Min vei mot mirakelet <3

4+4. El-slim. What!?! Good or bad sign!?!? STRESSA!!!!
Her også, masse tykt/mellomtykt (ikke flytende) 'snørr' hver dag, må bruke bind. I uke 18nå, og har det enda!
 
4+5. Bortsett fra vondt i puppene, kjenner jeg usannsynlig lite. Føler meg ikke gravid over hodet. I dag er jeg til og med tynn og snerten [emoji14] har vært oppblåst i det siste, men i dag er magen flat og jeg kan se magemusklene mine. Jeeii! Meeeen, jeg håper jo jeg enda er gravid!
Tempen er høy om morgenen. Jeg er varm hele dagen. Og det er ulikt meg! Tett i nesa så må bruke spray for å puste (avhengig!?!).
Kjenner av og til "noe" i magen. Spesielt etter jeg har vært på do og når jeg slapper av. Kan det være kynnere..? Supersvake altså, but still?

Jaja... Håper uansett ting går rett vei! Tok en ny gtest i går. Bare for å bekrefte at hCG ikke har sunket. Fortsatt 2-3 uker. Skal ta en ny fredag morgen tenker jeg. Da bør det stå 3+!

Time hos gyn for ul 9 mars. Den dagen er jeg 5+6. Gyn tror nok jeg er 7+1 ut i fra første mens... Jeg fikk liksom aldri sagt i tlf at el kom sent (10 dager) denne pp... Er det vits i å dra så tidlig? Kommer han til å se noe? Eller bør jeg utsette timen?
 
Fredag morgen. 5+0. Og testen viser 2-3!!! Hvorfor står det ikke 3+?!?!?!?!
Må kjøpe nok en test som jeg kan ta i morgen!!!!
 
Fredag morgen. 5+0. Og testen viser 2-3!!! Hvorfor står det ikke 3+?!?!?!?!
Må kjøpe nok en test som jeg kan ta i morgen!!!!

Hei! :)
Har lest igjennom dagboken din den siste måneden, spennende og rørende lesning! Og så hyggelig å se du er gravid igjen, gratulerer! :)

Ville bare legge igjen spor her, for husker dette freaka meg litt ut også når jeg var gravid med vår lille klump, det tok 2 uker fra den først viste 2-3 til jeg endelig fikk 3+ på den digitale.
Men samme dagen jeg testet og for andre gang fikk 2-3 uker var jeg også hos legen og tok blodprøve for å måle hcg, og når resultatene kom tilbake viste det seg at verdiene var godt innenfor grensa for å få 3+, så tror ikke de bestandig er veldig nøyaktige de der!

Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! :)
 
Hei! :)
Har lest igjennom dagboken din den siste måneden, spennende og rørende lesning! Og så hyggelig å se du er gravid igjen, gratulerer! :)

Ville bare legge igjen spor her, for husker dette freaka meg litt ut også når jeg var gravid med vår lille klump, det tok 2 uker fra den først viste 2-3 til jeg endelig fikk 3+ på den digitale.
Men samme dagen jeg testet og for andre gang fikk 2-3 uker var jeg også hos legen og tok blodprøve for å måle hcg, og når resultatene kom tilbake viste det seg at verdiene var godt innenfor grensa for å få 3+, så tror ikke de bestandig er veldig nøyaktige de der!

Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen! :)
Takk for betryggende kommentar!
Er 5+1 i dag. Nå skal jeg ta en ny digital... Herre guuud som jeg håper den viser 3+!! Viss ikke lurer jeg på om jeg kanskje skal ta en blodprøve hos legen. Men må vel vente helt til mandag da... :(
 
5+1. Fortsatt 2-3 uker. Og jeg føler meg ikke gravid over hodet! Eneste symptomene er store og såre bryst. Og så kjenner jeg litt stikninger her og der i magen. Men ikke mye. Null kvalme. Ikke oppblåst. Nada!
 
5+1. Fortsatt 2-3 uker. Og jeg føler meg ikke gravid over hodet! Eneste symptomene er store og såre bryst. Og så kjenner jeg litt stikninger her og der i magen. Men ikke mye. Null kvalme. Ikke oppblåst. Nada!

Jeg fikk 2-3 allerede 13 Dpo, men 3+ kom ikke før jeg var nesten 6 uker.
 
Jeg fikk heller ikke 3+ før etter en goood stund etter at jeg hadde fått 2-3, og det til tross for at jeg hadde HCG som tilsa at jeg skulle fått 3+! Skjønner likevel at du blir bekymra altså. Du har ikke prøvd strektester de siste dagene, så du kunne sett om de ble sterkere da? Også strekene i de digitale kan til en viss grad tolkes ved å se om de blir sterkere. Sannsynligvis er det bare de dumme digitale som aaaatter en gang lager usikkerhet hos allerede usikre prøvere. Krysser fingrene for spira di :)
 
Jeg fikk 2-3 allerede 13 Dpo, men 3+ kom ikke før jeg var nesten 6 uker.

