Min drøm om en liten en <3

Så herlig da! :)
Har du begynte å dele nyheten til venner og jobb eller?

Vi har fortalt det til den nærmete familien og de nærmeste vennene våre :) Jeg har også et ganske nært forhold til flere kollegaer så de fikk vite det tidlig :) Men jeg gleder meg til å kunne offentliggjøre det og si det til alle! :)

Dere da?
 
Vi har fortalt det til den nærmete familien og de nærmeste vennene våre :) Jeg har også et ganske nært forhold til flere kollegaer så de fikk vite det tidlig :) Men jeg gleder meg til å kunne offentliggjøre det og si det til alle! :)

Dere da?

Det skjønner jeg. Er sikkert litt lettelse?
Jeg går rundt og føler at jeg juger til folk hele tiden. Synes det er ganske slitsomt.

Venter til etter uke 12. Så rundt tre uker da :)
Har veldig lyst til å kjøpe noen gaver til mamma og pappa (og svigers) og overraske dem.
Mamma har bursdag i juni, så det kan hende de ikke forstår det i allefall.. :)
Ellers vil jeg nok fortelle sjefen, men så få som mulig på jobb, så jeg slipper å høre alle mulig råd med en gang :hilarious:
 
Det skjønner jeg. Er sikkert litt lettelse?
Jeg går rundt og føler at jeg juger til folk hele tiden. Synes det er ganske slitsomt.

Venter til etter uke 12. Så rundt tre uker da :)
Har veldig lyst til å kjøpe noen gaver til mamma og pappa (og svigers) og overraske dem.
Mamma har bursdag i juni, så det kan hende de ikke forstår det i allefall.. :)
Ellers vil jeg nok fortelle sjefen, men så få som mulig på jobb, så jeg slipper å høre alle mulig råd med en gang :hilarious:

Ja, jeg gleder meg til det. De nærmeste vet det jo som sagt men jeg har veldig mange kollegaer jeg jobber ganske tett med så jeg føler jo at jeg lyver til resten. Jeg gleder meg til de forstår hvorfor jeg er trøtt og sliten og kanskje ikke har den vanlige kapasiteten :) Jeg hater å holde ting som påvirker livet vårt og mitt så mye skjult, derfor har vi vært relativt åpne om det. Jeg skjønner veeldig godt at du synes at det er slitsomt.

Det er heldigvis ikke såå lenge til, da :) Dere har ikke fortalt det til noen?
 
Ja, jeg gleder meg til det. De nærmeste vet det jo som sagt men jeg har veldig mange kollegaer jeg jobber ganske tett med så jeg føler jo at jeg lyver til resten. Jeg gleder meg til de forstår hvorfor jeg er trøtt og sliten og kanskje ikke har den vanlige kapasiteten :) Jeg hater å holde ting som påvirker livet vårt og mitt så mye skjult, derfor har vi vært relativt åpne om det. Jeg skjønner veeldig godt at du synes at det er slitsomt.

Det er heldigvis ikke såå lenge til, da :) Dere har ikke fortalt det til noen?

Mm, helt enig der. Det tar mye ekstra energi å ikke vise at man er sliten mye mer enn vanlig.. :rolleyes:
Helt enig!

Nei, det er fint det.
Joda, to venninner har jeg fortalt det til. Også har typen fortalt det til en kompis.
Ellers venter vi :)
 
9+2 i dag, og i morgen er det TUL.
Veldig spent på hvordan det går. Kjenner jeg forbereder meg på dårlige nyheter, men håper på det beste :)
Kvalmen har begynte å bli litt slipp innimellom, så jeg føler meg ganske bra innimellom.
Men noen store aktiviteter kan jeg ikke delta i helt enda.. :oops:
 
9+2 i dag, og i morgen er det TUL.
Veldig spent på hvordan det går. Kjenner jeg forbereder meg på dårlige nyheter, men håper på det beste :)
Kvalmen har begynte å bli litt slipp innimellom, så jeg føler meg ganske bra innimellom.
Men noen store aktiviteter kan jeg ikke delta i helt enda.. :oops:

Lykke til på TUL :) Jeg husker ikke helt.. har du vært på UL tidligere?
 
