Min vei til en slankere og sterkere kropp!

fitandstrong2015

Andre møte med forumet
ENDELIG 1.januar!!!!:D
Klar for å ta i et tak fremover! Alt føles SÅ mye lettere så fort det blir 1.januar.
JEG ER KLAR!:wav
Jeg sa det samme ganske nøyaktig for 1år siden..Nyttårsforsetta var de samme, motivasjonen til å komme igang med gode rutiner igjen var tipp topp...Meeen....det gikk skeis gitt! :p Så nå er det påan igjen!
Denne gangen skal jeg ikke gi opp etter noen uker altså. Må nok jobbe mye med megselv fremover...men skal klare det. SKAL imål iår:D

Året som var var ganske kaotisk..Skjedd mye greier som desverre gitt utover både humør, motivasjon og energi. Men nå har endelig ting roa seg litt..så jeg håper på det beste.

Trening har vært min store lidenskap siden jeg begynte med det i januar 2011. De første ukene var harde...hadde jo aldri før trent noe som helst. Men etter som ukene og månedene gikk og jeg SÅ resultater fra uke til uke nesten...humøret steig ganske mange hakk, og jeg begynte til og med å merke jeg ble sterkere..og jeg kunne se tendenser til litt muskler. DET motiverte meg!
Og jeg som alltid har tenkt jeg haaater å trene begynte å elske å trene. :D
Sånn vil jeg ha det igjen!:)

Høsten 2013 stoppa det egentlig helt opp. Jeg stod midt oppi et samlivsbrudd, itillegg til jeg jobba 100%, (har og 3 barn). Så det var en tøff periode..og har egentlig vært det frem til nå. I høst flytta jeg, og det er først nå jeg merker at ting har roa seg, jeg er mindre sliten og motivasjon til å komme igang igjen er litt tilbake:)
Jeg kom faktisk litt igang i oktober. Igjen så var det tungt å komme igang..Men det gikk seg fort til:) Men fra desember ble det desverre pause igjen...det var ikke helt planen men:p
Nå i jula prøvde jeg å komme litt igang nok engang;) Og det gikk veldig fint. Det må jo være grunnen til at jeg for første gang ever ikke har gått opp et eneste gram i jula:D

1.januar, og jeg starta dagen med dag 1 på 30 day shred,. Det var deilig! hehe... Nå er jeg igang!
Syned 30DS er et helt supert opplegg for å komme litt igang igjen, og ikke minst for å se resultater fort..hehe...Dette funker! hatt noen runder tidligere, og hver gang har jeg fått gode resultater.
så håper jeg klarer å fullføre:)
Ellers håper jeg å få til noen økter på tredemølla=)
Det viktigeste vil jo være kostholdet. Ingen diett her i hus, men bruker sunn fornuft=) Vært flink jente idag hvertfall=)

Målte meg, og tok bilde idag. Skal gjøre det en gang i mnd, så det blir jo veldig spennende å se fremover:)
Kommer med vekt og mål litt seinere.
 
Oida..jeg har visst ikke vært veldig flink å skrive her.
En liten oppdatering kommer her!

Jeg er skikkelig imponert over megselv egentlig. Jeg har nemlig ikke rørt verken snop,potetgull,kaker,is eller pepsi max siden nyttårsaften! Helt utrolig! Hadde egentlig aldri trodd jeg kom til å klare det smågale påfunnet..hehe;)
Mitt mål er vel å klare meg uten det i 3 måneder. Snart bare 2 igjen:D
Har faktisk ikke hatt noe søtsug. Skikkelig rart egentlig, for jeg er en godtemons sånn egentlig:)

Kostholdet er og mye bedre enn det var. Har kutta ut sukker..hvertfall så godt jeg kan. bruker kun sukrin om jeg må ha noe søtt.
Blitt mye flinkere med grønnsaker, og frukt også... Og prøver å spise mer proteiner.
Men tror muligens jeg må kutte ned på karbohydrater. Har tidligere erfart at kroppen min ikke tåler det så kjempebra...Og siden forrige innlegg, 1.januar har jeg ikke gått ned et eneste gram. Faktisk gått opp til 68.0. Og jeg har jobba hardt med treninga og føler selv jeg har spist sunt og fornuftig.
Så det er neste plan fremover...være litt mer forsiktig med karbohydratene..men ikke være helt nazi på det heller.

Treninga går bra! Godt å være igang!
Skreiv jo jeg skulle ta en runde 30 day shred. Veeel....jeg kom til dag 9 da hvertfall:p
MEN grunn til jeg ga meg der var for jeg ville komme skikkelig igang med løpinga igjen. Det er jo det jeg liker aller best. Og når jeg har hatt så lang pause så prioriterte jeg heller det.
Så nå har jeg endelig fått tilbake treningsgleden der:D Klar for å få trent litt styrke også..så lurer litt på nytt forsøk med 30ds.. mest for å komme fort igang. og få raskt resultat davell;)

Mye nytt som skjer nå. Først godtestopp, brusstopp, komme igang med trening..Nå føler jeg at jeg har fått en bra rutine og har litt kontroll der;) Så da er det på tide med å kutte ut noe mer...Egentlig det jeg skulle ha starta med...Og det verste av alt, men nå skal jeg stumpe røyken for godt!
Nesten litt flaut å innrømme at jeg røyker..men sånn er det desverre. Det har vært min trøst i en tøff tid.
Idag har jeg hatt min første dag uten! Det har gått overraskende bra, men vært litt sur og grinete...og veldig slapp. Men heldigvis ikke noe stort sug nå. Så tror dette skal gå bra!
Ifølge slutta-appen jeg bruker(som er kjempemotiverende!) så har jeg vært røykfri i 14 1/2 time nå. Jeg er stolt!
Får bare håpe jeg ikke er en av de som legger på seg ved røykeslutt;) ill do my best=)

Fredag starta det ny slankekrig. Bra timing at det starta nå egentlig. Får bare krysse alt jeg har for at det vil hjelpe meg med å holde motivasjonen oppe og få vekta ned igjen!
For nå er jeg DRITTLEI kroppen og vekta!!! Gleder meg så vanvttig til å begynne å se resultater!
Føler jo ikke at det har skjedd det store til tross for myye løping og bra kosthold. Synes det er ganske urettferdig, men skal holde motet oppe uansett!. iår er året!

Ikke så alt for lenge til 1.februar og da skal det taes nytt bilde og jeg skal måle meg igjen. TVI TVI!:)


 
Back
Topp