ser det ut som at vi rekker el :)
 
Takk:) hvordan står det til med deg og lille i magen?

Det går ganske bra nå :) Seriøs nedtelling til 23+0 og levedyktig baby nå, kun 2,5 uker igjen. Det blir en bra milepæl å nå! Og ellers synes jeg oppfølgingen er veldig god. ❤️
 
Det går ganske bra nå :) Seriøs nedtelling til 23+0 og levedyktig baby nå, kun 2,5 uker igjen. Det blir en bra milepæl å nå! Og ellers synes jeg oppfølgingen er veldig god. ❤️

Ååå så bra :) Snart er du der, men kan tenke meg dagene går litt sakte frem til da!! Veldig bra at du får tett og god oppfølging, det har mye å si. Glad det går bra med dere, denne gangen går det vet du. Satser på å følge etter om ikke så altfor lenge :)
 
Ååå så bra :) Snart er du der, men kan tenke meg dagene går litt sakte frem til da!! Veldig bra at du får tett og god oppfølging, det har mye å si. Glad det går bra med dere, denne gangen går det vet du. Satser på å følge etter om ikke så altfor lenge :)

Ja, tiden går både fort og sakte på en gang. Når jeg tenker på at det først er etter nyttår han kommer, virker det såååå lenge til. Samtidig er jeg over halvveis, så tida har jo gått :) Står litt stille nå ja, men plutselig er jeg over uke 27 hvor jeg mista sist. Da starter vi å handle inn, så det gjør sikkert at det går raskere.
Håper såå at du kommer etter snart med en ny spire som skal sitte hele veien denne gangen ❤️❤️ :)
 
Ja, tiden går både fort og sakte på en gang. Når jeg tenker på at det først er etter nyttår han kommer, virker det såååå lenge til. Samtidig er jeg over halvveis, så tida har jo gått :) Står litt stille nå ja, men plutselig er jeg over uke 27 hvor jeg mista sist. Da starter vi å handle inn, så det gjør sikkert at det går raskere.
Håper såå at du kommer etter snart med en ny spire som skal sitte hele veien denne gangen ❤️❤️ :)

Ja det er jeg enig i. Tiden går sakte, men også fort! Nå er vi faktisk allerede snart i oktober..det er ganske rart.. men så går jo sommermånedene ekstra fort da.. når kulda setter inn stopper kanskje tiden litt mer:) kan tenke meg det gjør mye for dere å handle inn ja, blir mer virkelig da..samtidig som at dere er nærmere målet for hver dag, og kanskje klarer å slappe litt mer av på grunn av det og.. Når har du termin? Takk!! Vet jo ikke når vi evt får kommet i gang med ivf, men håper senest i januar:) så gjenstår det jo å se om det klaffer på første forsøk da...er bare å håpe på det beste :)
 
Ja det er jeg enig i. Tiden går sakte, men også fort! Nå er vi faktisk allerede snart i oktober..det er ganske rart.. men så går jo sommermånedene ekstra fort da.. når kulda setter inn stopper kanskje tiden litt mer:) kan tenke meg det gjør mye for dere å handle inn ja, blir mer virkelig da..samtidig som at dere er nærmere målet for hver dag, og kanskje klarer å slappe litt mer av på grunn av det og.. Når har du termin? Takk!! Vet jo ikke når vi evt får kommet i gang med ivf, men håper senest i januar:) så gjenstår det jo å se om det klaffer på første forsøk da...er bare å håpe på det beste :)

Ja, tida går selv om det føles ut som at det står stille i blant :) Sommeren går jo ofte fort, men håper at telys og koselige høstkvelder får resten av året til å gå radig også :) Merker at det er litt vel nervepirrende nå, men tenker det blir litt lettere når babyen er levedyktig, men det er sant, hver dag er en dag nærmere målet. Termin er 31/1, mulig igangsetting litt før, men det skulle avtales rundt uke 30. Det blir ikke senere enn 31/1 hvertfall.
Håper virkelig at det går så raskt som mulig for dere nå, med klaff på første ivf, og såklart aller helst en ventespire før den tid ❤️ :)
 
Pp12 - CD 14
El slim på plass nå i et par dager,
men fortsatt negativ el test. Mannen kommer hjem i morgen så da ser det ut som at vi rekker el :)

Så bra dere rekker EL! :D Kos dere når den tid kommer, håper alt er bra med deg om dagene og du har hatt det fint som gressenke mens mannen har vært borte. :)
 