Jeg fikk heller ikke 3+ før etter en goood stund etter at jeg hadde fått 2-3, og det til tross for at jeg hadde HCG som tilsa at jeg skulle fått 3+! Skjønner likevel at du blir bekymra altså. Du har ikke prøvd strektester de siste dagene, så du kunne sett om de ble sterkere da? Også strekene i de digitale kan til en viss grad tolkes ved å se om de blir sterkere. Sannsynligvis er det bare de dumme digitale som aaaatter en gang lager usikkerhet hos allerede usikre prøvere. Krysser fingrene for spira di :)
Jeg fikk 1-2, 2-3 og 3+ på dagen ny uke med første kiddo, så har liksom fungert på meg før. Men har bestemt meg for å ikke tenke mer på det nå, og satse på at alt går bra :)

Har faktisk vært litt kvalm i dag!! Hehe. Ikke veldig, bare litt uggen. Så nå jubler jeg over det og krysser for å være verre i morgen [emoji14] hehehehehhe
 
Jeg fikk 1-2, 2-3 og 3+ på dagen ny uke med første kiddo, så har liksom fungert på meg før. Men har bestemt meg for å ikke tenke mer på det nå, og satse på at alt går bra :)

Har faktisk vært litt kvalm i dag!! Hehe. Ikke veldig, bare litt uggen. Så nå jubler jeg over det og krysser for å være verre i morgen [emoji14] hehehehehhe

Det kan nesten virke som at de digitale har blitt mindre pålitelige, for jeg synes vi sjelden hørte om denne problemstillingen før. Nå er det jo maaange som ikke får "riktig" antall uker i forhold til HCG-mengde. Dessuten kan man uten tvil ha forskjellig HCG-produksjon fra svangerskap til svangerskap, så det er ikke alltid lurt å sammenligne :) Høres lurt ut å ikke prøve å tenke på det, mest sannsynlig er alt bra :D
 
Det kan nesten virke som at de digitale har blitt mindre pålitelige, for jeg synes vi sjelden hørte om denne problemstillingen før. Nå er det jo maaange som ikke får "riktig" antall uker i forhold til HCG-mengde. Dessuten kan man uten tvil ha forskjellig HCG-produksjon fra svangerskap til svangerskap, så det er ikke alltid lurt å sammenligne :) Høres lurt ut å ikke prøve å tenke på det, mest sannsynlig er alt bra :D
Kanskje de rett og slett er blitt mindre pålitelige ja! Tuuusen takk! <3 har fått litt mer håp i dag av å lese sånne kommentarer :)
Har prøvd å google og søke litt på statistikken over folk som har opplevd aborter og om det går bra med Lutinus, evt hvor mange som fortsetter å miste, men finner egentlig ikke noe... Hater å ikke vite!
Vurderer å bare legge meg i senga de neste ukene [emoji14] null anstrengelser osv. Bare latmansliv!
 
Jeg sliter med å sove... Har hele tiden tenk det er pga urolig nesten 3åring som kommer inn til oss i løpet av natta. MEN! i natt sover hun hos sine besteforeldre, og jeg er like våken og søvnløs. Er også utrolig rastløs i kroppen. Spesielt i gårkveld. Vi skulle liksom kose oss med en film, men jeg greide ikke konsentrere meg... Håper det er pga jeg er gravid! [emoji14] er så utrolig desperat etter symptomer!
Sjekker bak i dagboken her hvordan jeg var på dette tidspunktet med Marsbo, og da mista jeg faktisk alle symptom rundt uke 5. Men jeg hadde hatt flere å miste også... Kvalme, og ikke store pupper. Nå er det omvendt. Store og vonde pupper, ikke kvalm. Dvs, jeg kjente noe i går. Men om det var kvalme/sult/stram bukse/ubehag aner jeg ikke... Håper på gravidkvalme! [emoji14]
Det dumme med dagboka fra Marsbo, er at fra dag 5+3 er det et stort opphold til rundt 7. Da går jeg fra "jeg trodde jeg var kvalm. Det var jeg ikke. NÅ er jeg kvalm". Og da starta tydeligvis helvete. Hehe. Jeg var så dårlig at jeg blir dårlig bare ved tanken [emoji14] men hadde faktisk glemt at det ikke kom før etter litt. Håper det blir sånn denne gangen også! Dvs, jeg trenger ikke være så sykt dårlig, men litt symptomer ;) hehe.

Er forresten tett i nesen ja. Men tror jeg har blitt avhengig av spray nå. Kanskje... Var tett med marsbo også, men tror ikke det var så ille som nå...
 
5+3. Sliter enda med å sove. Er urolig og vrir på meg hele natta. Opp en gang for å tisse da, ellers lå jeg.
I dag er jeg bare hjemme. Har malt en vegg. Nå ligger jeg som et slakt på sofaen ;)
Fortsatt tett i nesen. Fy søren! Men har bestemt meg for å ikke bruke spray i dag. Får se hvor lenge de tankene varer [emoji14]

På torsdag er jeg 5+6, og vi skal på ul. Er utrolig spent!!! Håper det går an å se noe! Er så redd for å bli skuffa. At det ikke er noe der... Jeg er gravid nå. Det vet jeg. Men om det er liv i magen, det er det store spørsmålet...

Forresten, bør jeg droppe Lutinus på morgenen dagen jeg skal til gyn? [emoji14] timen er ikke før rundt 15, så blir evt lenge uten... Men det er kanskje dumt å komme dit full i oppløste tabletter [emoji14] hva tenker dere? :)
3 dager!!! De kan liksom ikke gå fort nok!!!
 
5+4. Jeg er kvalm! Det ække tull! Endelig kvalm [emoji14]
Ikke dritkvalm liksom. Mer uggen. Kvalm i halsen [emoji14] vanskelig å forklare, men er ganske sikker på at dette skyldes graviditet og ikke verken magevondt, sult eller for mye søtsaker. Det er et symptom!!! Hurra!!

Puppene mine er forøvrig kjempevonde i dag. Bare noe kommer borti kvepper jeg til. KAN være pga en annen type bh..Kanskje den er litt liten nå..? Vet ikke. Uansett er det vondt. Symptom! YESS!!
2 dager igjen til ul!!!!
 
Lykke til :)
 
Jeg vet jeg ba om det, men fy søren! Nå er jeg kvalm! Vært kvalm i natt og er kvalm nå i morgentimene...
 
Back
Topp