Min lille desemberskatt <3

Kjenner jeg sover lettere nå, oppe tidlig i dag så håper det ikke blir for tungt på jobb.
Må bruke spesiell teknikk på å komme ut av sengen og det er pes å få på sokker og sko... :dead:
litt klaging er fin måte å starte dagen på :wacky: Det blir sikkert en god dag :love2
 
God lørdag alle sammen :)
 

Vedlegg

  • IMG_1830.jpg
    IMG_1830.jpg
    56,5 KB · Visninger: 79
  • 1507393576474.jpeg
    1507393576474.jpeg
    141 KB · Visninger: 86
  • IMG_1835.JPG
    IMG_1835.JPG
    145,5 KB · Visninger: 80
  • 1507455350384.jpeg
    1507455350384.jpeg
    122,8 KB · Visninger: 76
32+2
Våkner tidlig for tiden, baby ligger og hikker i magen.
I morgen er det ny kontroll og UL på sykehuset.
Gleder meg til å se frøkna igjen :Heartred
Håper kontrollen gikk fint.
 
Takk, ja gikk fint. Sjekket vekst og at hun hadde lagt seg med hodet ned. Håper det går bra med deg og lille? Er dere fortsatt på sykehuset?
Så bra. Ja, fortsatt på sykehuset og Blir her til fødsel
 
35+1

Denne uken jobber jeg bare to dager, så har jeg ferie og permisjon :)
Koser meg med å kjenne mini bølger seg rundt inni magen og håper hun holder seg til rundt termin. For vil hun skal bli helt ferdig og jeg er ikke klar før :) Tenkte pakke fødebagen og bag til baby denne uken, vaske babytøy og rydde det siste rotet på rommet.
Nå får vi besøk av faren min med kone fra Frankrike i midten av Desember en helg, da er baby nyklekket. Så kommer søsteren min med datter fra USA til jul. 22 desember fyller eldstedatteren min 20 år, så vil hun skal få en spesiell dag. Tenkte ha klart 20 pakker, en for hvert år :) Og må kjøpe julegaver. Så har nok å forberede, så lille nurk du må holde deg i magen litt til!
Nå skal jeg dra og hente yngstedatteren på overnattingsbesøk. Nyter tiden jeg har med jentene mine før baby kommer, og takknemlig for at formen er bra. Kos at det er lørdag :)
 
35+1

Denne uken jobber jeg bare to dager, så har jeg ferie og permisjon :)
Koser meg med å kjenne mini bølger seg rundt inni magen og håper hun holder seg til rundt termin. For vil hun skal bli helt ferdig og jeg er ikke klar før :) Tenkte pakke fødebagen og bag til baby denne uken, vaske babytøy og rydde det siste rotet på rommet.
Nå får vi besøk av faren min med kone fra Frankrike i midten av Desember en helg, da er baby nyklekket. Så kommer søsteren min med datter fra USA til jul. 22 desember fyller eldstedatteren min 20 år, så vil hun skal få en spesiell dag. Tenkte ha klart 20 pakker, en for hvert år :) Og må kjøpe julegaver. Så har nok å forberede, så lille nurk du må holde deg i magen litt til!
Nå skal jeg dra og hente yngstedatteren på overnattingsbesøk. Nyter tiden jeg har med jentene mine før baby kommer, og takknemlig for at formen er bra. Kos at det er lørdag :)

Tenk så fort det går fremover nå [emoji4]
Koselig med besøk av familie [emoji4] Selv håper jeg at mine foreldre kommer å feirer jul med oss [emoji4]
 
Arvet fire poser med nyfødt tøy av naboen, så nå har vi mer enn nok med babytøy til lille!
Vaskemaskinen går for fullt og har støvsuget og satt på oppvaskmaskin. Og nå er jeg helt utslitt! Herregud skjønner ikke hvordan jeg skal bli ferdig med alt, får bare mindre og mindre overskudd..
Veldig glad for at jeg har siste dag på jobb på fredag.
Har lite kontakt med barnefaren så gjør alt selv og har to store barn, så blir godt å bli ferdig med jobb hvertfall så orker jeg mer hjemme.
 
Så koselig, blir en spesiell jul med nyfødt i hus :) og ekstra kos å dele det med familie :)
Går det bra med deg? Hvordan er formen?

