Min vei mot desember (mars2015_des2017)

Da var jeg ferdig [emoji4] Et herlig lite embryo på 2,83 cm var å se [emoji170][emoji173]️
Fikk høre en alldeles nydelig hjertelyd [emoji4]
Ble flyttet en dag, så da er jeg 9+4 i dag [emoji177]
7e578587ba4b1f4a9d13b6c434072c6c.jpg
Så herlig! ❤️ Gratulerer!
 
Om under 11 timer er det klart for min 3. ul.
Er mer spent denne gangen enn de to forrige.
Om alt ser bra ut, så får svigers, svigerbror og dama hans vite om lille bamsemums i morgen [emoji173]️
Når vi kommer hjem fra sykehuset, vil jenta vår på få seg skjorta som skal avsløre det hele [emoji177]
Veldig spent på hvor lang tid de bruker på å reagere på teksten [emoji4]
0b5fe60b03b64f800b0a442abf7cf2a9.jpg
Hvordan ble reaksjonen på tskjorta? [emoji4]
 
Null reaksjon [emoji22]
Vet ikke om de ikke skjønte den, eller de bare ikke vil vise noe.
Så kjedelig! Er ikke sikkert de skjønte det eller at de i det hele tatt leste det. Kan ha trodd at det bare stod noe klissesvada og dermed ikke lest [emoji4]
Jeg har sett sånne amerikanske hjemmevideoer hvor de må påpeke tskjorten og be familien lese det som står der [emoji4]
 
Så kjedelig! Er ikke sikkert de skjønte det eller at de i det hele tatt leste det. Kan ha trodd at det bare stod noe klissesvada og dermed ikke lest [emoji4]
Jeg har sett sånne amerikanske hjemmevideoer hvor de må påpeke tskjorten og be familien lese det som står der [emoji4]

Jenta påpekte at hun hadde ny skjorte, så de leste... Men vet ikke om de tenkte over hva som egentlig sto.
 
Da er jeg kommet til 10+0.
Nå føler jeg at svangerskapet er mer "ekte" [emoji4] Neste ul er om tre uker (13+1), å da kan man se en ordentlig baby [emoji173]️ Håper lille vil vise seg frem, sånn at vi kan få vite kjønn [emoji4]
 
10+1 og babyen er ferdig utviklet. Nå skal lille bare vokse å bli stor, sterk og klar for å møte verden [emoji173]️
4f1fe4ed073559888606f373daf31960.png
 
Da har jeg vært hos jordmor. Fått helsekort for gravide, og fått tatt blodprøve [emoji4]
Nå venter vi på neste ul som er 29. mai [emoji4]
 
Da har jeg vært hos jordmor. Fått helsekort for gravide, og fått tatt blodprøve [emoji4]
Nå venter vi på neste ul som er 29. mai [emoji4]
Så gøy! Du er kommet langt! Snart kommer vel magen også frem [emoji6]
 
Nei nå ser jeg alikevel! Oh du hadde ikke stor mage til å være så langt på vei nei!
 
10+6 og i kveld fant jeg babyen med doppler [emoji177]
Aktiv krabat, så klarte ikke holde lyden så lenge av gangen [emoji4]
 
I dag har jeg kjøpt de første klærne til lille mageboeren [emoji173]️
50a1036f317220c8ed50f8a118213045.jpg


Har også fått ordnet skjorte til største storesøster:
dbee1f0292d8f4a90aca108d726b4cd0.jpg
Hvor har du fått tak i t-skjorte?vet du om det er bodyer også å få tak i? den var veldig søt, men vil helst ha body til min 1åring hvis jeg skal ha noe slik ;) og så herlig med noen knøttsmå plagg :Heartred
 
Hvor har du fått tak i t-skjorte?vet du om det er bodyer også å få tak i? den var veldig søt, men vil helst ha body til min 1åring hvis jeg skal ha noe slik ;) og så herlig med noen knøttsmå plagg :Heartred

Tenker du på skjorta til storesøster? Kjøpte klær på hm, og har trykt på merke selv.
Vet du kan bestille fra ulike nettsider.
 
12+4
Dagene går, men syns de går for sakte. Sånn er det vel når man er arbeidsledig og har all verdens med tid.
Mandag er det igjen tid for ul, og den gleder jeg meg til. Har et håp om å treffe på rett jordmor, sånn at vi får vite kjønn (om lille vil vise seg frem).
Neste helg går turen nok en gang til nord og min familie. Denne gangen skal vi være i 3 uker [emoji4] Blir godt å kunne få tid til både familie og venner.
 
Sååå fine klær du har kjøpt! :)
 
Back
Topp