Min dagbok!

ORIGINAL: sikon

ORIGINAL: EgentligLittTøff

I det siste har vi hatt endel småkrangler,men igår så krangla vi lenge og mye dumme ord ble sagt! Idag så sa han at det kanskje er best vi går hvert til vårt! Så nå er jeg bare deppa[:(] Vil ikke vil ikke vil ikke!

Huff, kjenner til det ! Vært der selv... Er så tungt når det blir slikt!

Håper dere finner ut av det ! [:)]

 
Takk for det[:)]
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

er som regel bare tull man krangler om.. Men det går over skal du se:)
Han kommer snart tilbake og innser at han savner deg!

trøsteklem til deg vennen<3

 
Ja,jeg håper det[X(]  Skal ikke være lett! Takk[:)] trenger klemmer nå[:)]
 
Så trist, sendr deg ein god klem..
 
Idag er jeg 10kg lettere[:)][8D] 
 
Og ble veldig glad da rettferdigheten seiret og Ole Einar Bjørndalen fikk gullet tilbake[:D]
 
Idag var jeg en tur hos min mor etter jobb,og når jeg kom inn titta ho på meg og smilte.. "Er du gravid?[:D]"   Jeg fikk litt sjokk å spurte hvor ho fikk det fra.. -Jeg hadde sånn spesiell glød i ansiktet! Haha..Må jo ikke si sånn til meg da..Jeg skulle så gjerne ønske det var sant,men sånn går det ikke[>:] æsj å bæsj..
 
Februar
 
26.  hater å være dårlig,er så lei snørr og vond hals at jeg nesten spyr[:'(]
27.   Siste arb.dagen før helg..Yes [:D]
28.

Mars
 
1.
2. 
3. TR?[&:]
4.
5.
6.
7. negativ test[:@] er så møkkalei av å vente og ikke få... Middag i Oslo[;)]
8.  Lillebrors bursdag...og Kvinnedagen(bryr meg egentlig midt i,men det er da det idag[8D]
9. min første røykfrie dag...SKAL klare dette[:)] Fortsatt dårlig forresten..æsj!!! [X(]
10.
11. Det ble ikke noe trening etter jobb Mandag,så satser på å begynne idag...Jeg måå...
12.
12.
14.
15. BodøGlimt-FFK...[:D]
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27. Pappas bursdag[:)]
28.
29.
30.
31.
 
jaja..så sitter jeg her å venter på tr da! Jeg har så ustabil syklus at jeg blir gaaaal...[:@] Skulle så gjerne ønske jeg kunne fått den til en fast dato hver mnd! Og at jeg bare kunne tatt en titt på utstyret til mannen, så *poff* er jeg gravid[8D]
 
Idag er min første røykfrie dag[8D] Føler igrunn jeg kommer til å klare meg bra,MEN jeg kommer til å savne *etter middag røyken* min[:-] 
Skal uansett bli deilig å være røykfri..Er nok et litt svakt menneske ja[:)]
Btw så sitter jeg fortsatt å venter på TR..hatt litt vondt i magen idag,så ho er vel rett rundt hjørnet nå.. Håper egentlig det , så lenge jeg har testa negativt så er det ikke noe håp denne pp..så da vil jeg gjerne komme igang med en ny en så fort som mulig:)
 
Nei vet dere hva...NÅ er jeg dritt lei Fredag den 13.... Er det mulig..hviler en forbannelse over oss og den dagen![:@] ååååååå....Nå håper jeg det ikke kommer en Fredag den 13. mer så lenge jeg lever!!![:'(]
 
ORIGINAL: dørti gullkorn

ORIGINAL: EgentligLittTøff

Nei vet dere hva...NÅ er jeg dritt lei Fredag den 13.... Er det mulig..hviler en forbannelse over oss og den dagen![:@] ååååååå....Nå håper jeg det ikke kommer en Fredag den 13. mer så lenge jeg lever!!![:'(]


???[:(][&:]

 
Nei,nå sitter vi i hvert vårt rom..jeg har akkurat spist middag alene og ting er bare dritt! Lurer på om jeg bare skal ende hele driten jeg..så kan han slippe å være sammen meg mer..for akkurat nå føles det som at det er det rette!(please..følelse..gå over!)
 