Her går det bare fint [emoji4] Formen er fin, men noe sliten. Ser frem til å bli ferdig nå [emoji85]
 
35+4

Nå begynner det å nærme seg :eek:
Var på kontroll hos jordmor i dag og hadde spor av protein i urinen men blodtrykket var fint.
Ny kontroll neste uke for å se utviklingen.
Puls var på 121, ikke rart jeg føler meg sliten. Kan visst være jernmangel, men har begynt å knaske jerntabletter. Ikke vet jeg.. Formen er helt Ok, føler meg litt tung og har lett hodepine av/på, men skal ikke klage. Baby er aktiv og fin, gleder meg til å møte henne :)
Fått vasket nesten alt babytøyet, herregud har rimelig mye i Str.50/56...så trenger ikke kjøpe mer hvertfall.. Stryker alt tøyet, men det er en engangsgreie :) Blir nok ikke mye stryking når mini kommer :)
Har igjen å pakke fødebagen og mini bag til baby. Må på apoteket og kjøpe kremer/salver, vet ikke helt hvilke enda.
 
36+0

Ny uke, og den starter ikke så bra :(
Vært en lang dag og sittet mye på jobb og stått mye hjemme, så ikke så rart kanskje men når jeg skal legge meg kjenner jeg at begge benene er hovnet opp, føler de sprenger..
Vært både hos jordmor og fastlege denne uken, og eneste har vært at det var spor av protein i urinen og har høy puls. Og har gått opp 1,8 kg på en uke.. Det må jo være pga vann i kroppen? Da hadde jeg ikke tegn til hovne ben, og blodtrykket var greit. Men nå er jeg litt bekymret :(
Får prøve å sove litt og kanskje ringe jordmor i morgen tidlig..
Har oppfølgingstime mandag allerede, de følger opp ukentlig nå så vil ikke stresse meg opp over ingenting heller..
 
36+0
Ny uke, og den starter ikke så bra :(
Vært en lang dag og sittet mye på jobb og stått mye hjemme, så ikke så rart kanskje men når jeg skal legge meg kjenner jeg at begge benene er hovnet opp, føler de sprenger..
Vært både hos jordmor og fastlege denne uken, og eneste har vært at det var spor av protein i urinen og har høy puls. Og har gått opp 1,8 kg på en uke.. Det må jo være pga vann i kroppen? Da hadde jeg ikke tegn til hovne ben, og blodtrykket var greit. Men nå er jeg litt bekymret :(
Får prøve å sove litt og kanskje ringe jordmor i morgen tidlig..
Har oppfølgingstime mandag allerede, de følger opp ukentlig nå så vil ikke stresse meg opp over ingenting heller..
Bruker du kompresjonsstrømper ? Jeg føler også økt trykk og at føttene sprenger,samtidig som hendene er ødematøse,spesielt fingrene. Men alt annet er fint da. Skjønner du blir bekymret, ring føden dersom du er bekymret nå i helgen, heller enn å gå og tenke på dette til uka. Det kan ikke skade med en sjekk :smug:
 
Bruker du kompresjonsstrømper ? Jeg føler også økt trykk og at føttene sprenger,samtidig som hendene er ødematøse,spesielt fingrene. Men alt annet er fint da. Skjønner du blir bekymret, ring føden dersom du er bekymret nå i helgen, heller enn å gå og tenke på dette til uka. Det kan ikke skade med en sjekk :smug:

Takk, har roet meg litt nå. Nå skal jeg heldigvis ikke jobbe mer før fødsel. Så tar ting i et roligere tempo, så blir det heldigvis fulgt opp på kontroller.
Har ikke prøvd kompresjonsstrømper, men kanskje jeg burde det. Har du hatt protein i urinen siden du også sliter med det?
 
Takk, har roet meg litt nå. Nå skal jeg heldigvis ikke jobbe mer før fødsel. Så tar ting i et roligere tempo, så blir det heldigvis fulgt opp på kontroller.
Har ikke prøvd kompresjonsstrømper, men kanskje jeg burde det. Har du hatt protein i urinen siden du også sliter med det?
Da hjelper det nok å endelig har ferie og permisjon ja. Jeg merket stor forskjell når jeg gikk på medisinske kompresjonsstrømper som feks MEDI sine. Å gå økt trykk mot venene vil jo disse hjelpe nå i svangerskapet. Jeg har hatt neg urinstix hele tiden.. husk at vann fordriver vann i kroppen :) heldigvis ikke så lenge igjen da!:happy:
 
Back
Topp