Min lille desemberskatt <3

Ja det føltes bra frem til jeg ble gravid, da begynte det å snu og nå føles ingenting riktig .. Håper det blir bedre når baby kommer, vi planla ikke dette for å ha delt omsorg..
 
Ja det føltes bra frem til jeg ble gravid, da begynte det å snu og nå føles ingenting riktig .. Håper det blir bedre når baby kommer, vi planla ikke dette for å ha delt omsorg..

Kanskje det kan være lurt å snakke med noen og ta tak i det allerede nå? Håper det ordner seg for dere ❤️
 
Sniker litt her.
Jeg husker ei venninne fortalte meg en gang da hun var gravid at hun hadde veldig kort lunte mot samboeren. Det skulle ikke mye til før hun satte han på plass, og at hun vurderte opptil flere ganger, nesten daglig, å gå fra han om han ikke gjorde ting optimalt.
Tror det kom av at hun var gravid og veldig overbeskyttende for lillebabyen i magen.
De er fremdeles sammen og har det bra i dag.
Kan fortelle at jeg har opplevd litt samme type følelse mot min kjære. Hvis han feks kommenterer hva jeg spiser, kan jeg lett tenke at dette finner jeg meg ikke i, han må ut.

Vet ikke om det er sånn for deg også, men tror ikke det er uvanlig at hormoner kan påvirke følelser under graviditeten.
Ønsker deg uansett masse lykke til og håper dette ordner seg [emoji173]️
 
Så trist å lese[emoji20] men håper det er bare hormoner og at det ordner seg for dere [emoji173]️ sender deg en klem [emoji847]
 
Tusen takk alle :) Jeg tenkte høre med jordmor om de har et kurs eller opplegg som vi kan delta i, så ikke dette blir ødelagt
 
Så leit å lese om følelsene. Håper det kun er hormonene som tuller det til for deg :-( Må være vondt å føle det sånn. Sender en klem :)
 
Forholdet med forloveden er over, jeg føler ikke noe for ham lenger og det er trist. Skulle ønske det var annerledes. Nå må vi finne en måte å samarbeide rundt baby på, og aner ikke hvordan vi skal gjøre det når jeg ikke vil ha overnatting men sikkert trenger hjelp og han må få se henne mest mulig også..
Klarer ikke si noe til barna mine eller jobben, så går med ringen fortsatt inntil videre og later som ingenting. Men føler meg tom og gleden over svangerskapet er ikke den samme.
 
Huff, så trist å høre.
Får håpe dere finner en måte å samarbeide på som fungerer godt for dere. Du får bare ta tiden til hjelp og få det litt på avstand, så blir det forhåpentligvis litt lettere.
Det er sikkert lurt å få snakket skikkelig med noen utenforstående, jordmor f.eks. Alltid godt å lufte tanker og følelser.
 
Huff, så trist å høre.
Får håpe dere finner en måte å samarbeide på som fungerer godt for dere. Du får bare ta tiden til hjelp og få det litt på avstand, så blir det forhåpentligvis litt lettere.
Det er sikkert lurt å få snakket skikkelig med noen utenforstående, jordmor f.eks. Alltid godt å lufte tanker og følelser.

Ja snakker med jordmor og vi skal til samtale på Familiekontoret, så får han si litt om hvordan han har det også.
Takk :)
 
Kontroll i dag 25+5, snuppa har det godt og er superaktiv. Så det er bra.
Symfyse mål på 25,5cm.
 

Vedlegg

  • IMG_1624.JPG
    IMG_1624.JPG
    1.011,9 KB · Visninger: 41
Vil bare sende deg en klem. Trist å høre. Godt jenta i magen har det bra og håper du får det bedre etter hvert også.håper dere får snakket ordentlig på familievernkontoret
 
Back
Topp