Min store kjærlighet har skilt seg...

W

What to do

Guest
Huff.. jeg må bare få ut, men jeg tør ikke si det til noen...
Jeg ble forelsket da jeg var 6 år gammel og denne forelskelsen har aldri helt sluppet taket. Vi har hatt perioder der vi har hatt noe på gang, men det har alltid dukket opp andre ting.
Nå skal han skille seg og jeg lurer fælt på hva jeg skal gjøre. Ekteskapet mitt har skrantet i mange år
 
Du skal iallefall ikke rote deg opp i noe utroskap.
Snakk med mannen din og finn ut av ekteskapet FØR du gjør noe annet.
 
Snakk med mannen din og finn ut av den biten først. Så får du eller etter det se om du vil gå videre med eksen.
 
Jeg er enig med de andre her, finn ut av ditt eget ekteskap først :)
Men jeg har forståelse for at man kan bli litt forvirret og usikker innimellom.
 
For all del, det er overhode ikke snakk om å være utro. Det er roten til alt vondt!!
Det store spørsmålet er om jeg skal skille meg for å satser på en jeg alltid har drømt om. Er dette bare det siste sparket jeg trenger for å skille meg? Eller er det bare et tilfelle av :"gresset ikke alltid er grønnere på andre siden.."
 
For all del, det er overhode ikke snakk om å være utro. Det er roten til alt vondt!!
Det store spørsmålet er om jeg skal skille meg for å satser på en jeg alltid har drømt om. Er dette bare det siste sparket jeg trenger for å skille meg? Eller er det bare et tilfelle av :"gresset ikke alltid er grønnere på andre siden.."
Ville ikke satset på x-en.
Hvis du vil skille deg så er det ikke pga tanken om en fremtid med din forelskelse. Du skriver at dere har rotet sammen før, uten at det har blitt noe mer alvorlig ut av det. Da tviler jeg for at det blir noe mer alvorlig nå.
 
For all del, det er overhode ikke snakk om å være utro. Det er roten til alt vondt!!
Det store spørsmålet er om jeg skal skille meg for å satser på en jeg alltid har drømt om. Er dette bare det siste sparket jeg trenger for å skille meg? Eller er det bare et tilfelle av :"gresset ikke alltid er grønnere på andre siden.."

Men har du kontakt med han så du vet om det i det hele tatt er noe å finne ut av? Jeg mener om du skiller deg er det vel ikke gitt at denne andre er interessert i noe som helst selv om dere tidligere har vært på dealer'n?

Enig med de andre her at om du går fra mannen din så bør det være av grunner uavhengig av denne flammen. Tipper at han ikke er så fantastisk som du har laget et bilde av i hodet ditt, er dessverre ofte sånn i alle fall...
 
Men har du kontakt med han så du vet om det i det hele tatt er noe å finne ut av? Jeg mener om du skiller deg er det vel ikke gitt at denne andre er interessert i noe som helst selv om dere tidligere har vært på dealer'n?

Enig med de andre her at om du går fra mannen din så bør det være av grunner uavhengig av denne flammen. Tipper at han ikke er så fantastisk som du har laget et bilde av i hodet ditt, er dessverre ofte sånn i alle fall...
Jeg har snakket med han, men har ingen formening om han er interessert i noe mer enn bare vennskap. Vi har liksom alltid bare vært venner...
Han er nok sikkert ikke mc dreamy:)
 
Jeg mener at hvis forholdet ditt er så skranglete fra din side, så burde du ta tak i det uansett gammel flamme eller ei:)
Det er et godt poeng. Ekteskapet har hanglet i mange år... vi er igrunn bare venner som bor under samme tak. Vi sover på hvert vårt rom og det har vi gjort i snart 6 år....
 
Det er et godt poeng. Ekteskapet har hanglet i mange år... vi er igrunn bare venner som bor under samme tak. Vi sover på hvert vårt rom og det har vi gjort i snart 6 år....

Har dere barn sammen?:) I såfall så ville jeg prøvd å finne ut hvorfor det har blitt som det har blitt. En gang i tiden så har dere jo hatt følelser for hverandre. Og du er nok ikke alene om å føle det sånn -siden dere bor på hvert deres rom, og er som venner under samme tak. Jeg har liten tro på at gresset er grønnere på andre siden, dersom man er i tilsynelatende sunt forhold, som bare har dødd ut. Å holde på sommerfugel-følelsene et helt liv, er vanskelig :p , Men hvis det er andre faktorer som er usunne, så må man jo vurdere om det er et forhold å kjempe for.

Ønsker deg lykke til <3
 
Har dere barn sammen?:) I såfall så ville jeg prøvd å finne ut hvorfor det har blitt som det har blitt. En gang i tiden så har dere jo hatt følelser for hverandre. Og du er nok ikke alene om å føle det sånn -siden dere bor på hvert deres rom, og er som venner under samme tak. Jeg har liten tro på at gresset er grønnere på andre siden, dersom man er i tilsynelatende sunt forhold, som bare har dødd ut. Å holde på sommerfugel-følelsene et helt liv, er vanskelig :p , Men hvis det er andre faktorer som er usunne, så må man jo vurdere om det er et forhold å kjempe for.

Ønsker deg lykke til <3
Ja, vi har barn sammen. Ellers hadde jeg nok gitt opp for lenge siden. Han er en veldig flott fyr, men vi passer nok bedre som venner enn kjærester
 
Fikk en melding av gubben i dag. Det sto det: "jeg trenger en pause fra deg..."
 
Ja, han vet om noe av historien. Han kjenner vekommende og han vet om skilsmissen, men han vet ikke om mine følelser...
 
Litt blandete følelser, men ble ikke så veldig lei meg. Han sa akkurat det jeg føler som at vi er jo bare venner, du klarer deg helt fint aleine.. osv
Vi snakket litt om flytting, nye boliger og deling av økonomien

Håper det ordner seg. Masse lykke til :)
 
Back
Topp