Min slankedagbok

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Etter jeg og min kjære flyttet inn sammen har jeg gått opp tilsammen 14kg, dårlig kosthold og alt for mye kos...
Har vært veldig glad i å trene, gå på fjellturer osv, men det har falt bort. Nå skal jeg tilbake til gamle meg.
VI prøver også på vår første baby, så er bare bra med et sunt kosthold og trening.
 
Frokost idag: 2 knekkebrød med makrell i tomat og 1 banan. Trening idag: Lang tur i terreng.
 
Litt kroppslig info: er 167høy, veier nå 99.5 kg:smiley-angry019 skjønner ikke at jeg har fått det til, føler ikke at jeg ser så overvektig ut....
vil ned til 80 i første omgang, så evt 75, må jo se om jeg plutselig blir gravid, men 80 er jeg veldig fornøyd, bare jeg kanskje ser 70-tallet
 
Snapchat-1138088278.jpg

God formiddag! Idag er jeg støl etter turen igår, men gud hvor deilig det var!! Følte meg levende igjen! Det ga blod på tann, så idag skal jeg prøve meg på en liten fjelltur. Nå spiser jeg sen frokost, knekkebrød med egg og kaviar, en banan og et glass saft. Ha en fin dag!
 
Hoy her har det skjedd ting! En graviditet senere så står vekta på 105, og nå er jeg klar for å nå målet jeg hadde satt meg da jeg opprettet denne dagboka. Jeg føler meg ikke fin i det hele tatt, ser veldig overvektig ut, magen henger mer nå etter å bært på en svær gutt, og et keisersnitt hjalp ikke for å si det sånn :hilarious: Nå er lillegutt snart 3mnd og jeg har ingen unnskyldninger lengre. Jeg startet på mandag med å legge om kostholdet, så har jeg som mål nå i starten å gå 30 min hver dag.
 
Back
Topp