Min vei mot desember (mars2015_des2017)

Om 24 timer er min TUL i gang. Kanskje jeg allerede vet noe om lille frøet.
I natt drømte jeg at vi var på ul å fikk høre hjertelyden [emoji4] Ble jo bare enda mer spent på morgendagen [emoji4]
Spennende med TUL da :D
 
I går var det min tur til TUL. Siden legen regner fra siste mens, så forventet de at jeg var 6+3 i går. Men jeg vet at EL var senere, så jeg regna at jeg var 5+6 i går. Dermed var det tidlig for å se så mye. Gyn fant en flott fostersekk, og i kanten på den var det pulsslag [emoji173] Dermed var der et lite frø, men veldig lite. Skal derfor ha ny TUL. Må ta den på sykehuset på min hjemplass, siden vi nå er på tur dit for påskeferie. Så får se om den timen blir før eller etter påske [emoji4]
Liv varder iallefall [emoji173]
 
I går var det min tur til TUL. Siden legen regner fra siste mens, så forventet de at jeg var 6+3 i går. Men jeg vet at EL var senere, så jeg regna at jeg var 5+6 i går. Dermed var det tidlig for å se så mye. Gyn fant en flott fostersekk, og i kanten på den var det pulsslag [emoji173] Dermed var der et lite frø, men veldig lite. Skal derfor ha ny TUL. Må ta den på sykehuset på min hjemplass, siden vi nå er på tur dit for påskeferie. Så får se om den timen blir før eller etter påske [emoji4]
Liv varder iallefall [emoji173]
Aah, så artig med pulsslag da :Heartred:Heartred Kos deg på påskeferie :D
 
I går var det min tur til TUL. Siden legen regner fra siste mens, så forventet de at jeg var 6+3 i går. Men jeg vet at EL var senere, så jeg regna at jeg var 5+6 i går. Dermed var det tidlig for å se så mye. Gyn fant en flott fostersekk, og i kanten på den var det pulsslag [emoji173] Dermed var der et lite frø, men veldig lite. Skal derfor ha ny TUL. Må ta den på sykehuset på min hjemplass, siden vi nå er på tur dit for påskeferie. Så får se om den timen blir før eller etter påske [emoji4]
Liv varder iallefall [emoji173]

Så godt å få se at alt står bra til med frøet!
Riktig god påske :)
 
Bittelille
0f3328fa2ffadcc5e7699a588e6b4be4.jpg


Alt så bra ut i dag også. Mulig jeg er 1-2 dager kortere, men det har lite å si. Hjertet banka, og frøet var vokst siden fredag [emoji4]
 
Unnskyld, skjønner ikke helt BV forumet.. visste ikke at man hadde Dagbok enda. må bare slette. Beklager virkelig...!
 
8+0 Snart 5 uker siden positiv test, og 4 uker igjen til 12+0
Tiden går sakte, men samtidig fort.
I dag er sjansen for SA nede i 2,4%.
10 dager igjen til ny TUL. Blir spennende å se hvor mye frøet har vokst
 
Om under 11 timer er det klart for min 3. ul.
Er mer spent denne gangen enn de to forrige.
Om alt ser bra ut, så får svigers, svigerbror og dama hans vite om lille bamsemums i morgen [emoji173]️
Når vi kommer hjem fra sykehuset, vil jenta vår på få seg skjorta som skal avsløre det hele [emoji177]
Veldig spent på hvor lang tid de bruker på å reagere på teksten [emoji4]
0b5fe60b03b64f800b0a442abf7cf2a9.jpg
 
Da var jeg ferdig [emoji4] Et herlig lite embryo på 2,83 cm var å se [emoji170][emoji173]️
Fikk høre en alldeles nydelig hjertelyd [emoji4]
Ble flyttet en dag, så da er jeg 9+4 i dag [emoji177]
7e578587ba4b1f4a9d13b6c434072c6c.jpg
 
Back
Topp