min dagbok

endelig hjemme etter over en uke borte:) fått innkallelse til ul i uke 13+2 duo test,trodde den skulle tas i uke 12. er flyttet fram på tidlig ul så tror jeg skal ringe de å høre om å få det tidligere.
 
Ultralyden må tas før 13+6 ;)
 
ja står i skrivet men håpte jo det var nærmere 12 uker;)
 
i dag ble jeg fersket! møtte på ei jeg går på kurs sammen med.har ikke sett henne på 4 uker ca.når jeg kommer nærmere sier hun:du ER faen meg gravid!:) ble så paff at det ikke nyttet å nekte;) har jo mye mage fra før men føler jo den er hardere men:) neste uke skal familien få nyheten:)
 
har enda ikke fått høre noe med doppleren men:)
 
da fikk jeg skjøvet frem timen til ul-duo test.ny dato blir 27 okt.da er jeg 12 uker akkurat.satser på at mannen kan bli med da.
 
neste uke kommer bonus barna og de skal få fortelle svigers om babyen.pappa tidlig i uka og mamma og de når vi drar dit neste helg:)gleder meg sykt
 
nå har begge sett besteforeldre fått vite det,og de gleder seg:) fikk ul i dag og og viste seg at spiren er tilsvarende 11+ over 4 cm:) satt frem en uke hittil,men bare 3 dager ifølge min termin:)deilig å se at den var så stor og armer og ben:)
 
12+0 i dag spennende.ul på mandag og duo test
 
alt vel på duo test,gode odds.h*n. hoppet rundt og var skikkelig aktiv.merkelig med sånne bevegelser inni meg uten å kjenne det selv:) den var 10-12 cm og må jo være inkl ben det:)forelsket♡♡ foreløpig 12+1 i dag
 
Tiden går..ikke hørt noe med doppleren,litt kjedelig. Jordmor neste onsdag:)
Har lyst å skrive noe på fb,eller bilde,men lite ideer.venninna mi brukte det jeg tenkte, bilde av bolle i ovnen:) så får se
 
endelig 149 slag på doppleren:) 15 uker i dag,verdens deiligste lyd:) <3
 
hos jordmor for første gang i dag,trivelig:) fikk høre hjertet igjen 148 slag♡♡
 
17 uker i dag.fått litt mage fant ut når jeg lå helt flatt på gulvet.ellers føler jeg meg bare feit som vanlig;)
 
17 uker i dag.fått litt mage fant ut når jeg lå helt flatt på gulvet.ellers føler jeg meg bare feit som vanlig;)
Tror nesten alle føler seg bare litt mer feit enn vanlig :p følelsen kommer når de vanlige buksene ikke passer lenger og favoritttoppen ikke henger akkurat som den skal ;-) men kan trøste deg med att vi er mange som rett og slett bare føler oss feite nå :p jeg grøsser over å gå på vekta :p
 
Tror nesten alle føler seg bare litt mer feit enn vanlig :p følelsen kommer når de vanlige buksene ikke passer lenger og favoritttoppen ikke henger akkurat som den skal ;-) men kan trøste deg med att vi er mange som rett og slett bare føler oss feite nå :p jeg grøsser over å gå på vekta :p
ja men det morsomme er at jeg ikke har gått opp noe på vekta:) men det kommer vel:)
 
ja men det morsomme er at jeg ikke har gått opp noe på vekta:) men det kommer vel:)
Ikke jeg heller. Har stått bom stille på vekten siden før jeg ble gravid. Føler at magen likevel har klart å bli "feit". :p

(Beklager kommentaren. Glemte helt at dette var din dagbokside...)
 
bare gøy at du kommenterer:) ja magen har blitt rundere og merker jeg ikke kan dra den inn,om jeg skulle prøve:) men håper det kommer tydelig kul snart:) 4 uker på mandag til vi skal på thailandstur,hadde ikke skadet å sett gravid ut(itillegg til feit enn bare feit;).og ble visst en tur oppe denne natta og pga selskapsblæra:)
 
i dag var det oul,fikk se en liten skatt på rundt 20 cm som veivet med armer og viste oss alle fingrene:)skal tilbake i romjul for å se bedre på hjertet:)
 

Vedlegg

  • 1418316728597.jpg
    1418316728597.jpg
    54,7 KB · Visninger: 35
halvveis i dag♡♡
 
Back
Topp