Så bra dere rekker EL! :D Kos dere når den tid kommer, håper alt er bra med deg om dagene og du har hatt det fint som gressenke mens mannen har vært borte. :)

Takk skal du ha! <3
 
Pp12 - CD 16

Da har jeg fått operasjonsdato for laparoskopien, og skal inn 11 oktober :) spent! Står forøvrig at jeg ikke kan ha tr når de skal operere.. hva skjer hvis jeg får tr? Har ikke akkurat tidenes mest stabile syklus og heksa har en tendens til å komme når hun er veldig uønsket (som fks dagen før sydenturen i sommer..) :p
Ellers har jeg fortsatt negativ el test så får fortsette å teste :p
 
Pp12 - CD 16

Da har jeg fått operasjonsdato for laparoskopien, og skal inn 11 oktober :) spent! Står forøvrig at jeg ikke kan ha tr når de skal operere.. hva skjer hvis jeg får tr? Har ikke akkurat tidenes mest stabile syklus og heksa har en tendens til å komme når hun er veldig uønsket (som fks dagen før sydenturen i sommer..) :p
Ellers har jeg fortsatt negativ el test så får fortsette å teste :p

Så bra, det er jo ikke så lenge til :)
 
CD 18
El testene er fortsatt negative. Jeg har en test igjen som jeg prøver i morgen. Er den fortsatt negativ legger jeg testingen på hylla. Letrozol har vært en skikkelig skuffelse og jeg er så lei av å lete etter el. Selv med positive tester viser det seg jo at el uteblir. Jeg har hatt el TO lusne ganger siden april. For noen lange mnd det har vært.. Går bare og venter og håper, men uten el har man jo ikke engang håpet om det kanskje er en minimal sjans for klaff!! Vi har offisielt gitt opp å klare det selv og venter nå på laproskopi og ivf.. vurderte derfor å sløyfe prøving denne pp, men så tenkte jeg at jeg ville gi et forsøk da. Jeg er kanskje negativ og gir fort opp denne pp, men det er sånn det blir etterhvert. Gidder ikke leve i en fantasiverden.
 
Håper EL dukker opp snart! Skjønner godt du er negativ og lei. :Heartred

Skal inn til lap. 4 dager før meg du. Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg fordi da skjer det noe, og vi er et steg nærmere baby på en måte. Denne ventetiden imellom hvor en knapt har håp om at det skal ha klaffet har vært helt grusom syns jeg. Snakker om heftig berg- og dalbane av følelser.
 
Håper EL dukker opp snart! Skjønner godt du er negativ og lei. :Heartred

Skal inn til lap. 4 dager før meg du. Jeg både gleder og gruer meg. Gleder meg fordi da skjer det noe, og vi er et steg nærmere baby på en måte. Denne ventetiden imellom hvor en knapt har håp om at det skal ha klaffet har vært helt grusom syns jeg. Snakker om heftig berg- og dalbane av følelser.

Ja, jeg er helt enig. Det er litt skrekkblanda fryd, men gleder meg mest. Blir godt å (forhåpentligvis) få noen svar og få hjelp!:) Det er en skikkelig karusell vi har satt oss på!! Hvor i løypa er du nå? Blir det ivf for dere etterhvert og eller?
 
Ja, jeg er helt enig. Det er litt skrekkblanda fryd, men gleder meg mest. Blir godt å (forhåpentligvis) få noen svar og få hjelp!:) Det er en skikkelig karusell vi har satt oss på!! Hvor i løypa er du nå? Blir det ivf for dere etterhvert og eller?

Vet ikke. Blodprøvene var greie, jeg har eggløsning av meg selv, men har en cyste på 5-6 cm i diameter på ene eggstokken, og en polypp i livmora. Og mulige trange eggledere. Får vite etter lapraskopien om vi blir anbefalt IVF eller ikke. Så pr nå er jeg i ingenmannsland egentlig. Blir så godt å få lapraskopien (og hysteroskopien, skal ha begge deler samtidig) er overstått og jeg får et tydelig svar. Nå var det mest "kan være dere trenger hjelp, men det får de si noe om etter de har sett på egglederne". Så tiden går ekstremt sakte her.

Det blir skikkeligskikkelig godt å få svar, uansett hva det blir. Det å ikke vite noe helt sikkert og veksle mellom frykt og håp og skuffelser er blytungt.
 
Back
Topp