Min utrolige reise

Da har jeg hentet den nye bilen min :D

Den har good plass til barnevogn, barnesetet osv. Godt å krysse av en ting på listen over ting vi trenger i heimen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vektoppgang i sv.skapet:

ImageUploadedByBV Forum1407438679.053857.jpg

Har alltid vært normalbygd, Kansje litt for tynn til tider - men nå storkoser jeg meg med vektoppgang og mage :-D


Dette er bare ifra dato til dato. Har nok lagt på meg mer også, men man ser virkelig at man legger på seg fort på få dager :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
PS! 26 dager til oul, da er jeg også halvveis og skal avsløre graviditeten på sosiale medier :-D



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kvalmen gir ikke slipp. I går hadde jeg så lyst på potetgull og dipp så det ble kjøpt inn. En time senere hadde jeg kjempe syreproblemer og kvalmen kom snikende. Kvelden endte med at jeg hang over toalettet... huff!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper kvalmen din gir seg!
 
Tips til kvalme og sure oppstøt/syreproblemer? Gir seg aldri, kvalm konstant, gulper, brekker meg. I dag spiste jeg hamburgerdressing til lunsj på mat, hatt syreproblemer siden.

Heldigvis er det dager i mellom jeg kaster opp, men blir tappet for energi og føler meg sliten konstant. :-|

Dagens klaging!



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tips til kvalme og sure oppstøt/syreproblemer? Gir seg aldri, kvalm konstant, gulper, brekker meg. I dag spiste jeg hamburgerdressing til lunsj på mat, hatt syreproblemer siden.

Heldigvis er det dager i mellom jeg kaster opp, men blir tappet for energi og føler meg sliten konstant. :-|

Dagens klaging!
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du prøvd Gaviscon eller ingefærkapsler enda? :)
 
17 uker! Som tiden flyr :-D snart er det oul som gjelder 2. september. Vi gleder oss. Det er en sprek liten tass i magen til mamma. Kjente spark godt i kveld etter inntak av mat :) Så herlig følelse <3




Sent from my iPhone using BV Forum
 
I natt drømte jeg at vannet gikk mens jeg sov, men at jeg ikke våknet. Når jeg til slutt våknet, var fødselen i gang. Jeg måtte brå pakke og komme meg til sykehuset. Men, rakk ikke det. Fødte i sengen. Liten baby kom ut. Sambo klippet navlestrengen. Fikk med meg at babyen var frisk før jeg våknet :)
Rare drømmer... :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå ble jeg lettet! Ringte inn og avbestille oul 2 september i bytte mot oul 28 august. Godt å komme litt nærmere dagen da vi forhåpentligvis får vite skjønnet. Herlig!!!! Synes jeg har venter så lenge på dette :) er to uker igjen, det går fort! ImageUploadedByBV Forum1408013708.604968.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp