Min lille desemberskatt <3

Så moro med jente [emoji173]️ Har hele tiden tenkt gutt på deg [emoji4]
Her skal vi på ul på mandag (13+1), og håper vi klarer å se kjønn da [emoji4]
 
Så moro med jente [emoji173]️ Har hele tiden tenkt gutt på deg [emoji4]
Her skal vi på ul på mandag (13+1), og håper vi klarer å se kjønn da [emoji4]

Ja vi har jo skrevet mye om det at det kanskje ble gutt :) Så spennende på mandag, gleder meg til å få høre om dere får vite om dere venter ei jente eller en gutt!
 
Heldig du eeer [emoji7][emoji7] nå ble tålmodigheten min tynn her!!! [emoji87] Er jo 14+3 når jeg skal på ultralyd, og de er kjent for å være veldig dyktig nede på ultraportalen i trondheim så satser på at det skal gå greit [emoji4] Ringen går veldig tydelig i ring over magen så jeg er så håpefull og spent [emoji1]
 
Heldig du eeer [emoji7][emoji7] nå ble tålmodigheten min tynn her!!! [emoji87] Er jo 14+3 når jeg skal på ultralyd, og de er kjent for å være veldig dyktig nede på ultraportalen i trondheim så satser på at det skal gå greit [emoji4] Ringen går veldig tydelig i ring over magen så jeg er så håpefull og spent [emoji1]

Så spennende, hvilken dato skal dere på ultralyd? Vi tenkte først å ikke vite kjønnet, men la det bli en overraskelse.. Men det klarte jeg ikke, var så nysgjerrig :)
 
Så spennende, hvilken dato skal dere på ultralyd? Vi tenkte først å ikke vite kjønnet, men la det bli en overraskelse.. Men det klarte jeg ikke, var så nysgjerrig :)
Vi skal i MORGEN! Kl 12 [emoji85] Jeg eeeeer så spent!! Holder på å dø her... blir kvalm av tanken på ultralyden.. nervøs, spent, håpefull, glad.. ja alt på en gang! [emoji23][emoji87]
 
I dag er jeg 15+3, har vært til kontroll hos jordmor og alle blodprøvene var fine :)
Hjerte til lille skatten vår ble målt til 146 ❤️
Gleder meg sånn til å få se henne! Men først bake seg ferdig i magen:)
Ikke mange ukene igjen til OUL 5 juli og så er det 3 uker med sommerferie :flower
Fødeplass er også i boks, dette er så spennende! :happy093
 
I dag har vi hatt en effektiv morgen i sengen, bestilt ny barnevogn (usett, hjelp håper vi blir fornøyd!) og nå er mannen sendt avgårde for å kjøpe to babybilseter så vi har til begge bilene (kjøper de på Finn så da kan vi kjøpe to)
Her om dagen kjøpte han sprinkelseng til prinsessa også :) ❤️❤️❤️
 

Vedlegg

  • IMG_1527.JPG
    IMG_1527.JPG
    159 KB · Visninger: 56
  • IMG_1528.JPG
    IMG_1528.JPG
    24,8 KB · Visninger: 48
  • IMG_1526.jpg
    IMG_1526.jpg
    95,7 KB · Visninger: 54
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler jeg har mistet alle følelser for kjæresten.
Skjønner ikke hvordan jeg falt for ham, han er veldig snill men jeg føler ingenting :(
Er det virkelig graviditeten?
 
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler jeg har mistet alle følelser for kjæresten.
Skjønner ikke hvordan jeg falt for ham, han er veldig snill men jeg føler ingenting :(
Er det virkelig graviditeten?

Kjedelig å føle det sånn.
Men tror det bare kan være perioder man går gjennom. Føler det sånn med min kar også av og til. Til tider lurer jeg veldig på hvorfor jeg er sammen med han.
Krysser fingrene for at det er bare noe som farer forbi [emoji173]️
 
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, føler jeg har mistet alle følelser for kjæresten.
Skjønner ikke hvordan jeg falt for ham, han er veldig snill men jeg føler ingenting :(
Er det virkelig graviditeten?

Ånei, så fælt! :( Mest sannsynlig er det det men det kan jo selvfølgelig være andre ting. Har dere vært sammen lenge? Føltes ting bra helt til du ble gravid?
 
Back
Topp