Min utrolige reise

21 uker :) ligger på sofaen etter endt babyshower og gutten sparker som bare det :-D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært hos min første jordmor i dag sammen med samboer :) vi satt der i ca.en time og fikk besvart alle spørsmål vi hadde underveis. Ny time om en måned :)
 
Jasså, det er sånn det føles ut og stå opp før fuglen fis. Jaja, bare å bli vant til det selv om samboer og jeg er ordentlig b-mennesker :) det blir vel enklere etterhvert! Måtte opp og tisse samt hente smertestillende til samboer som har jobbet på seg en skade i benet. Har også ringt jobben og tatt en egenmeldingsdag. Sliter mye med bekkenet om dagen. Ubehagelig og jobbe i slikt tempo på jobben, og spess når vi er unnerbemanna. Må bli flinkere til å tenke på meg selv og prinsen i magen. Nå er det natta igjen. Håper jeg sovner... Samboer har for lengst begynt å snorke serru! :)
 
A'mor begynner å bli stor:) gutten i magen sparker som aldri før og det er ikke lenge til termin :-D tida går fort :D
 
Grøss og gru. Dårlig med oppdateringer fra meg. Kort sagt: Lei av inn- og utskrivning på sykehuset. De har ikke konkludert enda men mener jeg har svangerskapsforgiftning. Må sjekke blodtrykket og urinprøver ofte samt sjekke på ul at lillegutten i magen har det bra. Var hos jordmor i dag da BT mitt var høyt. Har også proteiner i urinen. Har slitt med sterke kynnere og hodepine i tillegg samt slitt med synet. Må inn til sykehuset på kontroll i morgen på en lørdag av alle ting da det ikke kunne vente til mandag :/ blir jo litt redd under disse omstendighetene :( håper bare jeg slipper å legges inn i morgen!
Noen som har erfaring ifht svangerskapsforgiftning? <3
 
Oppdatering: alvorlig svangerskapsforgiftning påvist. Sendt videre fra sykehus til sykehus. Høyt blodtrykk, utslag på proteiner i urinen, dårlige blodprøver, hodepine, svimmelhet, ødemer, kortpusthet.
Fått lungemodningssprøyte for barnet om barnet må forløses. Håper på mer svar i morgen. Noen som vil dele erfaringer ifht svangerskapsforgiftning? Hadde hjulpet veldig!
Takk og lov for at jeg har samboer ved min side. Det er tider som dette at jeg merker hvor høyt jeg elsker han og setter pris på hans nærvær!
<3 <3 <3
 
Oppdatering: alvorlig svangerskapsforgiftning påvist. Sendt videre fra sykehus til sykehus. Høyt blodtrykk, utslag på proteiner i urinen, dårlige blodprøver, hodepine, svimmelhet, ødemer, kortpusthet.
Fått lungemodningssprøyte for barnet om barnet må forløses. Håper på mer svar i morgen. Noen som vil dele erfaringer ifht svangerskapsforgiftning? Hadde hjulpet veldig!
Takk og lov for at jeg har samboer ved min side. Det er tider som dette at jeg merker hvor høyt jeg elsker han og setter pris på hans nærvær!
<3 <3 <3
Åååh :( Masse lykke til <3
 
Oppdatering: alvorlig svangerskapsforgiftning påvist. Sendt videre fra sykehus til sykehus. Høyt blodtrykk, utslag på proteiner i urinen, dårlige blodprøver, hodepine, svimmelhet, ødemer, kortpusthet.
Fått lungemodningssprøyte for barnet om barnet må forløses. Håper på mer svar i morgen. Noen som vil dele erfaringer ifht svangerskapsforgiftning? Hadde hjulpet veldig!
Takk og lov for at jeg har samboer ved min side. Det er tider som dette at jeg merker hvor høyt jeg elsker han og setter pris på hans nærvær!
<3 <3 <3
Har desverre ingen erfaringer å dele... Men ønsker deg masse lykke til og god bedring!! Godt dere er to og kan støtte hverandre :)
 
Masse lykke til og god bedring!
 
Back
Topp