Min dagbok

Ok, nå forstår jeg. På Hausken og hos meg, bare nevnte de bruk av prednisolon frem til testdato. Så det skal holde om du ikke har så mange prednisolon igjen etter testdatoen :)
Bra! Tror jeg har nok til å ta frem til testedag!
 
Avbrutt?
Ringte fra laben nå og det var bare ett som fortsatt utviklet seg. Brøt jo selvfølgelig helt sammen med en gang, men har summet meg nå. Jeg kjente det på kroppen lenge før oppstart at dette ikke kom til å gå veien. Magefølelsen ikke sant? Begynte å få troa når det ble så mange egg. Men den troa er knust nå.

Det er fortsatt håp, men jeg er veldig forberedt på avbrutt nå. Så sikker at jeg nå har gått gjennom hele sommeren (igjen) som ikke gravid. Jeg er stålsatt til mandag og blir meget overrasket hvis det blir innsett. Er glad oppi det hele for at de ville dyrke de til dag 5, før da slipper jeg to uker til med håp og fortvilelse! Begynner å lure på om det er eggkvaliteten dette står på og ikke en ugjestmild livmor slik jeg har ment helt til nå.

Jeg er så lei og livet føles mer urettferdig enn noen gang. Ingenting er en selvfølge for meg lengre. Men for alle rundt meg er det bare å hoppe til køys..
 
Last edited:
Huff, trist at bare et egg er med videre.. Men håper det utvikler seg flott til mandag!!!

Ja, en ting er å måtte gå gjennom IVF og alt det innebærer, men når det ta ikke går veien så blir jeg så nedfor.. At dette skal være så vanskelig!!

Jeg håper og tror det er gullegget som ligger og godgjør seg :)
 
Uff, så trist og kjip telefon å få!! Skjønner godt at du mister motet, er himla urettferdig at noen bare kan vaske undertøyet sitt sammen og så blir det baby[emoji849][emoji849]

Har troa på at det er gullegget som fortsatt henger med, og husk at du trenger bare et[emoji173]️[emoji173]️
 
Huff! Hadde nok gått rett i kjelleren selv. Men det ene egget kan fortsette å utvikle seg! Da vi fikk ut 8 egg i oktober var det kun 1 blasto igjen. Vet ikke helt hvilken dag alle falt fra, men.. Håper det ene klarer seg til mandag og er gullegget[emoji173]️ Men skjønner hvor håpløst det føles og hvordan du har det[emoji22]
 
Takk for gode ord dere. Har heldigvis en herlig 6åring som holder meg opptatt og jeg har ikke anledning til å grave meg ned i alle dumme tanker som kan tenkes i denne prosessen. Så dagen i dag har vært helt ok +. Men er såå forberedt på avbrutt nå og nytt forsøk i august.
 
Huff! Hadde nok gått rett i kjelleren selv. Men det ene egget kan fortsette å utvikle seg! Da vi fikk ut 8 egg i oktober var det kun 1 blasto igjen. Vet ikke helt hvilken dag alle falt fra, men.. Håper det ene klarer seg til mandag og er gullegget[emoji173]️ Men skjønner hvor håpløst det føles og hvordan du har det[emoji22]
Herlig at det går an! Håper på at det blir historien for oss også på mandag! Sa de noe den gang om hvorfor alle de falt fra? Jeg lurer og lurer på hvorfor hele tiden, men har skjønt at det er ikke alt man får svar på her i verden!
 
Herlig at det går an! Håper på at det blir historien for oss også på mandag! Sa de noe den gang om hvorfor alle de falt fra? Jeg lurer og lurer på hvorfor hele tiden, men har skjønt at det er ikke alt man får svar på her i verden!
Nei, jeg spurte ikke heller. Tror ikke de hadde hatt noe svar. Men er det ikke gjerne sånn at på hvert uttak er det ikke veldig mange av eggene som det faktisk blir barn av? Mener å ha lest det tidligere. Uff nå vet jeg ikke om jeg tør å vente til dag 5 selv! Frister mer å høre om 2 inn på dag to[emoji23]
 
Venter spent på oppdatering! Tenker på deg og håper det ene egget har klart seg[emoji4]
 
Det ble avbrutt denne gangen. Er så lei meg nå. Nytt forsøk i august igjen - noe som føles forferdelig lenge til. Nå må jeg mobilisere alle krefter før skolen er ferdig om noen timer så jeg kan være en god mamma for den vi har.
 
Å kjære deg! Huff! Vet ikke helt hva jeg skal si. Du som ikke akkurat har det lett på grunn av det her fra før[emoji22][emoji173]️ Håper du har noen bra mennesker rundt deg som kan være til hjelp. Gjør de ivf eller icsi på eggene deres?
 
Så trist[emoji20][emoji20]
Veldig lei meg på dine vegne[emoji173]️
 
Ånei! Dette var fryktelig trist å lese! [emoji17][emoji17] Tenker på deg [emoji173]️
 
Så utrolig leit... Har opplevd avbrutt selv og ble helt knust. Stor klem❤️
 
Å kjære deg! Huff! Vet ikke helt hva jeg skal si. Du som ikke akkurat har det lett på grunn av det her fra før[emoji22][emoji173]️ Håper du har noen bra mennesker rundt deg som kan være til hjelp. Gjør de ivf eller icsi på eggene deres?
Jo Takk, har et par venninner jeg snakker med. Må bare omstille meg til å nyte sommeren slik den blir nå. De gjør IVF. Mannen er det ikke noe galt med - heldigvis.
 
Så trist[emoji20][emoji20]
Veldig lei meg på dine vegne[emoji173]️
Ånei! Dette var fryktelig trist å lese! [emoji17][emoji17] Tenker på deg [emoji173]️
Ååå, utrolig leit :( [emoji173]️
Håper sommeren flyr avgårde til nytt forsøk i august[emoji1374]
Så utrolig leit... Har opplevd avbrutt selv og ble helt knust. Stor klem❤️
Takk for trøstende ord! Det hjelper :)
 
Jo Takk, har et par venninner jeg snakker med. Må bare omstille meg til å nyte sommeren slik den blir nå. De gjør IVF. Mannen er det ikke noe galt med - heldigvis.
Burde de da ikke prøve ICSI på neste forsøk da? Mulig det allerede er planen. Godt du har noen å snakke med[emoji173]️
 
Back
Topp