Min dagbok

Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Må innrømme at tiden etter uke 12 har gått fort og er nå 14+5 i følge tidl ul privat. Blir spennende på oul - men det er ikke før 3okt - lenge til! Faktisk 35 dager :/


♡Overgangen feb/mars♡
 
Kastet opp i dag også :( starter å bli pr0 på det :(


♡Overgangen feb/mars♡
Uff, så slitsomt da.... Man skal jo liksom være "ferdig" med det når man bikker 12 uker...... Får håpe du går klar snart!!! :)
 
Uff, så slitsomt da.... Man skal jo liksom være "ferdig" med det når man bikker 12 uker...... Får håpe du går klar snart!!! :)
Takk:) vært i fin form i dag. Meeen tror jeg holder på å få halsbetennelse! Voondt i halsen:(


♡Overgangen feb/mars♡
 
Hjemme fra jobb med forkjølelse og øreverk :( kjedlig! Men å holde sengen må desverre til for å bli bra.

Synes jeg nettopp kjente noe der nede, bobble/kjile - følelse. Kanskjd bare innbillning, men likte følelsen! :)


♡Overgangen feb/mars♡
 
Ligger på sofaen å tenker over hvor heldig jeg er!

Etter å ha sett Ønskebarn og lest inne på forumet til de som prøver, og så alt for mange har prøvd lenge :(

Jeg sluttet på Cerazette 29 mars, og testet positivt 28 april. Vi planla at vi skulle begynne prøve i juni. Sambo skulle reise rett etter jeg sluttet og være borte i 6uker. Men reisen ble utsatt 2uker, og ingen av oss hadde trodd i våre villeste fantasier at det ville klaffe så fort, i og med man leser at det ofte tar lang tid, og har man gått så lenge på piller som jeg hadde så kunne man ikke forvente det gikk så raskt.

Vi ble sjokkerte, men glade. Litt før planlagt siden i juni var jeg ferdig siviløkonom + prøvetiden på jobben gikk ut (vi trodde jo heller ikke det kom til å klaffe i første pp som var planlagt til juni heller).

Men 18 mai så gikk det galt. Og vi bestemte oss med en gang for å prøve igjen med en gang. Klaffet 5juni (testet etter el). Og lykken var stor.

Slet med å tro det var sant, at vi skulle være så heldig 2 ganger så raskt. Men i starten av juni var jeg på ul i uke 6 og der var hjerteblink<3
Var igjen privat i uke 12, og vi begynte å virkelig tro det gikk bra denne gangen.

I dag er jeg 20+0. I morgen er jeg halveis, og har sett en perfekt jente på oul for 6dager siden. Og kjenner hærlige spark hver dag<3

Jeg er lykkelig, veldig lykkelig.

Men jeg synes det er så trist at vi skal være så heldige, og noen må slite veldig og noen ikke få oppleve dette i det hele tatt.

Jeg føler meg som verdens heldigste!:)

ImageUploadedByBV Forum1412851714.683414.jpg
Uke 6

ImageUploadedByBV Forum1412851733.983031.jpg
12+4

ImageUploadedByBV Forum1412851754.807119.jpg
19+1 oul
ImageUploadedByBV Forum1412851791.889812.jpg
19+1 oul
 
Ja enkelte er ekstremt heldige! Eg slutta på pilla 15.juni og tenkte å begynne å prøve bli gravid i september, men her skjedde det ekstremt fort, og eg er overlykkeleg for det :) Utruleg fine bilder du har fått på OUL! Gratulere :)
 
Back
Topp