Min første lille spire :)

lykke_liten

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Tenkte jeg skulle lage en dagbok også!
Testet positivt for første gang på fredag (11/11)
Jeg og samboer har prøvd og prøvd i nesten tre år. Med kikhullsoperasjon og fjerning av cyster, åpning av eggledere og litt diverse. Masse pergotime og mange mange måneder!
Den lille spiren vår kom på første mnd uten pergo, og jeg kunne ikke vært mer redd, takknemmelig, glad og nervøs. Så veldig mange følelser som bobler om dagen :D
Jeg er 5+0 i dag (5+1 om noen få minutter :D haha)
 
5+1 i dag. Sovet lenge, er så trøtt :(
Veldig såre pupper og murringer i magen. Heldigvis ikke kvalm og krysser fingrene for at jeg ikke blir det senere :D

Venter spent på når jeg får time til TUI!:)
 
5+4 nå (etter midnatt :)) og jeg er snaaaart i graviduke 7 :D
Det går sakte men sikkert fremover, selv om jeg syns det har gått fryktelig sakte siden jeg fikk positiv test :(

Ingen andre symptomer enda, heldigvis ingen kvalme heller :D
 
Gratulerer, dere er nok temmelig lykkelige nå!

3 år er lenge å vente. Vi ventet selv 4 år på den første graviditeten så jeg danset wonga-wonga :dance008og var helt ekstatisk ( som jeg også er nå ):dance018:happy093helt til jeg ble :sick006. I andre trimester kunne jeg :cool05 litt igjen.

Krysser fingrene for dere, at lille spire holder et godt tak i navlestrengen helt til termin :happy:.
 
7+2 og jeg er så kvalm :( lyst til å dø litt haha. Savner tiden hvor jeg ikke hadde symptomer :(:(
 
7+2 og jeg er så kvalm :( lyst til å dø litt haha. Savner tiden hvor jeg ikke hadde symptomer :(:(
Ja det er litt sånn toegget sverd dette her :p Man vil ha symptomer men samtidig ikke..
Kjøp ingefær å kok opp i vann, det redder meg fra total kolaps her på de værste dagene.. :)
 
Glemt å skrive her! Hahaha.
Men er nå 10+1! Tiden går sakte men sikkert fremover. Hadde TUI i uke 6+4 hvor vi så ett bankende hjerte, også har jeg tidlig ultralyd på torsdag (22/12) så det blir veldig spennende :D
Kommer til å fortelle det til familien etter ultralyden :)

Fortsatt kvalm, men nå er det ikke konstant så jeg fungerer i hverdagen så lenge jeg tar det litt rolig og husker å spise :)

Magen er oppblåst! Og den begynner å bli hard nederst :D gleder meg til baby bump!! <3
 
Back
Topp