9+2 i dag, og i morgen er det TUL.
Veldig spent på hvordan det går. Kjenner jeg forbereder meg på dårlige nyheter, men håper på det beste :)
Kvalmen har begynte å bli litt slipp innimellom, så jeg føler meg ganske bra innimellom.
Men noen store aktiviteter kan jeg ikke delta i helt enda.. :oops:
Lykke til på TUL i morgen :Heartred
 
Gyn timen gikk fint.
Det er et hjerte som slår der :wideyed:
Ble målt til 21 mm, men ikke noe veldig tydelig bilde å se.
Så gyn mente jeg var 9+0, men sa at 9+3 også var innenfor. Enda så liten, så det er ikke så lett å måle korrekt.
Hun mente også at termin ble 25.12. Så da blir det julegave da :)
 
Gyn timen gikk fint.
Det er et hjerte som slår der :wideyed:
Ble målt til 21 mm, men ikke noe veldig tydelig bilde å se.
Så gyn mente jeg var 9+0, men sa at 9+3 også var innenfor. Enda så liten, så det er ikke så lett å måle korrekt.
Hun mente også at termin ble 25.12. Så da blir det julegave da :)
Så godt å høre ❤
 
Da har vi vært i Danmark for å ta gentest.
Enda to uker til vo får svar på den.
Ble også tatt utvendig (endelig) UL og gyn mente at jeg var 9+6 i dag. Så da hun enig med andre gyn i Norge.
Så da får jeg vet si meg enig da :) 2 dager kortere enn forventet.
Viste dere at vi i Norge setter graviditetslengde 2 dager lengre enn resten av verden? :p festlig.
Da vipper termin mellom 24/25.12 :eek:
 
Da har vi vært i Danmark for å ta gentest.
Enda to uker til vo får svar på den.
Ble også tatt utvendig (endelig) UL og gyn mente at jeg var 9+6 i dag. Så da hun enig med andre gyn i Norge.
Så da får jeg vet si meg enig da :) 2 dager kortere enn forventet.
Viste dere at vi i Norge setter graviditetslengde 2 dager lengre enn resten av verden? :p festlig.
Da vipper termin mellom 24/25.12 :eek:
Så gøy med utvendig UL!
Dere kommer jo til å få en fantastisk julegavexsmile9
Ble litt nysgjerrig så må bare spørre! Hva tenker du om å ha termin på julaften? :) Håper du babyen kommer før eller etter termin, eller er det egentlig ikke så nøye?
Om det klaffer for oss nå blir termin ca på valentinsdagen :p
 
Så gøy med utvendig UL!
Dere kommer jo til å få en fantastisk julegavexsmile9
Ble litt nysgjerrig så må bare spørre! Hva tenker du om å ha termin på julaften? :) Håper du babyen kommer før eller etter termin, eller er det egentlig ikke så nøye?
Om det klaffer for oss nå blir termin ca på valentinsdagen :p

Ja, det synes jeg var veldig gøy.
Nyere utstyr tror jeg, for hjertet var veldig tydelig på skjermen. Også så stort i forhold til resten. Moro :)
Jeg har alltid tenkt at desember er en super teit tid å få barn på. Kjenner to som har bursdag 22 og 25.12 og de synes det er kjipt.
Men nå tok det nesten et år å bli gravid, så jeg er bare super glad jeg altså.
Hadde vært fint å slippe å tilbringe julen på sykehus, men men. Det skal da gå fint.
Og for å si som flere på desember forum, det er sikkert godt om plass på sykehuset :p
 
11+1 i dag.
Tiden går utrolig sakte!
1 uke til svar på blodprøve.
1,5 uker til første kontrolltime hos legen. Og jeg kan fortelle alle kjente :)
Fremdeles kvalm og sliten av det meste. Litt større pupper som er veldig veldig ømme for tiden. :eek:
 
Last edited:
11+1 i dag.
Tiden går utrolig sakte!
1 uke til svar på blodprøve.
1,5 uker til første kontrolltime hos legen. Og jeg kan fortelle alle kjente :)
Fremdeles kvalm og sliten av det meste. Litt større pupper som er veldig veldig ømme for tiden. :eek:
Gratulerer med ny uke :)
Håper tiden fremover går fortere ❤ Og formen blir bedre.
Lykke til med prøvesvarene og legetimen neste uke.
 
Fikk svar på genprøve mye tidligere enn forventet.
Altså, i dag! :eek:

Alt var fint. Liten sannsynlighet for noen feil.
Også er det en JENTE! :wideyed::wideyed::wideyed:

Det ble noen tårer når jeg fortalt det til min kjære.
Gleder meg så mye til å begynne å fortelle det til venner og familie nå :D:D:D
 
Fikk svar på genprøve mye tidligere enn forventet.
Altså, i dag! :eek:

Alt var fint. Liten sannsynlighet for noen feil.
Også er det en JENTE! :wideyed::wideyed::wideyed:

Det ble noen tårer når jeg fortalt det til min kjære.
Gleder meg så mye til å begynne å fortelle det til venner og familie nå :D:D:D
Gratulerer med fine svar på prøven og at dere skal få ei lita jente ❤❤
 
Back
Topp