Min lille desemberskatt <3

Om nøyaktig 9 timer så har jeg første kontroll hos jordmor! Spent!
Og jeg er 8+5 nå, tre minutter over tolv :)
Har valgt å gå annenhver gang til jordmor og fastlege.
Har enda ikke vært på TUL, men håper alt er bra med lille kirsebæret :Heartred
 
Om nøyaktig 9 timer så har jeg første kontroll hos jordmor! Spent!
Og jeg er 8+5 nå, tre minutter over tolv :)
Har valgt å gå annenhver gang til jordmor og fastlege.
Har enda ikke vært på TUL, men håper alt er bra med lille kirsebæret :Heartred
Åh, så gøy. Lykke til hos jordmor. Deilig å ha kommet så langt. Håper jeg også kan skrive her inne om 3 uker❤️
 
Nå har jeg vært til første kontroll hos jordmor :)
Hun tilbød å forsøke å finne hjertelyd men sa klart fra at så tidlig er det veldig vanskelig å høre, hjertet mitt overdøvet ..
Hun mente alt virket fint men tipset om TUL privat om jeg synes det ble lenge å vente til medisinsk ultralyd. Mente de kun vil klare å se noe ved en innvendig UL så tidlig, kunne hende jeg var noen dager kortere på vei enn jeg har trodd.

Så... da bestilte jeg selvfølgelig med en gang, fikk en time til 13:30 i dag! Kjæresten tar lunsjpause og vi drar sammen :) Sååååå spent og håper alt er i orden med den lille!!!
 
Åh, så gøy. Lykke til hos jordmor. Deilig å ha kommet så langt. Håper jeg også kan skrive her inne om 3 uker❤️

Hei!
Ja hver dag som går mot 12 uker er en lettelse, kommer nok til å slappe mer av når det nærmer seg :)
Hvor mange uker er du?
 
Lille nydelige babyen vår :binkybaby
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:love7
8+2 og 1,85 cm
 

Vedlegg

  • IMG_1243.JPG
    IMG_1243.JPG
    1.007,4 KB · Visninger: 53
  • IMG_1244.JPG
    IMG_1244.JPG
    784,5 KB · Visninger: 45
Hei!
Ja hver dag som går mot 12 uker er en lettelse, kommer nok til å slappe mer av når det nærmer seg :)
Hvor mange uker er du?
Er 5+3 i følge mine ber
Lille nydelige babyen vår :binkybaby
:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:love7
8+2 og 1,85 cm
fantastisk enda en nurk man kan følge til desember! Ja, og passere de magiske 12 ukene blir bra!! Jeg er 5+3 eller 4. Har tatt en hcg i går på 8000 ul neste uke, da håper jeg å se et hjerte i min mage også.
 
Er 5+3 i følge mine ber

fantastisk enda en nurk man kan følge til desember! Ja, og passere de magiske 12 ukene blir bra!! Jeg er 5+3 eller 4. Har tatt en hcg i går på 8000 ul neste uke, da håper jeg å se et hjerte i min mage også.

Så flott, 8000 hcg er jo veldig bra :) Spennende med TUL neste uke, blir mer virkelig når man får se :)
 
Jeg får ikke logget inn på profilen min så har måttet lage en ny for å få tilgang! :( Er så mye tull med denne siden...
Men går bra ellers takk! Hva med deg?

44aaed9b700faf60fc166ab83a67d9e3.png


Jeg har en del problemer også. Gjorde dette. Og går fint nå
 
Jeg får ikke logget inn på profilen min så har måttet lage en ny for å få tilgang! :( Er så mye tull med denne siden...
Men går bra ellers takk! Hva med deg?

Så godt å høre! :)

Det går greit, veldig opp og ned :) Jeg prøver å ta én dag av gangen og ta så godt vare på meg selv som mulig :)
 
Vi har en sprellende aktiv baby :) !
Er på sykehuset for oppfølging av BT, og de tok en rask ultralyd og den lille snurrer frem og tilbake :)
Så godt å se ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
I dag har vi fått vite at vi venter ei lita prinsesse! Så rart å vite kjønnet, nå kan vi begynne å handle klær og utstyr. Er 12+5 :) Termin
Stemmer med siste dags mens og vi tror hun ble unnfanget på kvinnedagen 8 mars!
Klarte de å se kjønnet allerede nå? [emoji31] Da håper jeg virkelig vi får vite når vi skal på ul om ei uke [emoji7][emoji7]
 
Back
Topp