Min spire-jakt dagbok

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Da får jeg også tusle meg inn her og skrive dagbok da! Greit å ha litt oversikt[;)]
Litt om meg: jeg er 32 år, og kjæresten min er 22[:D]
Jeg har fem barn fra før, men han har ingen og vi ønsker oss virkelig et lite kjærlighets barn[:)]
Er i 2pp nå, men ser ikke ut til at vi har hatt hellet med oss hittil[&o]
Kan jo vare greit å ha med at jeg i 2007 hadde en abort med store komplikasjoner...noe som kan ha ført til at det kan være vanskelig å bli gravid igjen[&o] Men vi håper på det beste[:)]
 
2pp:

Første dag i siste menstruasjon: 28.03.2009
Min fruktbare periode: 08.04.2009- 13.04.2009
Eggløsningen finner sted: 11.04.2009
Termin: 04.01.2010




April:
21: klarte ikke vente til fredag og måtte teste... negativ test[:(] Jeg blei kjempe skuffa!! Har hatt så mange tegn på å være gravid de siste dagene. Men vi klamrer oss til håpet om at det bare er for tidlig[;)]

22: våknet og var super kvalm! Sa det til kristoffer at det er dårlig gjort hvis kroppen min tuller så fælt med meg, at jeg skal gå rundt å være svangerskaps kvalm uten å være gravid!!!
Har mens smerter i dag.... VIL IKKE HA TR[>:]

23: en dag igjen til testing[:)] Grue-gleder meg! Føler på meg at testen er negativ igjen[&o] Snakka lenge om prøvinga å går kveld, og ble enige om at vi kjøper el-tester til neste PP! Så kanskje vi klarer å få det til å klaffe da[:)] Ble litt beroliget av å lese at det bare er 25% som klarer å bli gravide i løpet av de første mnd!

Tr kom i dag[:(][:(][:(]



3 pp

Første dag i siste menstruasjon:23.04.2009
Min fruktbare periode: 04.05.2009-09.05.2009
Eggløsningen finner sted: 07.05.2009
Termin: 30.01.2010



Da er det bare å begynne på nytt da[&o]
 
23: Da kom TR da[:(] Så nå er det bare å sette igang med en ny pp!! Kristoffer blei også veldig lei seg, men han klarer ihvertfall å holde humøret oppe!! Er bare så redd for at jeg ikke kan bli gravid igjen[:(]
 
24: hmmm...tr blei borte igjen[8|] Rare greier!!! Men uansett da... fikk ihvertfall bestillt el-tester og flere gravi tester i går[:)] Så da får vi satse på at denne/neste pp blir litt lettere å holde orden på[;)] Virker jo som at syklusen min ikke er helt stabil[>:]
 
25: tok test på morran i dag.... og jammen var den POSITIV[:D][:D][:D]
Var en svak strek, og komme til å ta en ny test til uka..men vi såg streken begge to[:D] Merkelig og koselig tanke: det bor en liten huleboer i magen min
Var nok bare festningsblødning jeg hadde på torsdag[;)]
 
Ny 3 pp:


Første dag i siste menstruasjon: 28.04.2009
Min fruktbare periode: 10.05.2009-15.05.2009
Eggløsningen finner sted: 13.05.2009
Termin: 05.02.2010

 
MAI:
 
13: lenge siden jeg har oppdatert nå... hadde en tidlig SA forrige gang,så jeg har ikke vært så aktiv her etter det[&o]
Men nå er det på`n igjen med ny prøving.
Har tatt EL tester i fire dager nå, og alle har vært negative... men i dag lyste det to streker mot meg på morran[:D] Så nå vet jeg jo hva vi har å gjøre når Kristoffer kommer hjem fra jobb[8D]

 


 
ORIGINAL: CaKa*

Velkommen i dagbokgjengen[:)] Å lykke til med prøvinga! Håper du får en positiv test neste gang!

 
Tusen takk for det[:)]
Håper virkelig jeg også[;)]
 
Back
Topp