Min drøm om en liten en <3

Tusen takk :D :Heartred
Vanskelig å helt tro det.
Tester på ny til helgen etter til uken tenker jeg. Så jeg får se 3+ også :)
Det får du nok ja :) Ikke bare ble det kortere syklus på deg men en spire også ;)
 
Det får du nok ja :) Ikke bare ble det kortere syklus på deg men en spire også ;)

Ja, snakk om flaks med det da. :) :eek:
Også har jeg gyn time på mandag for å starte med å få hjelp med å bli gravid.. :rolleyes:
Jaja, tar nok timen uansett og spør om hun vil følge meg videre eller om fastlegen er bedre..
 
Hurra!! Så utrolig fantastisk!! :D gratulerer så mye! :D hadde faktisk blitt helt oppgitt hvis den var negativ med den fine tempen din da [emoji173][emoji7][emoji173]
 
Hurra!! Så utrolig fantastisk!! :D gratulerer så mye! :D hadde faktisk blitt helt oppgitt hvis den var negativ med den fine tempen din da [emoji173][emoji7][emoji173]

Tusen takk :Heartred
Ja, jeg er helt enig. Da vet jeg nok ikke helt hva jeg skulle ha gjort altså...
Dette var moro :) så da blir det kanskje nyttårsbarn og min beregning av termin blir riktig.. hehe
 
Ja, snakk om flaks med det da. :) :eek:
Også har jeg gyn time på mandag for å starte med å få hjelp med å bli gravid.. :rolleyes:
Jaja, tar nok timen uansett og spør om hun vil følge meg videre eller om fastlegen er bedre..
Kan jo hende du får TUL da og kanskje se spiren, for du er jo nesten 6 uker på vei neste uke :)
Klaffet jo kjempebra med å bli gravid rett før hjelpen skulle starte ;)
 
Kan jo hende du får TUL da og kanskje se spiren, for du er jo nesten 6 uker på vei neste uke :)
Klaffet jo kjempebra med å bli gravid rett før hjelpen skulle starte ;)

Ja, kanskje det.. :)
Kan jo alltids spørre. I allefall ta blodprøve og sjekke at alt er ok ellers også.
Ja, det er det beste som kunne skje :)
 
Gratulerer!! [emoji3][emoji3]
 
Tusen takk :Heartred
Ja, jeg er helt enig. Da vet jeg nok ikke helt hva jeg skulle ha gjort altså...
Dette var moro :) så da blir det kanskje nyttårsbarn og min beregning av termin blir riktig.. hehe

Kjempe spennende [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye!! Så deilig å få positiv test. Kos deg masse! Klem ❤ håper jeg kommer etter helst NÅ, men iløpet av året om ikke annet :D
 
Gratulerer så mye :)
 
Back
Topp