Jaja..Nå har jeg akkurat sendt en jobbsøknad..
Er ikke verdens mest positive,så tviler på at jeg får jobben,men da har jeg hvertfall søkt[:)]
Har hatt de 2 minste småbrødrene mine på overnattingsbesøk inatt..koselig er det,men godt er det også å kjøre de hjem igjen[8D] FFK fikk 1 poeng idag ,borte mot B/G,er egentlig ganske fornøyd med det,med bortestatistikken vår og hjemmestatistikken til B/G trodde vel alle det var en klar 3poenger til hjemmelaget[;)]
 
og jadda..jeg sitter FORTSATT og venter på tr[:@] 
 
Februar
 
26.  hater å være dårlig,er så lei snørr og vond hals at jeg nesten spyr[:'(]
27.   Siste arb.dagen før helg..Yes [:D]
28.

Mars
 
1.
2. 
3. TR?[&:]
4.
5.
6.
7. negativ test[:@] er så møkkalei av å vente og ikke få... Middag i Oslo[;)]
8.  Lillebrors bursdag...og Kvinnedagen(bryr meg egentlig midt i,men det er da det idag[8D]
9. min første røykfrie dag...SKAL klare dette[:)] Fortsatt dårlig forresten..æsj!!! [X(]
10.
11. Det ble ikke noe trening etter jobb Mandag,så satser på å begynne idag...Jeg måå...
12.
12.
14.
15. BodøGlimt-FFK...[:D]
16.
17.
18. Kjørte en tv til Oslo idag.. en liten tur innom ikea[:)]
19. Middag hos mor:)
20. Filmkveld med kjærsten
21. En rolig deilig Lørdag[:D]
22. Tror tr kommer nå..[:@]  FFK- godset..[:D] Sverigetur idag.. Eldste katta er våryr..
23.
24.
25.
26.
27. Pappas bursdag[:)]
28.
29.
30.
31.
 
April...oh Yes..dette er mnd jeg skal bli bruun..i solariumet[:D]
 
1. Jobb... 3 årsdag med gutten min
2. Resten av uka gikk vekk til flying mellom kontorer for å få dagpenger[:@]
3. Alene fra Fredag til Lørdag..Egentlig ganske deilig[:)]
4. Var og så storebror spille fotballkamp..værre sytegutter har jeg ikke sett[>:]
5.
6.Påskeferie
7. solarium
8. Var en tur å besøkte tantebarnet mitt i Nittedal[:D]
9. solarium
10. ...Lille nydelige dverghamsteren vår døde[:(]
11. Hadde 8stk til middag..6.5kg kalkun[8D] kooselig[:)]
12. solarium
13. solarium...Hadde besøk av 2 brødre..spiste taco og spillte Kokkelimonke[:D]
14. Fikk endelig levert papirene til NAV..Gud som jeg hater papirrotet man må gjennom hos de[:'(]
15. Jobb igjen
16.
17. jobb
18. Lurer på hvor lenge tr skal la meg vente denne gangen[:-]
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
 
Mai...

1.
2.
3.
4. Eldste lillebror spillte første seriekamp idag..vant 13-3[:D]
5. Jobba i ny b.hage.. Trivdes IKKE!
6. Idag også[&:] Så på minstebror spille kamp..De vant 6-0[:D] Møtte Døøørti[8D]
7. Dro hjem fra jobb..
8. Siste dagen..heldigvis..ikke tilbake dit
9. Og der kom tr..på dag 48..[:@]
10.
11.

12.
13.
14.
15.
16.
17. Gratulerer med dagen
18.
19.
20.
21.
22. Eldste lillebror har bursdag[:D]
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
 
Back
Topp